ישיבת ועדה של הכנסת ה-18 מתאריך 06/07/2009

הצעת חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקוני חקיקה ליישום התכנית הכלכלית לשנים 2009 ו-2010), התשס"ט-2009 - פרק י"ז-חשמל

פרוטוקול

 
PAGE
10
ועדת הכלכלה

6.7.2009


הכנסת השמונה-עשרה
נוסח לא מתוקן

מושב ראשון









פרוטוקול מס' 51

מישיבת ועדת הכלכלה

יום שני, י"ד בתמוז התשס"ט (6 ביולי 2009), שעה 12:00
סדר היום
הצעת חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקוני חקיקה ליישום התכנית הכלכלית לשנים 2009 ו-2010), התשס"ט-2009 - פרק י"ז - חשמל
נכחו
חברי הוועדה: אופיר אקוניס - היו"ר

עמיר פרץ

חמד עמאר
מוזמנים
ציון עמוסי, מנהל מינהל חשמל, משרד התשתיות הלאומיות

עו"ד נעם בריימן, הלשכה המשפטית, משרד התשתיות הלאומיות

עו"ד דרורה ליפשיץ, יועמ"ש משרד התשתיות הלאומיות

הראל בלינדה, סמנכ"ל כספים, חברת החשמל

עו"ד נסים חילו, יועמ"ש, חברת החשמל

איל חרמוני, מנהל מח' רגולציה, חברת החשמל

נורית פלתר, מזכירה ודוברת, הרשות לשירותים ציבוריים חשמל

אורית פרקש הכהן, דוברת ומזכירת הרשות, הרשות לשירותים ציבוריים חשמל

ערן פולק, סגן הממונה על התקציבים, משרד האוצר

אלדר דוכן, סגן היועמ"ש, משרד האוצר

עו"ד עדנה הראל, משרד המשפטים

עו"ד דלית זמיר, משרד המשפטים
מנהלת הוועדה
לאה ורון
יועץ משפטי
עו"ד איתי עצמון
קצרנית
אסתר מימון

הצעת חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקוני חקיקה ליישום התכנית הכלכלית לשנים 2009 ו-2010), התשס"ט-2009 - פרק י"ז - חשמל
היו"ר אופיר אקוניס
בשל היעדר הסכמה בין משרד האוצר למשרד המשפטים ומשרד התשתיות הלאומיות, הישיבה תיפתח בשעה 12:30.


(הישיבה נפתחה בשעה 12:50)
היו"ר אופיר אקוניס
אנחנו רוצים לפתוח את הישיבה בנושא החשמל, וגם לסיים אותה היום. ביקשנו, לסעיף השלישי, לבצע סוג של מקצה שיפורים, בשל ההתנגדות שהיתה פה לנוסח המקורי. אני מבין שהיתה התייעצות והסתיימה.
אלדר דוכן
אני אציג את הצעת החוק. אני אקרא את הנוסח, ואסביר מה השתנה.
לאה ורון
לפני הקראת הנוסח, חשוב להבהיר לוועדה מדוע נדרשת "ענישה" מהסוג הזה על חברת החשמל אם היא לא עומדת בתשלומים. זה חשוב שתציגו לוועדה.
עמיר פרץ
ביקשנו שתבואו עם הצעה שהרישיון לא מופיע, ואתם באים עם הצעה שהרישיון מופיע.
אלדר דוכן
"17א. ביטול רישיון ספק שירות חיוני בשל אי ביצוע תשלום

