פרוטוקול

 
פרוטוקול של ישיבת ועדה

10
ועדת החוקה חוק ומשפט
11/07/18
הכנסת העשרים

הכנסת






הכנסת


מושב רביעי



פרוטוקול מס' 669
מישיבת ועדת החוקה, חוק ומשפט
יום רביעי, כ"ח בתמוז התשע"ח (11 ביולי 2018), שעה 8:00
סדר היום
1. הצעת חוק בתי משפט לעניינים מינהליים (תיקון - החלטה של רשות מרשויות האזור), התשע"ז-2017
2. הצעת חוק בתי משפט לעניינים מינהליים (תיקון מס' 117) (הסמכת בית משפט לעניינים מינהליים לדון בהחלטות מינהליות של רשויות ישראליות הפועלות באזור), התשע"ח-2018
נכחו
חברי הוועדה: ניסן סלומינסקי – היו"ר
שולי מועלם-רפאלי – מ"מ היו"ר
קארין אלהרר
זאב בנימין בגין
ענת ברקו
יוסף ג'בארין
יעל גרמן
מרב מיכאלי
מיכאל מלכיאלי
אורי מקלב
עודד פורר
טלי פלוסקוב
נורית קורן
מיכל רוזין
חברי הכנסת
אמיר אוחנה
רוברט אילטוב
ינון אזולאי
דוד ביטן
דב חנין
אחמד טיבי
חיים ילין
יעל כהן פארן
בצלאל סמוטריץ
מוזמנים
שרת המשפטים איילת שקד

עוזרת ראשית-מח' יעוץ וחקיקה, משרד המשפטים - מרגנית לוי

אחראי תחום חקיקה, משרד הביטחון - יאיר גור

יועמ"ש, משרד הביטחון - חוה בילה וינגאט

יועמ"ש התנועה למשילות ודמוקרטיה - דן שמחה רוטמן

נציג ארגון שתי"ל-מייסודה של הקרן החדשה לישראל - חובב ינאי

רכז, רגבים - חנן גרינולד
ייעוץ משפטי
תמי סלע, גור בליי
מנהל/ת הוועדה
אסף פרידמן
רישום פרלמנטרי
לאה קיקיון

הצעת חוק בתי משפט לעניינים מינהליים (תיקון - החלטה של רשות מרשויות האזור), התשע"ז-2017, פ/3861/20, הצעת ח"כ בצלאל סמוטריץ'

הצעת חוק בתי משפט לעניינים מינהליים (תיקון מס' 117) (הסמכת בית משפט לעניינים מינהליים לדון בהחלטות מינהליות של רשויות ישראליות הפועלות באזור), התשע"ח-2018, מ/1222
היו"ר ניסן סלומינסקי
בוקר טוב, אני מתכבד לפתוח את הדיון. בוקר טוב לחברי הכנסת ולאנשי הממלכה ובוקר טוב לאלה שעוד יגיעו. נתחיל במיזוג של הצעת החוק הפרטית של חבר הכנסת סמוטריץ עם ההצעה הממשלתית. מי בעד למזג את ההצעה?
גור בליי
אנחנו ממזגים את הצעת חוק בתי משפט לעניינים מינהליים (תיקון מס' 117) (הסמכת בית משפט לעניינים מינהליים לדון בהחלטות מינהליות של רשויות ישראליות הפועלות באזור), התשע"ח-2018, מ/1222 עם הצעת חוק בתי משפט לעניינים מינהליים (תיקון - החלטה של רשות מרשויות האזור), התשע"ז-2017, פ/3861/20, הצעת ח"כ בצלאל סמוטריץ', וזה צריך גם להיות מאושר בוועדת הכנסת.
היו"ר ניסן סלומינסקי
כפוף לאישור של ועדת הכנסת.

מי בעד?

הצבעה

בעד – 2
נגד – 1
נמנעים – אין
המיזוג אושר.
היו"ר ניסן סלומינסקי
המיזוג אושר. ראשונה להנמקת ההסתייגויות זו חברת הכנסת קארין אלהרר בשם סיעת יש עתיד, שיש לה הרבה הסתייגויות.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אתם מבקשים להביא הצעת חוק שאני חושבת שאין לה מקום. אמרתי את זה לאורך כל הדיונים בהצעת החוק הזו. יש פה איזשהו מנגנון שהולך ומשתכלל שהוחל בכנסת הזו בצורה מאוד בוטה של מעין סיפוח זוחל – לאט לאט, חוק אחרי חוק מנסים להביא עוד חלקים. אני חושבת שזה לא נכון. זו ממשלה ימנית מאוד מובהקת ויש לה אג'נדה וזה בסדר שלא באתם לממש את האג'נדה של מרצ – האמירה סבירה, העם בחר, אבל כבר זה המצב אז תמשלו. אתם כל הזמן רוצים משילות, אבל כשמגיע הרגע אתם כאילו קצת מהססים. למה? אתם רוצים לספח? תספחו. מה שעושים פה באמת זה דבר שהוא לא מובן בעיניי. ללכת לבית משפט לעניינים מנהליים. אתם יודעים מה? אם באמת היה שיקול היעילות יכול להיות שהייתי יכולה להתחבר אליו, אבל זה בית משפט לעניינים מנהליים רק בירושלים. אני לא יודעת, אני לא מכירה את השופטת שמונתה וגם לא קיבלתי תשובה מהנהלת בתי המשפט - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
הם הודיעו. הם היו בישיבה והודיעו שהיא לא קשורה.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אין לה מינוי?
היו"ר ניסן סלומינסקי
אין לה. אבל חוץ מזה הם גם מחו בתוקף על הניסיון, וכו'.
קארין אלהרר (יש עתיד)
לא אני עשיתי אותו. אני באמת חושבת שאני יכולה להתחבר לעניין היעילות. באמת, גם אני רוצה להקל על העומס בבתי המשפט, אני לא רוצה שיהיו יתר על המידה עבירות בבית המשפט העליון שיכולות להתברר בערכאות נמוכות יותר, וגם באמת שיתקיים בירור מעמיק יותר – כל הטיעונים הם נכונים וסבירים. אני רק לא מצליחה להבין בשם אותה יעילות למה להעמיס את כל הדבר הזה על בית משפט לעניינים מנהליים בירושלים ולא לפזר את זה. זה אחד. הדבר השני שמטריד אותי הוא שנאמר כאן על ידי נציגי צה"ל שהם לא רואים איך זה ייתר – כי בסך הכל תהיה עוד ערכאה. זה לא מייתר את הערכאה של בג"צ. אומרים – תפנו לבית משפט לעניינים מנהליים, תקבלו פסק דין, לא מוצא חן בעיניכם? יש לכם עוד ערכאה, אז זה קצת לא יעיל בעיניי.

עכשיו אני אגיד את הסתייגויותינו. הבאתי את עצמי אחרי שבוע נוראי בחסות ממשלת ישראל.
בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי)
פיליבסטר עושים בלילה.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אני לא עושה פיליבסטר. נודה על האמת, אתם תעבירו את זה בסוף על אפנו וחמתנו, אבל לכל הפחות בואו נזכור – אנחנו בכנסת ישראל, המקום של הדמוקרטיה, אנשים רוצים להתבטא – זה המינימום, להגיד לי מה מפריע לי בחוק הזה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
נתתי לך 10 דקות ואת הסברת באופן מאוד מכובד. בלי קשר לדעות, אנחנו חלוקים. 10 דקות, הצלחת לעשות את זה. אתן לך עוד שתי דקות להסביר, כבר הסברת.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אני באמת חושבת מעבר לעלויות התקציביות - ואני בעד השקעה תקציבית מקום שבאמת מדובר ביעילות, בטובת אזרחי ישראל, אני הראשונה שאבקש מאנשי אגף התקציבים להוסיף כספים, אבל פה אני באמת באמת לא רואה את הטוב שיוצא מהחוק הזה ולכן אתחיל בכמה הסתייגויות.

