ישיבת ועדה של הכנסת ה-20 מתאריך 03/11/2015

חוק זכויות החולה (תיקון מס' 9), התשע"ו-2016

פרוטוקול

 
הכנסת העשרים

מושב שני

פרוטוקול מס' 22

מישיבת הוועדה לזכויות הילד

יום שלישי, כ"א בחשון התשע"ו (03 בנובמבר 2015), שעה 13:00
סדר היום
הצעת חוק זכויות החולה (תיקון מס' 9) (הסכמה לטיפול רפואי בשם קטין שהורהו מואשם בביצוע עבירת מין או אלימות כלפיו), התשע"ה-2014
נכחו
חברי הוועדה: יפעת שאשא ביטון – היו"ר

קארין אלהרר
מוזמנים
שני קורח שמש - עו"ד, משרד הבריאות

אילת ששון - עו"ד, משרד הרווחה והשירותים החברתיים
מנהלת הוועדה
רחל סעדה
רישום פרלמנטרי
אהובה שרון, חבר המתרגמים

הצעת חוק זכויות החולה (תיקון מס' 9) (הסכמה לטיפול רפואי בשם קטין שהורהו מואשם בביצוע עבירת מין או אלימות כלפיו), התשע"ה-2014
היו"ר יפעת שאשא ביטון
אני פותחת את ישיבת הוועדה לזכויות הילד. על סדר היום החלת דין רציפות על הצעת חוק זכויות החולה (תיקון מס' 9) (הסכמה לטיפול רפואי בשם קטין שהורהו מואשם בביצוע עבירת מין או אלימות כלפיו), התשע"ה-2014.

מי יזמה את החקיקה זאת חברת הכנסת קארין אלהרר עם קבוצה נוספת של חברי כנסת. האם תרצי להתייחס?
קארין אלהרר (יש עתיד)
אני רק אומר בקצרה. קודם כל, תודה על קיומה של ההצבעה. מדובר בהצעת חוק שאם להיות הגונה וכנה, היא הוגשה על ידי חברת הכנסת יפעת קריב בקדנציה הקודמת ואני הצטרפתי להצעת החוק. אני חושבת שיש כאן הצעת חוק שהיא מאוד חשובה ומטרתה להגן על ילדים מפני הורים שביצעו בהם פגיעות ובאמת להבין מי הגורם שעשוי לתפקד בצורה המיטבית עבור אותם ילדים.

הייתי מבקשת להחיל דין רציפות על ההצעה הזאת. אני מבינה שזה כבר עבר בוועדת שרים והייתי מבקשת מהוועדה גם לאשר את דין הרציפות כדי שנוכל לדון בהצעה וליצור מצב שהוא טוב יותר והגון יותר כלפי אותם ילדים.
היו"ר יפעת שאשא ביטון
תודה רבה. אני אציין שהוועדה בכנסת הנוכחית מטפלת בצורה מעמיקה ומקיפה בכל הנושא של פגיעות מיניות בקטינים, כך שהחלת דין רציפות מבחינתי הוא מאוד טבעי להתנהלות שלנו במהלך הנכנסת הזאת.

אנחנו מצביעים.

מי בעד החלת דין רציפות על הצעת חוק זכויות החולה (תיקון מס' 9) (הסכמה לטיפול רפואי בשם קטין שהורהו מואשם בביצוע עבירת מין או אלימות כלפיו), התשע"ה-2014?

הצבעה

בעד – פה אחד

ההצעה להחיל דין רציפות על הצעת חוק זכויות החולה (תיקון מס' 9), (הסכמה לטיפול רפואי בשם קטין שהורהו מואשם בביצוע עבירת מין או אלימות כלפיו), התשע"ה-2014,

נתקבלה.
היו"ר יפעת שאשא ביטון
אושר פה אחד. שיהיה בהצלחה.
קארין אלהרר (יש עתיד)
תודה רבה.
היו"ר יפעת שאשא ביטון
תודה רבה לכם.

הישיבה ננעלה בשעה 13:03.

קוד המקור של הנתונים