נוכחה הרשות כי בעל רישיון ספק שירות חיוני לא ביצע תשלום המגיע ממנו לבעל רישיון אחר, תבטל הרשות את רישיונו של אותו בעל רישיון ספק שירות חיוני, לאחר שהתרתה בו; בסעיף זה "תשלום" – תשלום הנדרש מבעל רישיון ספק שירות חיוני לפי חוק זה או תנאי רישיונו."
עמיר פרץ
אתם מתרים.
אלדר דוכן
לא, קודם כול, במלים "נוכחה הרשות" מקופל הליך, היא צריכה לשמוע, זה לא שהרישיון מתפוגג מעצמו. מישהו צריך להוכיח לה שקיים תשלום שמגיע לו. זה דבר אחד. דבר שני, לגבי ההערה שלכם הרישיון עלול להתפוגג מעצמו. הוא לא מתפוגג, הרשות היא בעלת הסמכות, היא זו שצריכה לבטל אותו.
עמיר פרץ
אני יכול להציע הצעה נגדית?
היו"ר אופיר אקוניס
כן, אבל איך נראית לך ההצעה החדשה?
עמיר פרץ
זלזול בכל מה שביקשנו. היא איננה עונה כהוא זה למה שהוועדה הנחתה את הצוותים. אנחנו מנחים, והם עושים מה שהם רוצים. ביקשנו הצעות חכמות, שהרישיון לא נכלל בתוכן. יבואו ההצעות, יגידו, לא טובות, כן טובות, אבל לפחות תכבדו אותנו. תביאו הצעה שהרישיון לא בה. אתם לא יכולים להמשיך לשחק משחק משונה כזה. ביקשנו והנחינו, ואתם מצפצפים, כאילו זה דבר שלא קיים בכלל. תבואו ותגידו: חבר'ה, זאת הצעה אחת, זאת הצעה נגדית, גם אם היא לא על דעתכם. ביקשנו מכם להביא הצעה חכמה שהרישיון איננו חלק מהסנקציות. אתם אפילו לא עושים מאמץ לזה. זה לא בסדר. אנחנו מכבדים אתכם, תכבדו אותנו בהתאם.


אני יכול לקרוא הצעה נגדית, אדוני?
היו"ר אופיר אקוניס
בהחלט.
עמיר פרץ
כתבתי את ההצעה תוך כדי כך שהמתנו לכבודו. הצעתי היא כדלקמן: נוכחה הרשות כי בעל רישיון ספק שירות חיוני לא ביצע את התשלום המגיע ממנו לבעל רישיון אחר, ערכה בדיקה שבה הסתבר כי מדובר באי תשלום, ונתנה הזדמנות לבעל הרישיון להופיע בפניה כדי לנמק טענה זו של בעל רישיון אחר, תודיע הרשות לבעל הרישיון כי עליו להעביר את אותו הסכום החייב לידי נאמן (להלן – "הנאמן"). לא העביר בעל הרישיון לידי הנאמן את הסכום כנדרש, בתוך 14 יום--
היו"ר אופיר אקוניס
אתה לא נדיב אתם, 14 יום זה די מהיר.
עמיר פרץ
--תשלול הרשות את רישיון בעל הזיכיון. זאת אומרת, חברת החשמל חייבת להעביר את הכסף לנאמן, לא לידי טוען החוב, כי אולי החוב לא מוצדק.


אני ממשיך: העביר בעל הזיכיון את סכום התביעה שהגיעה מבעל רישיון אחר לידי הנאמן, יקיים הנאמן שימוע שיימשך במהלך 14 יום ויקבל הכרעה. הוצאות על עבודתו של הנאמן ישולמו על ידי בעל הזיכיון, שהסתבר כי לא צדק בטענתו. שלא יהיה מצב שכל בעל זיכיון שיש לו שני קולטים וחצי מתחיל כל היום להתעסק בתביעות, שבעל רישיון כזה שמייצר חשמל ומוכר אותו לחברת החשמל, לא יפתח שיטה של תביעות וייצור מהלך של דיונים מסוג זה או אחר. אנחנו מכירים את התחכום הזה, אני מכיר משרדי עורכי-דין שההתמחות היחידה שלהם היא להגיש הסתייגויות לכל שינוי תב"ע במדינה, אחר כך האדם שכבר רוצה לקבל את הזיכיון שלו לבניין שהוא רוצה להקים, קורא לאותו עורך-דין ואומר: כמה אני אשלם לך כדי שרק תמשוך את התביעה? תשלם לו, העיקר שימשוך את אותו איום.