אנחנו נבקש תיקון להצעת החוק – תיקון סעיף 1 למחוק, תיקון סעיף 2 גם למחוק, הוספת סעיף מטרה – "מטרת החוק הינה לעגן מפורשות את סמכויותיה של הרשות השופטת בישראל ביחס לפעולות הנעשות מחוץ לשטחה או באזור". בנוסף: "מטרת החוק הינה לפגוע במעמדו המיוחד של בג"צ ולבטל את הביקורת השיפוטית". הסתייגות נוספת: "מטרת החוק – לשנות את כל תפיסת סמכויות השיפוט שקיימות בישראל ללא לא מדיניות סדורה". אני רוצה לנמק. היה איזה עיקרון מסדר בכל הסיפור הזה. בעניינים מסוימים – הרי יש חוק בית משפט לעניינים מנהליים, לא ממציאים אותו בחוק הזה. היה עיקרון מאוד מסודר, נכון שהוסיפו עוד ועוד אבל היה מאוד ברור שכל מה שמתקיים באזור יש לו דין מיוחד. עכשיו, פתאום, בעניין מסוים לוקחים אותו מתוך האזור ומוסיפים אותו לדין במדינת ישראל. אני רואה את זה כפסול מכל וכל. גם לשיטתכם, שאתם רואים באזור חלק ממדינת ישראל אין פה – ואני פונה אליך, חברי חבר הכנסת סמוטריץ'. יש לך תפיסת עולם סדורה ואנחנו חלוקים אידיאולוגית. אני הייתי מצפה ממך, אני יודעת שאתה יודע להפעיל מנופים – אני הייתי מצפה ממך להחיל את הכל. למה רק בעניין הזה?
בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי)
החלנו כאן את הרוב הגדול.
היו"ר ניסן סלומינסקי
חבר הכנסת סמוטריץ אכן חושב שכך צריך להיות, רק הוא מבין שאם רוצים להגיע להבנות עם כולם לפעמים צריך להתכופף.
בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי)
אני גם לא חושב שהתכופפנו פה. אני חושב שבסוף נעשתה עבודה מאוד מקצועית ועניינית.
קארין אלהרר (יש עתיד)
ואני אעביר את זכות הדיבור שלי לחברת הכנסת יעל גרמן.
היו"ר ניסן סלומינסקי
נתתי לך את זכות הדיבור. יש לך עוד שתי דקות. אם את רוצה להעביר לחברת הכנסת גרמן את שתי הדקות, אין לי בעיה.
יעל גרמן (יש עתיד)
לא, אני מבקשת את זכותי לדבר גם כן.
היו"ר ניסן סלומינסקי
לא, אין. בהנמקה להסתייגויות – מדבר אחד מכל סיעה.
יעל גרמן (יש עתיד)
לא. מאז ומעולם אנחנו מתחלקים, גם בהסתייגויות - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
אז היית צריכה להגיד מראש, אז הרבע שעה שנתתי לה היינו מחלקים אותה אחרת.
יעל גרמן (יש עתיד)
נכון שהגעתי ב-8 ו-4 דקות - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
גם אם אז היית אומרת היה כך, כי נתתי רבע שעה. טוב, אז יש לך 5 דקות.
יעל גרמן (יש עתיד)
אני חושבת שזו זכותנו, ואתה שואל למה - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
יש לך חמש דקות, עכשיו תעשי מה שאת מבינה בחמש הדקות.
יעל גרמן (יש עתיד)
אני מבקשת בכל זאת להשיב לך. אתה אומר "פיליבסטר" אז אנחנו לא עושים פיליבסטר.
היו"ר ניסן סלומינסקי
אני לא אמרתי פיליבסטר. אני כיבדתי מאוד את מה שהיא אמרה.
יעל גרמן (יש עתיד)
אז אני משיבה למי שאמר. יום אחד יפתחו את הפרוטוקולים כי ירצו לדעת איך מדינת ישראל ממדינה יהודית ודמוקרטית הפכה להיות מדינה יהודית ולא דמוקרטית, איך מדינת ישראל בעיניים פקוחות הוציאה עצמה מקהילת העמים, באה ואמרה: לא איכפת לנו מה שיחשבו עלינו, אנחנו לא רוצים להיות יותר חלק מהעמים הנאורים, ואנחנו גם לא רוצים יותר - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
זה לא חוק הלאום, כרגע. אני מזכיר.
יעל גרמן (יש עתיד)
- - ואנחנו לא רוצים להתחשב יותר בדין הבינלאומי. אין ספק שחוק הלאום הוא חלק ממה שאני אומרת. אפשר לכסות הרבה דברים בהרבה מאוד כיסויים, מרשרשים ולא מרשרשים. החוק הזה הוא צעד אחד שבו אתה, חבר הכנסת סמוטריץ, אני לא מאמינה שכל הקואליציה אבל אתם בוודאי, יריב לוין בוודאי, באים ואומרים: אנחנו לא מאמינים בבית המשפט העליון, הדין הבינלאומי לא משרת את מטרתנו ולכן אנחנו רוצים להתנתק ממנו, אנחנו לא רוצים שהדין הבינלאומי הוא שיקבע במקרים מסוימים את פסקי הדין של בית המשפט העליון, ומכיוון שבית המשפט העליון הולך על פי הדין הבינלאומי, אז בוא ננטרל את בית המשפט העליון כדי שאנחנו נוכל לעשות כבשלנו בשטחים שאנחנו מחזיקים אותם.
בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי)
- - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
מאחר ואת אומרת בפרוטוקול – מכיוון שאמרת דברים לגבי, אני רוצה רק להגיד שאני מאוד מכבד ומעריך וחושב שצריך את בית המשפט העליון אני רק רוצה לתקן שהוא לא צריך לעבוד לפי בית הדין הבינלאומי, הוא צריך לעבוד לפי דיני ישראל. בוודאי שגם בית הדין הבינלאומי חשוב לכולנו אבל הדין הישראלי הוא המחייב. להערכתי כל הדברים האלה רק מחזקים את בית המשפט העליון שלצערי, פעם היה לו הרי 80% אמון בציבור. אם הוא היה נשאר במה שהוא צריך לעסוק הוא היה זוכה לאותו אמון. מהרגע שהוא התחיל להיכנס לכל אותן פינות של פוליטיקה וכל הדברים האלה, התעסקות בכל מיני דברים שאין אף מקום שבו בית משפט עליון עוסק בהם, בדברים שהוא בכלל לא צריך להתעסק, פשוט הכניס את עצמו לוויכוח הפוליטי ותראי, לצערי, איך אמון הציבור ירד וירד וירד. אנחנו הולכים לעשות בפרט בחוק הזה – לחזק אותו, להוריד ממנו לכל מיני דברים שלא קשורים אליו, שכולם מבינים שזה שייך לבית משט מחוזי. בית המשפט לא צריך לדשדש בביצה הזו. אם הוא לא יתעסק בזה, ויתעסקו בזה בתי משפט מחוזיים, כמו בישראל, להערכתי זה רק יחזק את מעמדו ורק יעלה את אמון הציבור בו.
קארין אלהרר (יש עתיד)
כשבית המשפט המחוזי יפסוק לא לפי ראות עיניך גם הוא יהיה מעורבב בפוליטיקה? תוריד את זה לשלום? ניתן את זה לרשם להוצאה לפועל?
יעל גרמן (יש עתיד)
שאלה נהדרת.

שוב, לדורות הבאים – אתה יודע, זו לא חכמה לומר את הדברים ולפסוק בהתאם לרוח הדור ורוח הממשלה, ממש כמו שזו לא חכמה להביע דעה שמקובלת על כולם. החכמה היא מה שעשה אתמול הנשיא ריבלין, החכמה היא מה שעשה היועץ המשפטי שישב כאן ואמר – היועץ המשפטי של הממשלה, מנדלבליט, כן? – שאמר: מחויבותי הראשונה היא לחוק. למרות שבאו ואמרו לו - - - החכמה היא שבית המשפט יפסוק בהתאם למה שהוא מאמין שנקבע כערכי מדינת ישראל במגילת העצמאות לפני 70 שנה. החכמה היא לומר את מה שבאמת נכון ולא מה שמבקשים לשמוע. ואם המחיר הוא להיות פחות פופולרי זה רק הופך את זה ליותר נכון ויותר אמיץ. בית המשפט העליון שלנו הוא אמיץ גם כאשר הוא זוכה לקיתונות של רפש וגם כאשר באמת מטיחים בו את מה שמטיחים בו, בעיניי בחוסר צדק, הוא עדיין עומד על שלו ומזלנו שהוא פוסק לפי הדין הבינלאומי כי זה שעדיין אנחנו לא מואשמים ולא מועמדים לדין בבית הדין לצדק הבינלאומי בהאג - - -
בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי)
את מתכוונת לחאן אל אחמר, שבגלל שבית המשפט פסק אז כל העולם קיבל את זה, ואין לחץ של אירופה - - -
יעל גרמן (יש עתיד)
אני אומרת את דעתי. אז זה המזל שלנו. עדיין לא מעמידים אותנו לדין - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
המקום הזה בתרגום לעברית זה עמונה?
בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי)
- - -
יעל גרמן (יש עתיד)
אתם גוזלים את זמני. אני רוצה להשלים – בית המשפט העליון שומר עלינו, שומר עלינו כמדינת חוק, שומר עלינו כחלק ממדינות המערב שהן שומרות חוק. אתם בחוק הזה מנסים להוביל אותנו מחוץ לעמים הדמוקרטיים, מחוץ למדינות המערב, מחוץ למדינות ששומרות חוק בצורה בינלאומית, וזה עוד צעד אחד בבידודה של מדינת ישראל. ברגע שאנחנו נהיה מבודדים אז באמת לא יהיה מה להפסיד – במילא אנחנו מוקעים על ידי העולם, במילא העולם הכיר בכך שאנחנו לא שומרים על החוק הבינלאומי, אז יאללה, בואו נעשה מה שאנחנו עושים ונהפוך בסופו של דבר לאפרטהייד. זו הדרך שבה אתם צועדים. אתם צועדים לאפרטהייד שיביא לכך שיהיה דין אחד ליהודים ואחר לפלסטינים. כל הדיבורים שלכם כאן שאתם עושים את זה כביכול לטובת הפלסטינים – לא מכסים את ערוותכם. הפלסטינים לא מעניינים אתכם, מעניינים אתכם המתיישבים. לא איכפת לכם לפגוע בפלסטינים ואתם פוגעים בהם. החוק הזה בא ופוגע בהם, וזו הסיבה – גם הסיבה הקודמת, שאנחנו עדיין מאמינים בישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, ושומרת חוק וגם שומרת את החוק הבינלאומי, והיא חלק ממדינות המערב, וגם הסיבה שאני חושבת שכשי מיעוט והמיעוט הזה הוא מיעוט נרדף ממילא, שאין לו שוויון זכויות, אין לו את דברו והוא לא יכול לבחור ולקבוע מה יהיה כאן, אנחנו צריכים לעמוד לטובתו.

