ישיבת ועדה של הכנסת ה-16 מתאריך 03/05/2004

חוק לתיקון פקודת בריאות הציבור (מזון) (מס' 2), התשס"ד-2004, הצעת חוק לתיקון פקודת בריאות הציבור (מזון) (איסור הזרקת מים וחומרים אחרים לבשר), התשס"ג-2003

פרוטוקול

 
פרוטוקולים/עבודה/8443



2
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות
3.5.04

פרוטוקולים/עבודה/8443
ירושלים, כ' באייר, תשס"ד
11 במאי, 2004

הכנסת השש-עשרה נוסח לא מתוקן
מושב שני




פרוטוקול מס' 160
מישיבת ועדת העבודה, הרווחה והבריאות
יום שני, י"ב באייר התשס"ד (3 במאי 2004), שעה 11:30
סדר היום
דיון בהצעה לרביזיה על החלטת הוועדה להכין לקריאה ראשונה כהצעת חוק אחת את שתי הצעות החוק: 1. הצעת חוק לתיקון פקודת בריאות הציבור (מזון)(תיקון איסור הזרקת מים וחומרים אחרים לבשר), התשס"ג-2003, של חברת הכנסת לאה נס 2. הצעת חוק לתיקון פקודת בריאות הציבור (מזון)(נוסח חדש)(איסור הזרקת מים וחומרים אחרים לבשר), התשס"ג-2003 של חברת הכנסת גילה פינקלשטיין.



נכחו: שאול יהלום – היו"ר
מוזמנים
חברת הכנסת גילה פינקלשטיין
יועצת משפטית
ג'ודי וסרמן
גיל שבתאי - מתמחה
מנהל/ת הוועדה
וילמה מאור
קצרנית
רויטל יפרח


















דיון בהצעה לרביזיה על החלטת הוועדה להכין לקריאה ראשונה כהצעת חוק אחת את שתי הצעות החוק: 1. הצעת חוק לתיקון פקודת בריאות הציבור (מזון)(תיקון איסור הזרקת מים וחומרים אחרים לבשר), התשס"ג-2003 של חברת הכנסת לאה נס 2. הצעת חוק לתיקון פקודת בריאות הציבור (מזון)(נוסח חדש)(איסור הזרקת מים וחומרים אחרי ם לבשר), התשס"ג-2003 של חברת הכנסת גילה פינקלשטיין
היו"ר שאול יהלום
אני פותח את הישיבה בנושא דיון בהצעה לרביזיה על החלטת הוועדה להכין לקריאה ראשונה כהצעת חוק אחת את שתי הצעות החוק. בישיבה הקודמת קבענו שאנחנו מאחדים את שתי הצעות החוק בשלב קריאה טרומית ראשונה, על-פי בקשה של אחת ממציעות החוק, שביקשה ואחר כך הוכיחה שהדבר נתון להחלטתנו, חברת הכנסת לאה נס. נעניתי לבקשתה להביא את זה לרביזיה.

מי בעד רביזיה לגבי החלטתנו הקודמת? אני. יש רביזיה.

מי בעד הפרדה לשתי הצעות נפרדות ואיחודן רק לאחר - -
ג'ודי וסרמן
לא, כרגע מדובר בשתי הצעות חוק נפרדות.
היו"ר שאול יהלום
ובכן, אנחנו מחליטים להגיש את שתי ההצעות כשתי הצעות חוק נפרדות, האחת של חברת הכנסת גילה פינקלשטיין והשניה, של חברת הכנסת לאה נס. שתי ההצעות, לאחר העברתן בקריאה ראשונה יידונו פה. אנחנו נאחד אותן לקראת הקריאה השנייה והשלישית. הישיבה נעולה.

(הישיבה ננעלה בשעה 11:32)

קוד המקור של הנתונים