יהיו פה, אני מקווה, כמו שאתם טוענים, אולי הרבה בעלי זיכיונות מסוג זה ואחר שייצרו חשמל בארץ, שיכולים להיתפס בסעיף הזה ולפתח את השיטה שכל היום חרב מתהפכת מעל ראשה של חברת חשמל. לכן אני אומר, שאם יסתבר בסוף שפסק אותו הנאמן שבעל הזיכיון תבע תביעה בלתי מוצדקת, ההוצאות יחולו על בעל הנאמן שהגיש את התביעה, שלא יהיה מצב שמישהו מקים מנגנון. הרשות תחליט מי, תיקח משרד עורכי-דין, איזה שופט בדימוס ויקבעו, הם מופיעים ומגישים. קודם כול, הרשות תיקח סכום ותודיע לחברת החשמל שיש תביעה נגדה, שתעביר מיד סכום לידי הנאמן. וזה הכול, בזה נגמר העניין.
היו"ר אופיר אקוניס
אתה סומך על הרשות כגוף של רגולציה בתחום הזה?
עמיר פרץ
למה לא?
היו"ר אופיר אקוניס
היא לא נגד חברת החשמל באופן אוטומטי. הרי תהיה תביעה לתשלום חוב, נכון?
עמיר פרץ
אני נגד שתהיה סמכות לאיש.
אלדר דוכן
"נוכחה הרשות."
היו"ר אופיר אקוניס
תן לה קרדיט קצת. אמר מנהיגך, אשכול, "תן לי אשראִי".
עמיר פרץ
אני נגד שעניין הרישיון יתנהל בסנקציות, לא משנה מי זה הרגולטור.
אלדר דוכן
גם בהצעה שלך הרישיון כלול.
עמיר פרץ
הרישיון הוא שלי, לא שלכם ולא שלהם. הרישיון הוא שלי, כאזרח. הרישיון הוא שירות לאזרח, אני לא מוכן שתשחקו עם השירות שלי כחלק ממנגנוני ההכרעה שלכם. זה עניין עקרוני.
אלדר דוכן
גם בהצעה שלך יש סנקציה של ביטול הרישיון.
עמיר פרץ
הסנקציה היא אם חברת החשמל מצפצפת עלי. אומרים לה שהיא קיבלה תביעה של מיליון שקל, עכשיו תעבירי מיליון שקל לידי הנאמן. האם הרשות תגיד שהיא מצפצפת גם על הממשלה? זה משהו אחר, זה כבר לא עניין עסקי של בעל חוב.
היו"ר אופיר אקוניס
ההצעה, חבר הכנסת פרץ אומרת כך: "נוכחה הרשות" וכדומה וכדומה, "לאחר שהתרתה בו". ההערות שלנו, ובראש ובראשונה ההערה שלך, היו הערות נבונות, ולכן הם נשלחו לחזור עם ההצעה שלהם.
עמיר פרץ
הם לא עשו כלום.
היו"ר אופיר אקוניס
אני חושב שיש שינוי די גדול.
דרורה ליפשיץ
ברור שהבאת הטענות זה בילד אין בהצעה. הרשות לא נוכחת, אלא לאחר שהיא מקיימת איזה הליך של שמיעת הטענות של כל מי שעלול להיפגע מזה. זה מובנה בסעיף.
עמיר פרץ
כל היום יטענו טענות. יכול להיות מצב בלתי אפשרי שכל הזמן נמצאים בטענות מול הרגולטור.
אלדר דוכן
זו תהיה בעיה של הרגולטור, שהוא יצטרך להתמודד עם מבול של טענות. עד שהוא לא יכריע בטענות האלה, הוא לא יתרה ולא יבטל את הרישיון. הבעיה של הצפה בתלונות היא בעיה של הרשות.
עמיר פרץ
הרי אנחנו יודעים ששיטת ההטרדה היא הכי גרועה. יש שימוש ברגולטורים, במשטרה - אתה רוצה להטריד את השכנה, אתה מתלונן. אנחנו יודעים שיש גורמים שעושים לפעמים שימוש לרעה בכלי האכיפה בצורה זו או אחרת, בוודאי כשמדובר בענייניים עסקיים, כל הזדמנות שתהיה בה אפשר להטריד את החברה בהליך כזה תנוצל עד תום, זה ברור לחלוטין.
היו"ר אופיר אקוניס
חברת החשמל פשוט צריכה לעשות את המוטל עליה. זה כמו בכביש מנהרות הכרמל. ישבנו כאן שעות ושאלנו מה יקרה לאלה שלא משלמים. פשוט מאוד תשלם, זה הכול. זה הפתרון הנכון, חבר הכנסת פרץ.
עמיר פרץ
אם בעל הרישיון תובע X, והחברה טוענת שהיא לא קיבלה?
היו"ר אופיר אקוניס
אני חושב שכדאי לסמוך על רשות החשמל בעניין הזה. הרי היא לא תשלול חדשות לבקרים את הרישיון. אגב, מופיע בהצעה: נוכחה, התרתה וכדומה.
עמיר פרץ
קח את הכסף, תחלט את הכסף. מה העניין? שלא תשתמש ברישיון.
אורית פרקש הכהן
קודם כול, בעניין הדאגה קצת התהפכו היוצרות. צריך לזכור על מה אנחנו מדברים. אנחנו מדברים על יצרן חשמל פרטי מול חברת החשמל הגדולה. מהתלונות שיש אצלנו והעניינים המסחריים שאנחנו מטפלים בהם, זה לא שחברת החשמל ניצבת בפני בעיה קולוסאלית של התמודדות. בדרך כלל הבעיה היא הפוכה. המטרה של הסעיף הזה היא להגן על צרכני חשמל פרטיים ולסייע להם. אני לא חושבת שצריך להפריז בכך שבאים להבטיח מנגנון לתת את הכסף. גם מבחינה מעשית, כשאתה מדבר על הכספים. מה זה הכספים? יש תעריפים שקבענו, כמה חברת החשמל מייצרת ליצרן חשמל פרטי בגין רכישת אנרגיה ממנו. ברגע שהיא קיבלה את הכסף הזה, גם מכירים לה בכסף הזה.
עמיר פרץ
שמענו את זה 20 פעם.
אורית פרקש הכהן
כשהרשות אומרת לה לשלם בגין החשמל שהיא קיבלה, היא גם מקבלת את הכסף כדי לשלם. אנחנו מדברים על סיטואציה שבה החברה קיבלה כסף בגין אנרגיה והיא לא מעבירה אותו.
היו"ר אופיר אקוניס
חבר הכנסת פרץ, שמענו פה גם את מנכ"ל חברת החשמל, גם את ועד העובדים, את כולם, והם אומרים שהם גם רוצים בהגברת השימוש של היח"פים. לכן למה שלא ישלמו?
עמיר פרץ
הבעיה היא רק השימוש ברישיון. כולם אומרים שכולם ישלמו. מה הבעיה?
היו"ר אופיר אקוניס
זה סוג של אמירה.
עמיר פרץ
המקום היחיד שבגין חוב שוללים לו רישיון או זיכיון של מישהו. האם יש תקדים כזה בחקיקה באיזה מקום? האם שוללים רישיון של בנק אם הוא לא קיים את חובותיו כלפי לקוח?
אורית פרקש הכהן
עכשיו שוללים את זיכיון ערוץ 10.
היו"ר אופיר אקוניס
בואי לא נתחייב.
עמיר פרץ
לא שוללים רישיון של אף אחד בגין חוב. חוב מבררים.
אלדר דוכן
גם בהצעה שלך שוללים רישיון לאחר תהליך, זה מאוד-מאוד דומה.
עמיר פרץ
אני נגד זה שחברת החשמל תשחק משחקים עם גוף רגולטורי כלשהו. כל כך ביקשתם לחזק את המעמד, שלא יהיה מצב שהם אפילו לא מעבירים את הכסף. יש תביעה למיליון שקל, אתם אומרים: גבירותי ורבותי, תעבירו את המיליון שקל לקופת נאמנות כלשהי. הם טוענים שלא מגיע לו, כי אם היו יודעים שמגיע לו, הם היו משלמים. אין בעיה. אם הם לא משלמים, כנראה שהם טוענים שיש בעיה בתשלום. זה לא דבר אוטומטי, אלה יחסים עסקיים בין קבוצות. מה הבעיה שלכם? אני לא מבין. הכול נראה כל כך פשוט.
הראל בלינדה
אני חייב למחות על הרמיזות פה כאילו חברת החשמל מנסה להפריע לכניסת היח"פים, אמר יושב-ראש הוועדה- - -
היו"ר אופיר אקוניס
אמרתי את זה.
הראל בלינדה
נכון. חברת החשמל הודיעה, הצהירה, והיא גם עושה בשביל לעזור ליח"פים. לטעון כאילו יח"פים נתקלים באיזה בעיות קולוסאליות מול החברה, זה דבר שלפחות לנו לא ידוע.
אלדר דוכן
אתם מתנים כל מיני תנאים לחתימה שלכם.
הראל בלינדה
אנחנו יכולים להתנות תנאים עסקיים, זה לא בשביל להפריע ליח"פים להיכנס.
אלדר דוכן
זה מפריע.
הראל בלינדה
לעצם העניין. אני רוצה להצהיר שברור שחברת החשמל מתכוונת לשלם חובות שיש עליהן או הסכמה או הכרעה של בית משפט כזה או אחר, או מנגנון בוררות. הצענו לקיים מנגנון בוררות קצר למקרים שנתונים במחלוקת. אני לא חושב שמישהו מתכוון שבגלל סכום שנמצא במחלוקת ישללו את הרישיון.