לכן הגשנו הסתייגויות ואני רוצה לקרוא כמה מהן – בסעיף קטן 1(א), במקום "ירושלים" יבוא – "בית משפט לעניינים מנהליים ברחבי הארץ". אני מחזקת את חברתי – "..בהתאם לחלוקת העומס הקיימת בכל בתי המשפט המנהליים". אני חושבת שזה גם הגיוני. אם אנחנו רוצים להוריד עומס בבית המשפט העליון לא יכול להיות שאנחנו נפיל את העומס רק על בית משפט אחד. אז בואו נחלק את המטלה על פני כל בתי המשפט - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
אם ההסתייגות היא אמיתית אז אני אענה לך: אנחנו התלבטנו בנושא הזה - - -
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
ההסתייגות היא מהותית, למה אתה אומר אם?
היו"ר ניסן סלומינסקי
כדי שאני אוכל לתת לך תשובה, אם זו סתם הסתייגות - - - כאן בוועדה התלבטנו מאוד בנושא הזה כי בעיקרון יכול להיות שזה צודק שצריך לפזר את זה, ואז הבנו שיש כאן שני ערכים שעומדים: מקצועניות או קלות, נגישות, נגיד כך. המגמה שהמדינה הולכת אליה זה לנושא של ריכויזות. אחרי זה זה גם יותר פשוט. כלומר, אנחנו רוצים שיהיה בית משפט שיתמקצע בנושא הזה ויבין, כי אם זה יהיה כל בית משפט שייגשו אליו והשופטים לא עסקו בזה, להיכנס לכל הנושאים האלה ולהתחיל ללמוד את זה - - -
קארין אלהרר (יש עתיד)
אפשר לפתור את זה בהכשרה טובה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
עושים את זה גם בבתי משפט כלכליים ואף פעם לא שאלתם את זה – למה לא לתת לכל בתי המשפט המחוזיים בתי משפט כלכליים. - - - את זה בתל אביב כדי שתהיה התמקצעות.
קארין אלהרר (יש עתיד)
יש יותר משופט אחד שעוסק בתיקים כלכליים, ניסן.
היו"ר ניסן סלומינסקי
גם פה יהיה יותר, אם יהיה צורך. פשוט אמרנו – עדיפות להתמקצעות של הדבר, שהשופטים יהיו בקיאים בנושא ולא יצטרכו כל פעם ללמוד, ואז מרכזים את זה, לפחות בשלב הראשון – כמו שעשו בבית משפט כלכלי שריכזו את זה.
יעל גרמן (יש עתיד)
אני מבינה את התשובה ואני אנסה - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
פשוט, תשובה אמיתית, שתביני שהיתה פה הרבה מחשבה בעניין.
יעל גרמן (יש עתיד)
אתה צודק כאשר מדובר על בית משפט לענייני משפחה או בתי משפט כלכליים. אנחנו מדברים פה על הרבה יותר מעבר למקצועיות. אנחנו מדברים כאן על הצדק ועל ההגינות. אנחנו מדברים על שמירה של זכויות מיעוט זה מעבר להתמקצעות בהחלטות כמו תכנון ובנייה או בקשות כניסה ויציאה. אני הרבה יותר סומכת על פיזור. אני חוששת שאם יהיו שופטים מיועדים - - -
קארין אלהרר (יש עתיד)
- - -זה משהו שכל שופטים יודעים אותו .
יעל גרמן (יש עתיד)
אני רוצה להשלים מה החשש שלי – נכנסנו לדיון מהותי - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
אני לא רוצה לעשות את זה כי עשינו את זה בוועדה ודיברנו על זה. עשינו את הדיבור הזה.
יעל גרמן (יש עתיד)
את הנושא הזה לא מיצינו. החשש שלי הוא לא מהתמקצעות מקצועית אלא מהתמקצעות רגשית ורעיונית, שיהיו באמת מספר שופטים שיהיה להם Fixed idea ולפי זה הם יפסקו. אני דווקא רוצה שיהיו הרבה שופטים עם ראש פתוח, שכל אחד יבחן מחדש את הבעיה ולא תהיה לו דעה מסודרת מראש. לכן חשוב מאוד לפזר.
היו"ר ניסן סלומינסקי
זה כבר 25 דקות - - -
קארין אלהרר (יש עתיד)
תן לה עוד שתי דקות - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
אני מבקש, אל תעשי את זה מכוון. בדקה.
יעל גרמן (יש עתיד)
בסעיף קטן 1(א) אחרי "יידון" יבוא – "בהתאם לכללי המשפט הבינלאומי" מאוד מאוד חשוב.

בסעיף קטן (א) בסיפה אחרי "גם באלה" יבוא – "למעט אם מדובר בעתירות בעלות מורכבות יתירה שראוי שיידונו בבג"צ" – וזה אנחנו יודעים שזה כלל שעתירות מורכבות נידונות בבג"צ. אני מבקשת שגם במקרה הזה.

אני אקרא עוד דבר אחד: בסעיף 1(א) בסיפה יבוא: "אלא אם זהות העותרים, וזו בלבד, מייצרת קושי פיזי או כלכלי בהגעה לבית משפט הנמצא בגבולות ישראל".
גור בליי
אני רק רוצה לציין כדי שלא תהיה אי בהירות שסעיף 6 לחוק בתי משפט לעניינים מנהליים חל גם על העתירות האלה במובן זה שאם בית המשפט המחוזי מוצא שהתיק מעלה עניין בעל חשיבות, רגישות או דחיפות מיוחדת – הוא יכול להעביר אותו לבג"צ. אני רק רוצה לציין למען הפרוטוקול את האפשרות הזו.
היו"ר ניסן סלומינסקי
אנחנו מראש החרגנו כמה דברים - - -
יעל גרמן (יש עתיד)
מה שגור בליי אומר מעבר להחרגה, אז גם לבית המשפט המחוזי תהיה סמכות להעביר דברים, מעבר להחרגה.
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
אני העליתי נושא חשוב בסוף הדיון האחרון של ההוצאות הכספיות המאוד כבדות בהליך המנהלי. אמרתי שהבנתי מעורכי הדין שבערעור על בית דין מנהלי לעליון, באופן אוטומטי מבקשים 40 אלף שקל רק כהפקדת ערבות. אמרתי שזה לעצמו כבר עומס כלכלי שימנע מהאוכלוסייה הפלסטינית להגיש את הערעורים. אם אתם זוכרים אמרתי שאחד היתרונות העצומים בנגישות לבג"צ זו האגרה שהיא יחסית סבירה והיכולת לפנות ישירות אל בג"צ, וגם השיקול הגובר שכשמגיעים לבג"צ אז הנושאים של זכויות אדם מקבלים משקל חשוב שם. אז לא היתה לי תשובה לעניין ההוצאות הכלכליות. אני חושב שזה מכשול מאוד רציני. זה יסכל את האופציה באמת להגיש ערר. אמנם יש נתונים שלא מגישים הרבה ערעורים, אבל זה לא בתיקים של האוכלוסייה הפלסטינית. האוכלוסייה הפלסטינית תחת כיבוש אין לה הרבה ברירות. לכן, הניסיון הוא למצות את ההליך עד הסוף.

אגב, ברמה הפוליטית אני אומר שהיום האוכלוסייה הפלסטינית שוקלת ברצינות בכלל אולי להחרים את מערכת המשפט הישראלית.
יעל גרמן (יש עתיד)
ולפנות ישירות לבית המשפט הבינלאומי .
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
גם. אני אומר את זה ברצינות.
ענת ברקו (הליכוד)
משתמש - - -מה זה להחרים? יש כאלה שמחרימים. יש כאלה שמחרימים, יש כאלה שעומדים בבתי המשפט הצבאיים ואומרים - חבל שהיטלר לא חיסל אתכם, יש גם כאלה. אף אחד לא מאיים. אתם מאיים בעד אנשים שפועלים נגדנו בטרור?
היו"ר ניסן סלומינסקי
אני מבקש, זה על חשבון הזמן שלו.
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
קשה לענת להגיד שני משפטים בלי המילה טרור.
יעל גרמן (יש עתיד)
אין פה טרור, ענת - - -
ענת ברקו (הליכוד)
- - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
אבל זה לא דיון. די.
קריאות
- - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
אני מבקש, אני מבקש. יעל. ענת.
יעל גרמן (יש עתיד)
- - -
ענת ברקו (הליכוד)
- - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
זה לא דיון, זה הנמקות להסתייגויות. אני מבקש לא לדבר בכלל. בבקשה, תמשיך.
קריאות
- - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
ענת ויעל אני קורא לכן לסדר.
יעל גרמן (יש עתיד)
מה הקשר לטרור פה?
היו"ר ניסן סלומינסקי
אני קורא לכן לסדר.
קארין אלהרר (יש עתיד)
לא, זה לא יאומן, היא תוקפת אותה ו - - -
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
לכן הניסיון להציג כאילו איך שזה נתפס בג"צ כמגן על זכויות אדם, זה לא ככה נתפס, בעיניי הפלסטינים. בעיני הפלסטינים הבג"צ נתפס כחלק ממנגנון הכיבוש שבקושי יכול לסייע במעמדם של האזרחים ובהתמודדות עם הדיכוי שהם מתמודדים אתו. ולכן המחשבה הזו שאולי הם צריכם להחרים דווקא את בג"צ ובכלל את מערכת המשפט הישראלית, ואולי לנסות למקד את המשאבים במערכת המשפט הבינלאומית.
ענת ברקו (הליכוד)
זה ישליך על הרבה דברים.
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
אתמול נציג היועץ המשפטי אמר בדיון שלחוק הלאום יהיו השלכות בינלאומיות והוא לא רצה לפרט, אבל באמת – אותו משפט תקף גם כאן, גם לחקיקה כזו יכולות להיות השלכות בינלאומיות ואני אדגיש למה – הפנייה לבג"צ היתה מושתת על העיקרון שההחלטות המנהליות – ההחלטות הצבאיות של הכיבוש הישראלי בשטחים זו מערכת זרה, והערעור המשפטי על ההחלטות האלה בהיותה מערכת זרה הוא נהיה לבג"צ, בתור סמכות משפטית עליונה. לכן, ברגע שמשנים את השיטה שקיימת כבר 51 שנים ורוצים להפנות עכשיו יותר לבתי המשפט הרגילים – נקרא להם – הטענה כאן של יעל שזה בית המשפט המחוזי בירושלים היום ואחר כך ירחיבו, עושים פשוט נורמליזציה של המערכת הצבאית, מערכת המנהל האזרחי בשטחים למערכת בישראל. היחס להחלטות הללו עכשיו יהיה כעוד אורגן ישראלי לכל דבר ועניין, ולכן טיעון הנורמליזציה הזו. זה כבר לא מערכת חיצונית שהערעור עליה הוא לבג"צ בתור ערכאת ערעור עליונה אלה פשוט זה ניהול להחלטות רגילות כמו עוד גופים משפטיים שמערערים עליהם כרגיל בבתי הדין המנהליים.

כשקוראים את דברי ההסבר כאילו מבינים שהפלסטינים ביקשו את זה והם רוצים את זה. בכל הדיונים הללו לא שמעתי פלסטיני אחד שדיבר. היה קורבן אחד פלסטיני שבא ואר שזה רצוי, שהוא רוצה את זה ושזה דווקא עוזר לו? לכן אני רואה כאן אתגר רציני גם מבחינת ההתנהלות של השינוי הזה. אין כל התייחסות לעובדה שאחרי 51 שנים באים לשנות מוסכמות משפטיות שעד עכשיו ההבנה היתה שהן אולי מתאימות יותר למשפט הבינלאומי ועכשיו באים לשנות אותן בלי שום התייחסות לנושא הזה, אולי חוץ מהצהרה שנתתם בזה שהגורמים האחראים לדין הבינלאומי במשרד המשפטים אמרו שאין בעיה עם זה. באמת אני לא מצליח להבין. עקרונות משפטיים קיימים 51 שנה. משנים אותם ככה? בלי שום התייחסות רצינית? מהותית? אמרנו שאנחנו רוצים לקבל חוות דעת של מי שאחראי על הדין הבינלאומי, שינתח מה היה המצב, מדוע המערכת כל הזמן 5 עשורים פעלה במתכונת הזו ועכשיו רוצים לשנות? איפה חוות הדעת הבינלאומית? נכון, קארין?
קארין אלהרר (יש עתיד)
רצינו לראות את חוות הדעת של רועי.
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
יש חוות דעת כתובה? לכן אנחנו אומרים שלא רק שזה מחטף, לא הדין הבינלאומי, לא שמענו את הצד הפלסטיני – אבל גם, זה פשוט מימוש של רצון פוליטי לעשות נורמליזציה. אני הסברתי לפי הניתוח שלי מדוע רואים פה בבירור שיש כאן מחטף ברור של סיפוח. זה כבר לא החלטות בשטח זר, לא החלטות של אורגנים שלפי המשפט הבינלאומי אמורים להיות לא חלק מהמערכת הישראלי, אלא זו כבר נורמליזציה. כתוב בהסבר שכפי שזה נעשה לאזרחים הישראלים עכשיו עושים את זה גם בשטחים הכבושים. אם זו לא נורמליזציה ואם זה לא סיפוח אני לא יודע מה זה סיפוח.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
קודם כל אני רוצה את חוות דעתו של היועץ המשפטי. הסתכלתי הבוקר בתקנון וכתוב שאני יכולה להציג את הסתייגויות שלי. להבנתי אני רשאית לקרוא אותן ולהציג אותן אחת אחת ולא לקבל אפשרות של 5 דקות לנמק את כל ה-150 הסתייגויות של המחנה הציוני.
היו"ר ניסן סלומינסקי
את תקבלי יותר מ 5-4 דקות, את תקבלי 12 דקות.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
לא, אני רוצה לקרוא את כל ההסתייגויות שלי אחת אחת.
היו"ר ניסן סלומינסקי
אנחנו כוועדה נוהגים כך, ואת יודעת את זה. זו הנמקה להסתייגויות. אני מציע שתתחילי לנצל את הזמן.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
יש לי זכות להציג את ההסתייגויות לא רק לנמק אותן.
היו"ר ניסן סלומינסקי
תציגי אותן ב-12 דקות.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני לא יכולה להציג ב-12 דקות, הן רבות מדי.
היו"ר ניסן סלומינסקי
את יכולה להציג את עיקרן. חבל על הוויכוח, עכשיו זה הזמן שלך. יש לך 12 דקות.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני יכולה לקבל חוות דעת של הייעוץ המשפטי בעניין הזה?
גור בליי
איך שאנחנו נוהגים בוועדה כאשר נקצב מועד ומוגשות הסתייגויות בכתב אז אנחנו כן מאפשרים שתהיה הנמקה כללית עליהן על פני זמן, בלי הצעה, כי בעצם הן נמצאות בפני חברי הכנסת ולכן הן מופצות במספר עותקים שכולם יראו מה ההסתייגויות עצמן, כתובות, ואין חובה לאפשר הקראה של כל אחת ואחת מהן. הנמקה, הסבר, מבלי - - -
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אבל כשיש 150 הסתייגויות השאלה אם זה הגיוני שאני אוכל להציג אותן ב-12 דקות.
גור בליי
אולי יש צורך בקצת יותר זמן מזה, אבל אין צורך לקרוא כל אחת מהן. אני מניח שהיושב-ראש יסכים לתת קצת יותר מ-12 דקות.
היו"ר ניסן סלומינסקי
נתחיל ב-12 דקות ואנחנו נראה.
גור בליי
ניתן למסתייגים האחרים קצת יותר זמן מזה ואני מניח שהיושב-ראש יאפשר זאת גם לחברת הכנסת מיכאלי.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני רוצה להגיד לפרוטוקול שבכל הוועדות האחרות אנחנו קוראות, וגם כאן, בדיון הזה – אנחנו על חוקים אחרים קראנו את ההסתייגויות אחת אחת, חד משמעית.
היו"ר ניסן סלומינסקי
ממש לא. לא בוועדה הזו. שכחת שמיקי לוי בוועדה הזו קיבל רבע שעה ודיבר 7 דקות ואחר כך לאותו מחאה הוא אמר שהוא שותק, אבל לא יותר מרבע שעה, ובזמן שהוא שתק את דיברת גם.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני רוצה להודיע לפרוטוקול שהשיטה הזו לא מקובלת, ובוודאי לא במקרה הזה כשמדובר במקרה שכמו שחזרנו ואמרנו, הוא מאוד מאוד דרמטי. זה חוק מאוד דרמטי וצדק חברי שאמר שבאמת משנים דבר מהותי ועמוק בשיטת המשפט שלנו ככה, בהינף יד, במחטף, בלי לעבוד על זה כמו שצריך, בלי לשקול את המשמעויות של זה.

האמירה בדברי ההסבר שאומרת שעכשיו ננהג בפלסטינים באותו אופן כמו באזרחים הישראלים היא ההפך המוחלט משוויון. יש כאן התעלמות שהיא אלימה, לא פחות מזה. היא מציגה את שתי האוכלוסיות האלה כאילו הן שוות, כאילו מצבן זהה, ולכן כאילו צריכים לחול עליהן הליכים משפטיים כשיש בעיות כאילו פרוצדוראליות, כאילו קלות דרך – באותו אופן, כשאנחנו יודעות שלא זה המצב. ישראליות וישראלים הם אזרחים במדינת הלאום של העם היהודי, בהיותן יהודיות או יהודים או שלא, עוד שנייה יעבור חוק הלאום ואז גם בתוך מדינת ישראל יתחילו לעבור ההבחנות האלה בצורה הרבה יותר מובהקת, כמובן – בין ישראלי יהודי ובין מי שהוא ישראלי או ישראלית לא יהודייה. כשאנחנו מדברים על תושבות ותושבי האזור אז אין בכלל דיון – הם נטולי אזרחות. מדובר על ציבור שאין לה אזרחות. המעמד שלה בפני החוק הישראלי הוא לא מעמד של אזרח או אזרחית, ולכן להגיד בחוק שנשווה את האופן שבו מתנהלים עם הבעיות שלהם כמו של ישראלים זה דבר שהוא כמובן לא יוצר שוויון לטובה. זה דבר שלא מקדם את מצבם אלא מרע אותו, כי מראש הם לא נהנות ונהנים מאותן זכויות ואותן אפשרויות שיש לאזרחיות ואזרחים בישראל. הוא מרע את מצבם כי אתה לוקח מהם את הזכות לבוא לערכאה שדנה בסוגיות שזה מה שהן – סוגיות חוקתיות, שמדברות על המהותיות של המצב שבגללו נוצרות הבעיות מלכתחילה. הרי לא מדובר בסכסוכי שכנים. כל הצגת העניין כסכסוכי שכנים היא מגמתית ופוגענית באופן מפואר. מדובר בשימוש עודף בכוח של מדינה על אנשים שאין להם כוח מול המדינה, שאין להם זכויות של אזרח ואזרחית במדינה, אנשים שנמצאים תחת שליטה צבאית אל המדינה, ועכשיו אנחנו אומרות להן – אנחנו לוקחות לכן את האפשרות ללכת לערכאה שתדון בכוחה של המדינה עליכם בכלל.