מה כן יכול להטריד אותנו? לפני שלושה חודשים היו עיצומים בחברת החשמל. עיצומים חוקיים, לגיטימיים, של ועד העובדים כנגד ההנהלה במקרה הזה. במסגרת העיצומים נסגר מנגנון התשלומים לספקים בחברה. החברה לא שילמה לספקיה בכלל, במשך עשרות ימים. האם מישהו מתכוון, שבגלל אירוע כזה למשל, יישלל ייצור החשמל במדינת ישראל?
אלדר דוכן
הרשות מתרה בכם במקרה כזה.
נסים זאב
נגיד שחברה פרטית רוצה להגן על עצמה, למנוע או לעצור דרך בית המשפט?
הראל בלינדה
כן, אנחנו חוששים שמהניסוח שמוצע כרגע- - -
עמיר פרץ
כמו בכל חוב.
נסים זאב
אני לא סתם שואל. יש תשובה לשאלה שלך שאמרת שהכול יהיה שרירותי, זה לא יכול להיות שרירותי אף פעם.
הראל בלינדה
לפי הניסוח שמוצע כרגע, אנחנו מבינים לפחות שיכול להיות שעל הרשות יש חובה לבטל את הרישיון אחרי התהליך שהיא צריכה לעשות. זה נשמע קצת בלתי סביר. בסיבוכים מסחריים צריך לטפל בכלים מסחריים, ויש כלים לעניין הזה. אפשר להטיל קנסות על החברה, היא לא תשמח לשלם אותם. זו תהיה סנקציה חזקה מספיק.
היו"ר אופיר אקוניס
אני מקווה שאנחנו יוצאים מנקודת ההנחה שהיא תשלם הכול, ואז הרי לא יהיה שימוש בסעיף הזה.