עכשיו אני רוצה לחזור ולדבר על הקשיים הקונקרטיים. האמירה כאילו זה לא פוגע בזכות אלא להפך, מוסיף עוד ערכאה – היא כמובן אמירה שקרית, שכן זכות הגישה לערכאות וחופש הגישה לערכאות בכלל הוא מראש חופש לחזקות ולחזקים – למי שדוברות את השפה, למי שיש לה משאבים, למי שיש לה הבנה לאפשרויות העומדות בפניה או בפניו בכלל מלכתחילה. ותמיד, מי שמוחלשות ומוחלשים מלכתחילה חופש הגישה שלהם לערכאות הוא מצומצם בהרבה, אם מתוך חוסר ידע, אם מתוך חוסר כסף, אם מתוך אי הבנה של השפה. השפה העברית והשפה המשפטית – שתיהן, ככה שמראש אנחנו מדברות פה על הציבור שחופש הגישה שלו לערכאות מלכתחילה הוא מצומצם, והיכולת שלהם לעשות את זה היא ירודה. עכשיו, מה אדוני עושה? שם להן מכשול נוסף בדרך. זה לא שאתה מוסיף להם אפשרות לעוד ערכאה שתדון בעניינם, אלא להפך – מוסיף להם מכשול שימנע מהם לגשת לערכאה שהיום יש להם אפשרות לגשת אליה, משום שאם פעם אחת זה קשה לגייס את כל המשאבים האלה שדיברתי עליהם, אז לגייס אותם פעמיים אחרי שנדחתה פנייתי בערכאה הראשונה, על אחת כמה וכמה זה עניין קשה, מסובך, שיגרום לכך שרוב הציבור לא תגיע לממש את הזכות הכביכול חדשה שניתנת לה לערער על פסיקה של ערכאה קיימת. מה שאתה עושה בחוק הזה – אתה לוקח להן את הזכות בפועל להגיע לערכאה הזו שהיא הערכאה שדנה במשמעות החוקתית של הבעיה שלהם.
הפגיעה הזו מתווספת על הפגיעות הקבועות, השיטתיות שישראל עושה בתושבי ותושבות האזור – הפלסטיניות והפלסטינים, כשהיא מסרבת לקבל החלטה לגבי מעמדם – האם היא רוצה אותם כחלק ממדינת ישראל ולתת להם אזרחות וזכויות שוות? האם היא רוצה להודיע שמדינת ישראל לוקחת אחריות על השטח אבל משאירה אותם בתור אנשים סוג ב' ללא זכויות של אזרחיות ואזרחים? האם היא רוצה סוף סוף לצאת מהשטחים האלה ולבטל את השליטה שלה באנשים האלה? אז את זה היא עושה באופן קבוע, ובאופן קבוע היא מרשה לעצמה - - - בטח שלא מתחילים להצביע, יש עוד זמן רב.
היו"ר ניסן סלומינסקי
זה הזמן שלך.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אבל אני לא יכולה לדבר כשמתנהל פה עכשיו - - - אתה מנהל, אדוני את חמ"ל האסטרטגיה של איך תעשה את המחטף. הנה, מתחילים לזרום – צריך להגיד לפרוטוקול שלא יכול לזהות. מה שמתרחש כאן כרגע בחדר זה שמתחילים לטפטף פנימה בקצב מוגבר אנשי הקואליציה שחלקם אין להם דבר וחצי דבר עם החוק הזה, אין להם מושג, ומגיעות ומתחילים להגיע אנשי ההנהלה של הקואליציה – הנה, מנהל סיעת ישראל ביתנו, מנהלת סיעת דגל התורה-אגודת ישראל - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
אני מבין שזה חלק נכבד בהנמקה שלך.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני מאוד מאמינה בחשיבות של הפרוטוקול כי זה דבר שנשאר אחרינו, וכשירצו לדעת איך התבצעו פה המחטפים האלה, איך קרה שכנסת ישראל עשתה דברים כל כך מחפירים, שערורייתיים, לא חוקתיים באמת ולא מוסריים בעליל, שיהיה לקוראות ולקוראים מושג איך זה התרחש איך זה התנהל. הנה, חברת הכנסת פלסקוב באה והלכה כבר. היא אישה יקרה עם כוונות נפלאות וטובות שעשתה בדבריה דברים חשובים. כשהיא מגיעה לוועדת החוקה שהיא לא חברה בה ולא מתעסקת בנושאים שנמצאים פה אז מייד את יודעת שהנה, הקואליציה מתארגנת למחטף, הנה, הקואליציה קראה לכל חייליה וחיילותיה להתייצב כדי להעביר משהו שבמקרה של חברת הכנסת פלסקוב אני מוכנה להתערב שממש אין לה מושג וחצי מושג.
זאב בנימין בגין (הליכוד)
לא היית רוצה שיתייחסו גם לאחרים באופן אישי – מתי הם נכנסים, מתי הם יוצאים.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אתה צודק, אדוני, זה באמת נעשה פה שיטה קבועה ומגונה במיוחד.
זאב בנימין בגין (הליכוד)
בסדר, אבל למה לך לחברת כנסת מסוימת, דווקא - - -
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אבל פתחתי ומניתי את זכויותיה.
ענת ברקו (הליכוד)
היא לא כאן - - -
זאב בנימין בגין (הליכוד)
אני לא רוצה להגיד שהיא גם אישה, כי זה לא מתאים.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אתם צודקים ונעזוב אותה - - -
זאב בנימין בגין (הליכוד)
יכולת לומר את זה עלי, אני לא השתתפתי בדיונים.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
האלה? אז אני אומרת את זה גם עליך, חבר הכנסת בגין.
זאב בנימין בגין (הליכוד)
אז תוותרי על האיזכור הקודם.
ענת ברקו (הליכוד)
הנה, היא באה.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אמרתי שכשאת באה לוועדת החוק מתחילה ההתארגנות וההתגייסות להעביר משהו שעכשיו הקואליציה החליטה לשים - - -
ענת ברקו (הליכוד)
התגייסות היא דבר טוב, אנחנו בעד התגייסות.
טלי פלוסקוב (כולנו)
כשחברים שלי זקוקים לעזרתי אני תמיד אעמוד לצדם.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני לא חושבת שכל האנשים בקואליציה הזאת הם חברים וחברות שלך, בטח לא לפי הדברים שאת מאמינה בהם.
טלי פלוסקוב (כולנו)
גם כשאת - - -את יודעת שאני - - -
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
לפעמים כן ולפעמים לא, את יודעת - - -
בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי)
מה, הדיון הזה הוא אישי?
היו"ר ניסן סלומינסקי
זה הזמן שלך.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני יודעת שזה הזמן שלי ואני חוזרת ואומרת – הדברים שקורים פה צריכים להיות מתוארים כדי שיבינו מה מתרחש פה, וצריך להגיד את זה, כן. בכלל, מפלגת כולנו – ראיתי הבוקר - - - צריך עוד אחד, לוחש חבר הכנסת סלומינסקי, צריך עוד אחד כדי שהוא יוכל להתחיל בהצבעות.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אין גבול לכמות הביזוי של הדמוקרטיה? סופרים ראשים?
היו"ר ניסן סלומינסקי
ביזוי? אני מבזה?
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
כן, בטח ספירת ראשים. חד משמעית. אני מזכירה לך, חברת הכנסת אלהרר שכאשר התקשו פה בוועדה הזו כי היה פה פער רק של אחד לטובת הקואליציה והתעייפו מלהתאמץ להביא לפה את הרוב הדחוק הזה כל פעם, פשוט הגדילו את הוועדה כדי שלא יהיה צריך להתאמץ כל כך הרבה כדי להביא את כולם וכולן. אז פשוט הגדילו את הוועדה, הגדילו את הרוב של הקואליציה וכך יותר קל, כל פעם כשמחליטים להעביר משהו בלי קשר אם יש זכות מהותית עמוקה להעביר אותו.
שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי)
משהו טוב שהממשלה נבחרה להעביר אותו.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
הממשלה והכנסת הן רשויות נפרדות, להזכיר לך, דבר שאתם ביטלתם אותו לחלוטין ובאופן סופי בכנסת הזו. זה שהממשלה רוצה להעביר משהו לא אומר שהכנסת צריכה להשתטח לרגליה.
שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי)
- - - לא בממשלה, ואנחנו מגויסים להעביר את החוק של חבר הכנסת - - -
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
קודם כל חבר הכנסת סמוטריץ צוטט לא מזמן כאומר – הממשלה שאני חבר בה - - -
שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי)
מצוין.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
ככה שגם מבחינה הודעתית אין ספק שאין אבחנה ואין הפרדה בתודעה של הקואליציה הזאת בין ממשלה ובין כנסת.
שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי)
- - -להודות לכם ובאמת שאנחנו נבחרנו - - -
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
הקושי שלנו הוא בזה שלוקחים מאזרחיות ואזרחי ישראל את הזכות שבו מדברים בה כל כך רבות בשתי ערכאות, בזה שיש ממשלה שאמורה להוציא לפועל את החלטות הכנסת ולא הכנסת אמורה לשרת את הממשלה. יש רשות מחוקקת - - -
שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי)
זה בדיוק העניין.
היו"ר ניסן סלומינסקי
די, שולי. זה באמצע דיון.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
רשות מבצעת ורשות מחוקקת.
שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי)
ורשות שופטת.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
זה לא שאין לממשלה say ויש לה גם ייצוג בכנסת, אבל העובדה שהקואליציה הזאת ביטלה את ההפרדה בין הכנסת לממשלה וכל מה שהיא עושה זה אך ורק לפי מה שהממשלה מסכימה או לא מסכימה, מחליטה או לא מחליטה, אין שום דבר שהקואליציה מאפשרת לכנסת לעשות בנפרד ממה שהממשלה רוצה או לא רוצה,
שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי)
את יודעת שזה לא נכון.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני יודעת חד משמעית שזה נכון. את מוזמנת לתת לי דוגמה אחת שזה - - -
שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי)
כי העובדה שגם חברי כנסת שאינם נמצאים בממשלה מגיעים פה להישגים מאוד - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
די, יש לה את הזמן הקצוב שלה. די.
טלי פלוסקוב (כולנו)
אני רק רוצה להתייחס, ברשותך, כי שמי הוזכר כאן ונאמרו כמה דברים עלי אישית, אז אני מבקשת.
קריאות
- - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
מרב, יש לך עוד דקה.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אני רק רוצה להגיד לך, גם הגעתי ראשונה, גם חתכת אותי אחרי חמש דקות - - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
איזה חמש דקות? דיברתם שלושים דקות, את וחברת הכנסת גרמן.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אתה מנצל את זה שאני ממושמעת.
קריאות
- - -
יעל גרמן (יש עתיד)
שיהיה ברור שאנחנו מצטרפים להסתייגויות של המחנ"צ.
היו"ר ניסן סלומינסקי
יש לך עוד דקה, תנמקי בבקשה.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני רוצה לדעת למה עוד דקה, דווקא, כי אני, כאמור, רוצה לקרוא את כל ההסתייגויות שלי.
היו"ר ניסן סלומינסקי
אז אמרנו כבר שלא.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אז אני אתחיל. הסתייגות מספר 109.
היו"ר ניסן סלומינסקי
תעשי את זה מכובד. יש לך עוד דקה, נתתי לך הרבה מאוד.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני אעשה את זה מכובד? מה שאתם עושים פה זה הדבר הכי לא מכובד שיש. אז זה שעושים את זה כאילו מדברים יפה לא הופך משהו למכובד. סליחה, עם כל הכבוד. המחטף, הרמיסה של זכויות אדם, הרמיסה של האופוזיציה במדינת ישראל, של ההליך הדמוקרטי – לא הופך את זה למכובד. אגב, זה לא שזה מתנהל בלי צעקות, אבל גם אם כרגע אין כאן צעקות זה לא הופך את הדבר הה למכובד, אדוני. זה דבר בלתי מכובד בעליל, וכפי שאמרתי – לא מוסרי בעליל. ולכן, אני חוזרת על בקשתי לאפשר לנו לקרוא את כל ההסתייגויות. יש חשיבות, עם כל כמה שהן מונחות בכתב לפני חברות וחברי הכנסת ועם כל כמה שכולם קיבלו אותן יש חשיבות שהן ייאמרו. הדיון צריך להיות גם בהסתייגויות עצמן. זה לא שעכשיו קיימנו דיון עקרוני בסעיפים החוק ועכשיו נגמר. ההסתייגויות עצמן הן דבר שאמור להיות מצע לדיון.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
גם צריך לקבל תשובה על ההסתייגויות, למה לא מקבלים אותן.
היו"ר ניסן סלומינסקי
מאה אחוז.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אנחנו צריכות להבין למה הן לא מתקבלות, ההסתייגויות שלנו. בדיוק. לא מאה אחוז. אז תן לנו לקרוא את ההסתייגויות ותן לאפשר לכולם לענות להן.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתיים זמנך.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני אשמח לשמוע את חברי וחברותי למה הם לא מוכנים לקבל את ההסתייגויות שלנו.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
אני רוצה להודיע בשם סיעת הרשימה המשותפת שאנחנו מבקשים להצטרף לחלק מהסתייגויות מרצ ואלה ההסתייגויות שאנחנו לא מצטרפים אליהן: 273, 275 והחל מ-303 ועד 347 ועד בכלל. אלה ההסתייגויות של מרצ שאנחנו לא מצטרפים אליהן. לכל יתר ההסתייגויות אנחנו מצטרפים. אני רק אסביר במשפט: ההסתייגויות בין 303 ל-347 כוללות באמת אמירות של מצבים מאוד אבסורדיים כמו, למשל, אימוץ המשפט ההוטנטוטי, ודברים אחרים, אבל בכנסת הנוכחית אני לא בטוח שזה לא יאושר, ולכן יש סכנה גדולה שאם נצביע בעדן - - -

אני בכל זאת רוצה לנמק.
היו"ר ניסן סלומינסקי
אתה שייך לרשימה המשותפת ונתנו לחבר הכנסת יוסף ג'בארין לדבר.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
מתי הוא היה? איזה הסתייגויות הוא נימק?
היו"ר ניסן סלומינסקי
הוא נימק בבוקר. אתה אפילו יושב במקום שלו.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
הוא לא נימק את ההסתייגויות, דב, הוא קיבל זמן להנמקה כוללת.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
איזה הסתייגויות הוא נימק? הוא דיבר באופן עקרוני על החוק, הוא לא נימק שום הסתייגות. אני מבקש לבדוק את הפרוטוקול, לדעתי הוא דיבר באופן עקרוני על החוק ולא נימק הסתייגות.