אני רוצה לברך את העובדים הבכירים של רשות שדות התעופה, שלומדים במכון מגיד של האוניברסיטה העברית, שנכנסו עכשיו לדיון. אנחנו כבר בסוף הדיון. הדרמה האמיתית כבר היתה בשבוע שעבר. אנחנו מיד מעמידים להצבעה את הסעיף אחרי שנשלחה הפקידות הממשלתית להביא לשולחננו מקצה שיפורים. אנחנו דנים בהצעת חוק על סנקציות שיוטלו על חברת החשמל אם היא לא תשלם לספקים הפרטיים, ואנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהם כן ישלמו לספקים הפרטיים.
עמיר פרץ
אז למה צריך?
היו"ר אופיר אקוניס
מנחם בגין אמר את המשפט האלמותי: המובן מאליו, מוטב שייאמר וגם שייכתב. איזו גאונות. תשמע מה קיפל המשפט הזה בתוכו.
עמיר פרץ
זה לא מה שהוא התכוון.
היו"ר אופיר אקוניס
אתה עושה פרשנות על ראש הממשלה בגין?
עמיר פרץ
בוודאי.
היו"ר אופיר אקוניס
ימות המשיח הגיעו. הוא בטח היה שמח.
עמיר פרץ
אני מעריך אותו יותר מהרבה אחרים.
היו"ר אופיר אקוניס
אני בטוח שהוא גם היה מעריך אותך, למרות שלא הכרתי אותו, לדאבון הלב.
עדנה הראל
נוכח ההערות האחרונות אני מבקשת להדגיש שמה שמוצע פה על ידי הממשלה זה הסדר במישור הרגלטורי לעניין כפייה רגולטורית של תשלום התעריפים האלה שחשובים להבטחת התחרות. אין המדובר בתחליף מנגנונים אזרחיים, אנחנו בוודאי לא רוצים לכפות בוררות, ליצור הליך אזרחי אחר. אני גם חושבת שהצעתו של חבר הכנסת פרץ עשויה לפגוע יותר, כי על פיה כל תביעה, מעצם זה שהיא מוגשת, מחייבת את חברת החשמל להעביר סכום.
עמיר פרץ
למה את לא עושה את זה בכל המקומות?
עדנה הראל
יש הסדרים אחרים שעשינו בחוקים אחרים. במקרה הקונקרטי הזה- - -
עמיר פרץ
תני לי דוגמה אחת שאת שוללת רישיון.
עדנה הראל
יש לנו הרבה סמכויות לשלילת רישיון.
עמיר פרץ
תני לי רק דוגמה אחת שאת שוללת רישיון בגין ויכוח עסקים עם ספק כזה או אחר.
עדנה הראל
גם על-פי ההצעה של חבר הכנסת פרץ מוצע לשלול רישיון- - -
עמיר פרץ
סליחה, סליחה. אל תסבירי אותי, גברתי, עם כל הכבוד לך. אני יודע להבחין הבחנה ברורה מאוד בקו המאוד חשוב שמפריד בין כך שגורם כלשהו מצפצף על הממשלה או על הרגולטור, אם הרגולטור תבע ממנו תביעה כלשהי, ובין החליטה המוחלטת של סכום. יש הבדל מאוד משמעותי. שני הצדדים נמצאים בסנקציה, וזה הבדל משמעותי מאוד. והלכתי לקראתכם, למרות שנושא הרישיון לא צריך להיות מוזכר בכלל. רישיון הוא לא סנקציה. תמצאו סנקציות אחרות.
עדנה הראל
למשל, יש אי מתן רישיון בענייני שידור בגלל עניינים שנוגעים לפגיעה באושיות המשטר הדמוקרטי.
עמיר פרץ
אם תגידי שתשללי את הרישיון כי חברת החשמל מורידה את החשמל ושוללת את הדמוקרטיה, אני בעד.
עדנה הראל
אני מבקשת לחזור לנושא.
היו"ר אופיר אקוניס
תודה. אנחנו רוצים להצביע על ההצעה. אתה רוצה לקרוא עוד פעם?