הוא קיבל זמן לנמק?
היו"ר ניסן סלומינסקי
הוא קיבל זמן לנמק, והוא החליט מה הוא רוצה לנמק. הוא קיבל את הזמן.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
הוא נימק הסתייגות אחת. האם הוא נימק עוד הסתייגויות.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הוא קיבל את הזמן, הוא יכול לעשות עם הזמן הזה מה שהוא רוצה.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
מה זה קיבל את הזמן? הוא קיבל, ואני לא יוסף ג'בארין. אני רוצה גם לקבל את הזמן.
היו"ר ניסן סלומינסקי
אין. אמרנו שאחד ממפלגה.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
ואם חבר כנסת רוצה להגיש הסתייגויות בשמו האישי?
בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי)
אנחנו כבר העברנו את חוק הלאום בקריאה ראשונה, אין פה דמוקרטיה.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
הנה, חבר הכנסת סמוטריץ אמר את זה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
בבקשה. אל תגרום לי להוציא אותך.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
לא, אני לא מקבל את זה. אני רוצה להבין למה לי כחבר כנסת אין זכות לנמק. אני רוצה חוות דעת של היועץ המשפטי שיאמר שבגלל שחבר כנסת אחר נימק הסתייגויות לי אין זכות לנמק הסתייגות. איפה זה כתוב, הדבר הזה? עם כל הכבוד לחבר הכנסת ג'בארין, ויש לי כבוד גדול אליו, שמי דב חנין.

אז אני אם כך רוצה לנמק את ההסתייגויות שלי. אני רוצה להתעכב על הסתייגות 259. התוצאה המעשית, אדוני היושב-ראש - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
די, דב. פעם אחרונה. הוא נתן חוות דעת.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
לי אין זכות לנמק? מה הולך פה? מותר להגביל אותי בזמן?
גור בליי
אדוני היושב-ראש, חבר הכנסת ג'בארין נימק את ההסתייגות של הרשימה המשותפת, אבל כיוון שלא היתה הנמקה בכלל של ההנמקות של מרצ שהרשימה המשותפת מצטרפת לרובן, אז אני חושב שחבר הכנסת חנין זכאי לנמק את אותה הסתייגות של מרצ. לא היה כאן אף אחד שנימק את ההסתייגות של מרצ.
שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי)
אבל השאלה האם זה במקום מרצ?
קריאות
- - -
גור בליי
ההסתייגויות האלה לא נומקו. הוא מודיע שהוא מצטרף - - -
בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי)
אז למה שאני לא אנמק אותן?
קארין אלהרר (יש עתיד)
אתה יכול לנמק רק על ההסתייגות שאתה מצטרף אליה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
יש לך 7 דקות לנמק.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
אני מבקש לקבל מסגרת זמן שוויונית. מה שניתן לאחרים.
היו"ר ניסן סלומינסקי
קיבלת מסגרת זמן שוויונית. זה הזמן שלך עכשיו.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
אני עומד על זכותי לקבל מסגרת זמן שוויונית כמו שנקבע בוועדה. אני לא מציע יותר.

אני אתחיל לפי הסדר. כמה מילים על הסתייגות 259. באופן מעשי, חברי – זה מה שאתם עושים בחוק הזה. אתם מצמצמים את יכולות ההתערבות והסיוע של בית המשפט העליון בשטח שמוחזק בתפיסה לוחמתית וזה מהלך מאוד מאוד בעייתי. דיברתי על זה גם בדיון העקרוני שהיה בהצעת החוק. אתם רוצים לתעל את העתירות של השטחים הכבושים לבית משפט שיושב במדינת ישראל ואינו ערכאת ביקורת מנהלית כמו בג"צ. הדבר הזה הוא שינוי מאוד מאוד משמעותי כי יש לו השלכות הן משפטיות, הן מדיניות מאוד מאוד מרחיקות לכת, וכאן אני מגיע להסתייגות 260 שבעצם מסמנת את המטרה הפוליטית מאחורי המהלך הזה, שזו מטרה של סיפוח משפטי של אזור שנמצא היום בתפיסה לוחמתית של מדינת ישראל ולצמצם את הגישה של תושבי השטחים הכבושים לבית המשפט העליון.

אמרתי בדיון הקודם שאני לא חושב שבית המשפט העליון מהווה חסם אמיתי בפני רשויות הכיבוש היום. אנחנו ראינו את פסק הדין המאוד מאוד מצער של בית המשפט העליון בעניין חאן אל אחמר. זו הרוח שמנשבת היום בבית המשפט העליון של שופטים שאין להם היסוס לאשר מהלך שהוא לא אנושי, מוטל בספק כבד מאוד מבחינת המשפט הבינלאומי ובעצם - - -
קארין אלהרר (יש עתיד)
אני לא - - - אני אגיד לך. אני מאוד מתרעמת הזה שמהקצה השני של המפה הפוליטית מתנגחים בבית המשפט העליון.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
לא מתנגחים. זו ביקורת מאוד מאוד חשובה ולגיטימית.
ענת ברקו (הליכוד)
- - - באופן סלקטיבי את ההחלטות של בית המשפט העליון. כשזה נוח לכם – יופי - - -. מה שנקרא - עשה לך בית משפט עליון.
קארין אלהרר (יש עתיד)
- - -
דב חנין (הרשימה המשותפת)
לא על הזמן שלי. לכן, אני אומר לכם, חברי הכנסת, עמיתי מהימין – אין שום צורך מבחינתכם לבצע את האכיפה הברוטאלית והגסה הזאת של בית המשפט העליון. היום אתם יכולים בעזרת המינויים הפוליטיים של השרה שקד להבטיח את זה שבבית המשפט העליון יתקבלו גם החלטות הרבה יותר נוחות - - -
ענת ברקו (הליכוד)
חבל שאתה מכתים את השופטים הנבחרים, חבל. חבל שאתה מכתים את השופטים.
נורית קורן (הליכוד)
- - -כשאתה אומר "מינוי פוליטי" - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
ענת, בבקשה. ענת.
נורית קורן (הליכוד)
זה לא מינויים פוליטיים, זה מינויים - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
תתגברו על עצמכם, באמת, נו. אי אפשר ככה. זה לא ויכוח עכשיו, את לא מבינה מה הוא עושה.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
ולכן אני מתקדם להנמקה מספר 261 1 בהיבט אחר של מטרתה של הצעת החוק הזו, ההיבט הסימבולי. המטרה הזו של הצעת החוק היא לפייס את מפוני עמונה ונתיב האבות כדי להראות להם שמטפלים בבתי המשפט, מטפלים בבתי המשפט, בבית המשפט העליון. המטרה פה היא מטרה סימבולית כי כפי שאמרתי, ברמה האופרטיבית, ברמה המעשית – אתם כבר השגתם כבר הרבה מאוד מטרות על ידי המינויים הפוליטיים שעשיתם בבית המשפט העליון.
נורית קורן (הליכוד)
נו, באמת. אל תקרא לזה מינויים פוליטיים, זה לא מינויים פוליטיים - - -
דב חנין (הרשימה המשותפת)
השרה שקד אמרה שאלה מינויים פוליטיים. השרה שקד התגאתה בזה.
נורית קורן (הליכוד)
אתה מדבר שטויות.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
אבל זה השרה שקד אמרה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
לא לענות.
נורית קורן (הליכוד)
היא לא אמרה דבר כזה.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
מכאן אני מתקדם להסתייגות 262 – אין ספק, אדוני היושב-ראש שהמטרה של החוק הזה הוא לנצל את לחץ הזמנים שאנחנו נמצאים בו בסוף המושב כדי להעביר שורה ארוכה של חוקים הרסניים שמחרבים את החברה בארץ, גם מבחינת הדמוקרטיה, שכמו שאמר חבר הכנסת סמוטריץ – הדמוקרטיה בישראל כבר בוטלה ולכן לא מאפשרים לחברי הכנסת שיש להם דעות אחרות מסגרת זמן נאותה לנמק את הסתייגויותיהם. מה שקורה בסוף המושב הזה זה באמת ריכוז הזוי של חקיקה בעייתית, אנטי דמוקרטית, מסוכנת, שאתם מנסים להעביר אותה בחסות העומס, בחסות הלילות הארוכים ללא שינה שאתם כופים על הכנסת. לא הליכים ראויים, לא הליכים נכונים.

ומכאן אני מתקדם להסתייגות 263. היא אומרת שהמטרה של החוק הזה, מטרה נוספת, נלווית, היא להפר את האמנות המשפטיות שלהן ישראל מחויבת. אגב, זה לא רק המשפט הבינלאומי ההסכמי, זה גם פגיעה במשפט הבינלאומי המנהלי, כי אתם מבצעים פה מהלך של סיפוח שמנוגד לא רק למשפט בינלאומי הסכמי אלא גם - - -
בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי)
זה לא סיפוח. סיפוח זה כשאתה לוקח משהו שהוא לא שלך.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
ולכן אני אומר סיפוח. לכן אני אומר סיפוח – אני אדגיש את הדבר זה. לכן אנחנו מספחים משהו שהוא לא שלנו, מבחינת המשפט הבינלאומי ודאי, ולכן המהלך הזה הוא מהלך בעייתי גם בהיבט הזה.

אני מתקדם מכאן להסתייגות 264 שנותנת או מסמנת בפנינו מטרה נוספת של החוק הזה והיא להערים קשיים - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
סליחה, דב. אני יוצא לחמש דקות. תחליף אותי חברת הכנסת שולי מועלם-רפאלי.


(היו"ר שולי מועלם-רפאלי, 09:11)
דב חנין (הרשימה המשותפת)
חברת הכנסת מועלם, אני מקווה שהגישה שלך תהיה יותר פתוחה לדיון מאשר חבר הכנסת סמוטריץ - - -
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
אנחנו מתחילים להצביע מיד אחרי הדברים של חבר הכנסת דב חנין.
עודד פורר (ישראל ביתנו)
לפני ההצבעות אני מבקש התייעצות סיעתית.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
אין בעיה. אחרי הדברים של חבר הכנסת דב חנין, בואו נכבד את חבר הכנסת חנין.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
אני רוצה, גברתי היושבת-ראש לומר שהסתייגות 274 מתארת עוד מטרה בעייתית של הצעת החוק והיא הניסיון להערים קשיים על הפלסטינים שגונבים להם את האדמות. גברתי, יושבת הראש, אני שמח שאת מנהלת את הדיון הזה כי את אולי יותר מכירה מחבר הכנסת סלומינסקי את איסור הגזל, ואיסור הגזל הוא מאוד מרכזי מסורת היהודית.
קארין אלהרר (יש עתיד)
למה היא מכירה יותר?
דב חנין (הרשימה המשותפת)
כי לחבר הכנסת סלומינסקי כבר אמרתי את זה מספר פעמים והוא לא התרשם מהרעיון הזה. את חברת הכנסת מועלם אני מכיר כמי שרגישה לעניינים חברתיים ולגזל, בטח גזל של כבשת הרש. לכן אני חוזר ומעלה את הטיעון הזה מתוך תקווה שאולי חבר הכנסת סלומינסקי ליבו היה גס בדבר הזה אבל אולי חברת הכנסת מועלם - - -
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
אני מציעה לחברי הכנסת מכל סיעות הבית להשתדל לא לדבר על אנשים שלא נמצאים בחדר. כמו שחשבנו קודם שלא היה ראוי שחברת הכנסת דיברה על חברת הכנסת טלי פלסקוב, אני חושבת שהיושב-ראש יושב פה רוב שעות הדיונים. כל מה שיש להגיד ליושב-ראש ייאמר כשהוא נוכח.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
אני מקבל, אני לגמרי מקבל את הערתך.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
לא מתאים לך, דב. אתה אדם הגון, הגם שאנחנו במחלוקת עמוקה.
טלי פלוסקוב (כולנו)
צודקת לחלוטין.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
את צודקת, אני מקבל את הערתך. גברתי, רשמת הפרוטוקול, אנא מחקי את כל ההתייחסויות שלי הביקורתיות לחבר הכנסת סלומינסקי ותשאירי רק את ההתייחסויות מביעות האופטימיות

אני מגיע לסעיף 275. אני יודע, כשאני מדבר על סעיף 275 שזו איננה מטרה מוצהרת שלכם. להבדיל מדברים אחרים הרעיון שאתם נותנים תחמושת לארגוני BDS איננו מטרה מוצהרת שלכם, אבל כשאנחנו מדברים על המטרות ועל האפקטים - - -
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
חברי הכנסת מהאופוזיציה והקואליציה. לי אין הפרעות קשב וריכוז ומבחינתי הבלאגן יכול להתמשך, רק נראה לי לא מכובד כלפי חבר הכנסת דב חנין.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
לכן עמיתי חברי הכנסת אני אומר לכם שבאופן מעשי בחקיקה הזאת כמו גם בחוקים נוספים אתם בעצם מקדמים את ארגוני ה-BDS והחרם, ואני רוצה, אדוני היועץ המשפטי, שלפחות לפי פרשנות מסוימת של חקיקה אחרת שהתקבלה בכנסת, מהלך כזה שיש בו כדי לעודד חרם על מדינת ישראל הוא היום עבירה פלילית. אני יודע שזו רק אחת הפרשנויות ולכן אני מזהיר את חברי הכנסת שלא יעשו מעשה - - -
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
קודם כל היא עוולה אזרחית - - -
דב חנין (הרשימה המשותפת)
עוולה אזרחית, בהחלט. בגלל שאני לא רוצה שחברי הכנסת אחר כך בגלל הפעילות הנחפזת שלהם יצטרכו לקבל החזר הוצאות כזה מקופתה של הכנסת שהיא ממילא קופה מדולדלת, אני מציע שהם לא יקבלו את המהלך הזה.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
זמנך עבר. תודה רבה.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
יש עוד. אני רק לפרוטוקול אומר.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
אני מצטערת. נתתי לך עוד זמן בגלל הבלגאן שהיה כאן.
דב חנין (הרשימה המשותפת)
משפט אחרון – אני נימקתי רק מ-259 עד 265 ואני רוצה להגיד לפרוטוקול שבעצם לא היתה לי אפשרות אמיתית לנמק החל מ-266 עד 446 למעט ההסתייגויות שלא הצטרפנו אליהן.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אני רוצה להצטרף לחלק מההסתייגויות.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
תכף תודיעי, אחרי שחברת הכנסת קארין אלהרר תודיע למה הם מצטרפים.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אני רק רוצה לציין שסיעת יש עתיד מצטרפת לחלק מההסתייגויות של המחנ"צ.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
את יכולה להגיד לאיזה? או שהיא לא צריכה להגיד.
גור בליי
חברת הכנסת גרמן אמרה קודם שהם מצטרפים לכל ההסתייגויות.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
כן. לכל ההסתייגויות של המחנ"צ.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אז אנחנו מצטרפים גם ל - 260 של מרצ, 263, 271, 272, 273, 281 – הסתייגות מצוינת, 291, 292, 322 - - -
עודד פורר (ישראל ביתנו)
סיימנו את ההתייעצות הסיעתית.
קריאות
- - -
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אנחנו מבקשות התייעצות סיעתית.
קארין אלהרר (יש עתיד)
335, 415, 418, 419, 426. וזהו.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אל"ף, אני רוצה להגיד למה אנחנו רוצות להצטרף. גם אני רוצה לבקש למחוק מהפרוטוקול את הדברים שאמרתי על חברת הכנסת פלסקוב. אכן היא לא היתה בחדר וזה לא ראוי, למרות שהיו מחמאות רבות.

המחנה הציוני מבקשים להצטרף להסתייגויות של סיעת יש עתיד- הסתייגות מספר 29, - בהתאם לכללי המשפט הבינלאומי, הסתייגות מספר 36 – אלא אם כן הנושא נדון בעבר בבית המשפט העליון, 37, 46, 63, 79, 82, 88, 90, 108 – אלה של יש עתיד.

להסתייגויות של סיעת מרצ אנחנו מבקשות להצטרף להסתייגות 262, 263, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 282, 296, 297, 299, 301, 302, 304, 305, 313, 317, 322, 323, 324, 325, 327, 329, 330, 331, 332, 333, 336, 337, 339, 340, 342, 345, 348, 349, 351, 352, 355, 357, 358, 362, 363, 364, 366, 367, 368, 369, 371, 375, 382, 386, 387, 390, 391, 395, 401, 402, 404 – שכזכור יש חדר כזה שזורקים אליו את כל הדברים שרוצים שייעלמו לעולמים, אצל ג'ורג' אורוול. זה חדר 401 או 404?
ענת ברקו (הליכוד)
אני רק יודעת ש-401 זו חטיבת שריון מהוללת.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
405, 408, 411, 41, 415, 417, 420, 421, 422, 427, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444 – זה מההסתייגויות של מרצ.

מההסתייגויות של הרשימה המשותפת – 447: ובלבד שלא תתבקש מהמערער הפקדת ערבון בסכום העולה על 420 שקלים חדשים.

פספסתי כמה הסתייגויות של יש עתיד.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
אז אני מציעה שתעברי על זה אחר כך ונחזור לזה בהמשך.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
לפני ההצבעה, כמובן.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
אני רוצה להבין מגברתי – האם אחרי זה היא עוד מבקשת התייעצות סיעתית? האם השארת לנו זמן להצבעה או לא? לכן אני שואלת, אולי כדאי שבהתייעצות הסיעתית תעברי על הדברים.
יעל גרמן (יש עתיד)
לפני ההצבעה אני מבקשת - - -
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
רק אחד יכול לבקש התייעצות סיעתית. אז אם חברת הכנסת מרב מיכאלי מבקשת זה תופס לכם, ולהפך.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אין לי צורך לעבור על זה. אני יכולה להמשיך להגיד אותן ואחר כך נעשה את ההתייעצות הסיעתית.

אז כאמור - - -
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
אז אני מודיעה שכאשר חברת הכנסת מיכאלי מסיימת להגיד לנו לאיזה הסתייגויות המחנ"צ מצטרפים אנחנו נקיים התייעצות סיעתית בת 5 דקות ולאחריה נתחיל בהצבעות. בכל מקרה, חברי הקואליציה יכולים לצאת - - -
קריאות
- - -
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
עוד חמש דקות כולם יצטרכו להיות כאן.

נציגת משרד המשפטים תקבל הזדמנות להגיד לפרוטוקול את הדברים מייד כשחברת הכנסת מיכאלי תסיים למנות את ההסתייגויות שמצטרפים אליהם.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אז אני רוצה להוסיף: הסתייגות מספר 1,2,5,7,10,12,13,21,22,25,27,33,32 אני חושבת שזה מסכם את זה.
מרגנית לוי
אני ממחלקת ייעו וחקיקה במשרד המשפטים. התבקשתי לקרוא לפרוטוקול לגבי האמירות של התקציב של צה"ל ומשרד הביטחון וסוכם כך: "המימון ייקבע במשותף בין משרד המשפטים ובין משרד הביטחון בהסכמה בין השרים".
גור בליי
המימון של מה?
מרגנית לוי
המימון הנדרש, הנגזר מהצעת החוק – ייקבע במשותף בין משרד המשפטים למשרד הביטחון, בהסכמה בין השרים.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
אנחנו מתכנסים ב-09:35 לתחילת הצבעות. תודה רבה לכולם.
אסף פרידמן
אני רק מבהיר לכולם שהשידור ממשיך.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
את ההתייעצות אנחנו נבקש לפני, כשתתחדש הישיבה.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
לא, לא. תראו, אפשר לעשות תרגילים, אבל גם אותם צריך לעשות מתוך כבוד למי שמנהל את זה. חברת הכנסת מיכאלי, ביקשת התייעצות סיעתית. הודעתי שהיא תינתן מיד בסוף הדברים של נציגת משרד המשפטים. קיבלתם התייעצות הסיעתית וזה לפני ההצבעות.
יעל גרמן (יש עתיד)
אז תעשי עכשיו את ההצבעה.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
לא. לא ביקשתם התייעצות סיעתית - - -
קריאות
- - -

קיבלתם התייעצות סיעתית ב 09:30 עד 09:35.
יעל גרמן (יש עתיד)
אין. ההתייעצות הסיעתית היא חלק מהישיבה. את לא יכולה.
היו"ר שולי מועלם-רפאלי
אני לא מתווכחת.