"17א. ביטול רישיון ספק שירות חיוני בשל אי ביצוע תשלום

נוכחה הרשות כי בעל רישיון ספק שירות חיוני לא ביצע תשלום המגיע ממנו לבעל רישיון אחר, תבטל הרשות את רישיונו של אותו בעל רישיון ספק שירות חיוני, לאחר שהתרתה בו; בסעיף זה "תשלום" – תשלום הנדרש מבעל רישיון ספק שירות חיוני לפי חוק זה או תנאי רישיונו."
עמיר פרץ
יש פירוט ל"נוכחה"?
אלדר דוכן
אין פירוט בחוק, אנחנו לא נוהגים לכתוב את זה, אבל המלים האלה מקפלות את כל ההליך המינהלי שצריך להתבצע.
עמיר פרץ
יש הליך ל"נוכחה"?
אלדר דוכן
בוודאי, היא צריכה לשמוע את שני הצדדים. היא לא יכולה להיווכח out of the blue. בכללים של המשפט המינהלי היא חייבת לשמוע את שני הצדדים, היא לא יכולה להחליט כך סתם.
היו"ר אופיר אקוניס
אני מעמיד להצבעה את הצעת החוק. מי בעד? מי מתנגד?

הצבעה
בעד - 3

נגד - 2
אושר סעיף 17א להצעת חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקוני חקיקה ליישום התכנית הכלכלית לשנים 2009 ו-2010), התשס"ט-2009 - פרק י"ז - חשמל
לאה ורון
שלושה בעד. שניים נגד. נסים זאב הצביע במקום חבר הכנסת אמנון כהן.
היו"ר אופיר אקוניס
סיימנו בשעה טובה את הדיון, היה פה דיון עמוק ורציני. שתדע לך, חבר הכנסת פרץ, הפקידות הבכירה הזאת, בעקבות ההערות החכמות שלך, ישבה ודנה והגיעה למסקנות. אני מאוד מודה לכם. ב-13:30 המשך הדיון בנושא רשות השידור. תודה רבה.

הישיבה ננעלה בשעה 13:30

קוד המקור של הנתונים