(הישיבה נפסקה בשעה 109:30 נתחדשה בשעה 09:38 )
היו"ר ניסן סלומינסקי
אני מחדש את הישיבה.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אני מבקשת לשאול שאלה – אני לא הבנתי. אני מבקשת להתייחס להצהרה שנתנה נציגת משרד המשפטים לעניין התקציב. האם מדובר בהצעה תקציבית? כן או לא?
קריאה
זו הצעת חוק ממשלתית.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אתם לא יודעים כמה זה עולה?
מרגנית לוי
אנחנו יודעים. נציגת משרד הביטחון יכולה להגיד את המספרים שלהם.
היו"ר ניסן סלומינסקי
אבל זה לא רלבנטי - - -
קארין אלהרר (יש עתיד)
למה זה לא רלבנטי?
היו"ר ניסן סלומינסקי
כי זו הצעת חוק ממשלתית.
קארין אלהרר (יש עתיד)
זה ועוד איך רלבנטי. מה, אני חותמת גומי שלכם?
היו"ר ניסן סלומינסקי
אז היית צריכה בדיונים לשאול.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
זה דבר חדש שנאמר עכשיו, אדוני.
היו"ר ניסן סלומינסקי
זה לא רלבנטי כי זו הצעת חוק ממשלתית.
קארין אלהרר (יש עתיד)
זה ועוד איך רלבנטי.
היו"ר ניסן סלומינסקי
יש לכם הערכה?
מרגנית לוי
למשרד הביטחון יש הערכה.
חוה ויינרוט
הדבר גם נאמר בדיון הקודם – 6 וחצי מיליון.
היו"ר ניסן סלומינסקי
תודה. אנחנו מצביעים על ההסתייגויות.
גור בליי
אני רוצה להבהיר שאל"ף, כמו שאנחנו תמיד אומרים בהקשר הזה, אנחנו אחרי זה עוברים על ההסתייגויות, עורכים אותם, מקימים אותם – נמחקות ההסתייגויות שיש בהן כפילויות. ההסתייגויות שהיושב-ראש מקריא להצבעה זה אלה שמונחות לפניכם לפי המספור הרץ של כל ההסתייגויות.
היו"ר ניסן סלומינסקי
מי בעד הסתייגות מספר 1? ירים את ידו.


הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 1 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
תודה, הסתייגות מספר 1 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 2?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 2 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 2 נפלה.

הסתייגות מספר 3. מי בעד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 3 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות 3 נפלה.

הסתייגות מספר 4. מי בעד? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 4 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 4 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 5?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 5 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 5 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 6?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 6 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 6 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 7? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 7 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 7 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 8?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 8 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 8 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 9?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 9 לא נתקבלה.
ניסן סלומינסקי (הבית היהודי)
הסתייגות מספר 9 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 10? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 10 לא נתקבלה.
ניסן סלומינסקי (הבית היהודי)
הסתייגות מספר 10 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 11? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 11 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 11 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 12? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 12 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 12 לא התקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 13? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 13 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 13 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 14?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 14 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 14 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 15? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 15 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 15 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 16? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 16 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 16 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 17?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 17 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 17 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 18? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 18 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 18 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 19? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 19 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 19 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 20? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 20 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 20 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 21? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 21 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 21 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 22? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 22 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 22 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר23 ? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 23 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 23 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 24? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 24 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 24 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 25? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 25 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 25 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 26? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 26 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 26 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 27? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 27 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 27 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 28? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 28 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 28 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 29? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 29 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 29 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 30? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 30 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 30 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 31? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 31 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 31 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 32? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 32 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 32 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 33? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 33 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 33 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 34? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 34 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 34 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 35? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 35 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 35 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 36? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 36 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 36 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 37? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 37 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 37 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 38? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 38 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 38 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 39? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 39 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 39.

מי בעד הסתייגות מספר 40? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 40 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 40 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 41? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 41 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 41 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 42? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 42 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 42 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 43? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 43 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 43 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 44? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 44 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 44 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 45? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 45 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 45 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 46? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 46 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 46 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 47? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 47 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 47 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 48? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 48 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 48 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 49? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 49 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 49 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 50? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 50 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 50 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 51? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 51 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 51 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 52? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 52 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 52 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 53? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 53 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 53 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 54? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 54 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 54 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 55? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 55 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 55 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 56? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 56 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 56 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 57? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 57 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 57 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 58? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 58 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 58 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 59? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 59 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 59 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 60? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 60 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 60 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר61? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 61 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 61 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 62? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 62 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 62 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 63? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 63 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 63 נפלה.

מי בעד הסתייגת מספר 64? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 64 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 64 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 65? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 65 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 65 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 66? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 66 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 66 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 67? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 67 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 67 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 68? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 68 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 68 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 69? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 69 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 69 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 70? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 70 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 70 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 71? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 71 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 71 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 72? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 72 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 72 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 73? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 73 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 73 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 74? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 74 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 74 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 75 נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 75 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 75 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 76? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 76 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 76 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 77? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 77 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 77 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 78? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 78 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 78 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 79? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 79 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 79 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 80? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 80 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 80 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 81? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 81 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 81 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 82? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 82 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 82 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 83? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 83 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 83 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 84? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 84 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 84 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 85? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 85 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 85 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 86? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 86 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 86 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 87? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 87 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 87 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 88? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 88 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 88 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 89? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 89 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 89 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 90? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 90 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 90 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 91? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 91 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 91 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 92? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 92 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 82 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 93? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 93 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 93 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 94? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 94 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 94 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 95? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 95 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 95 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 96? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 96 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 96 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 97? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 97 נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 97 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 98? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 98 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 98 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 99? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 99 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 99 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 100? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 100 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 100 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 101? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 101 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 101 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 102? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 102 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 102 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 104? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 104 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 104 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 105? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 105 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 105 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 106? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 106 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 106 נפלה

מי בעד הסתייגות מספר 107? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 107 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 107 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 108? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 108 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 108 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 109? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 109 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 109 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 110? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 110 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 110 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 111? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 111 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 111 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 112? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 112 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 112 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 113? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 113 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 113 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 114? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 114 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 114 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 115? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 115 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 115 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 116? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 116 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 116 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 117? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 117 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 117 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 118? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 118 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 118 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 119? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 119 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 119 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 120? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 120 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 120 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 121? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 121 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 121 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 122? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 122 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 122 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 123? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 123 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 123 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 124? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 124 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 124 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 125? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 125 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 125 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר126? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 126לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 126 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 127? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 127 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 127 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 128? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 128 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 128 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 129? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 129 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 129 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 130? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 130 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 130 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 131? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 131 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 131 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 132? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 132 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 132 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 133? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 133 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 133 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 134? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 134 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 134 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 135? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 135 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 135 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 136? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 136 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 136 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 137? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 137 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 137 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 138? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 138 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 138 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 139? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 139 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 139 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 140? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 140 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 140 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 141? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 141 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 141 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 142? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 142 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 142 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 143? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 143 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 143 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 144? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 144 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 144 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 145? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 145 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 145 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 146? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 146 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 146 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 147? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 147 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 147 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 148? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 148 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 148 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 149? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 149 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 149 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 150? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 150 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 150 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 151? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 151 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 151 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 152? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 152 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 152 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 153? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 153 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 153 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 154? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 154 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 154 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 155? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 155 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 155 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 156? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 156 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 156 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 157? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 157 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 157 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 158? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 158 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 158 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 159? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 159 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 159 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 160? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 160 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 160 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 161? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 161 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 161 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 162? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 162 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 162 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 163? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 163 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 163 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 164? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 164 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 164 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 165? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 165 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 165 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 166? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 166 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 166 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 167? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 167 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 167 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 168? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 168 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 168 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 169? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 169 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 169 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 170? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 170 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 170 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 171? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 171 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 171 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 172? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 172 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 172 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 173? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 173 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 173 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 174? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 174 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 174 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 175? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 175 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 175 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 176? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 176 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 176 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 177? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 177 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 177 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 178? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 178 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 178 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 179? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 179 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 179 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 180? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 180 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 180 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 181? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 181 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 181 לא נתקבלה.


מי בעד הסתייגות מספר 182? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 182 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 182 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 183? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 183 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 183 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 184? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 184 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 184 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 185? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 185 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 185 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 186? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 186 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 186 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 187? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 187 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 187 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 188? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 188 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 188 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 189? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 189 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 189 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 190? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 190 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 190 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 191? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 191 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 191 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 192? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 192 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 192 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 193?? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 193 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 193 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 194? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 194 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 194 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 195? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 195 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 195 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 196? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 196 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 196 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 197? מי נגד?

הצבעה

בעד – 4
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 197 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 197 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 198? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 198 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 198 נפלה.


מי בעד הסתייגות מספר 199? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 199 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 199 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 200? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 200 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 200 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 201? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 201 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 201 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 202? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 202 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 202 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 203? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 203 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 203 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 204? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 204 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 204 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 205? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 205 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 205 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 206? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 206 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 206 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 207? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 207 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 207 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 208? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 208 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 208 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 209? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 209 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 209 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 210? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 210 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 210 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 211? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 211 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 211 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 212? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 212 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 212 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 213? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 213 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 213 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 214? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 214 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 214 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 215? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 215 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 215 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 216? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 216 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 216 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 217? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 217 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 217 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 218? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 218 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 218 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 219? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 219 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 219 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 220? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 220 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 220 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 221? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 221 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 221 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 222? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 222 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 222 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 223? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 223 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 223 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 224? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 224 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 224 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 225? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 225 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 225 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 226? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 226 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 226 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 227? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 227 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 227 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 228? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 228 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 228 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 229? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 229 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 229 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 230? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 230 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 230 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 231? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 231 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 231 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 232? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 232 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 232 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 233? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 233 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 233 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 234? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 234 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 234 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 235? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 235 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 235 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 236? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 236 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 236 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 237? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 237 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 237 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 238? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 238 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 238 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 239? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 239 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 238 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 240? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 240 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 240 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 241? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 241 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 241 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 242? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 242 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 242 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 243? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 243 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 243 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 244? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 244 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 244 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 245? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 245 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 245 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 246? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 246 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 246 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 247? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 247 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 247 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 248? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 248 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 248 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 249? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 249 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 249 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 250? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 250 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 250 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 251? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 261 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 251 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 252? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 252 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 252 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 253? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 253 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 253 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 254? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 254 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 254 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 255? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 255 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 255 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 256? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 256 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 256 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 257? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 257 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 257 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 244? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 244 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 244 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 245? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 245 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 245 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 246? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 246 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 246 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 247? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 247 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 247 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 248? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 248 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 248 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 249? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 249 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 249 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 250? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 250 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 250 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 251? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 251 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 251 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 252? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 252 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 252 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 253? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 253 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 253 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 254? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 254 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 254 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 255? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 255 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 255 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 256? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 256 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 256 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 257? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 257 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 257 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 258? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 258 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 258 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 259? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 259 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 259 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 260? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 260 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 260 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 261? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 261 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 261 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 262? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 262 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 262 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 263? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 263 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 263 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 264? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 264 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 264 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 265? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 265 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 265 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 266? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 266 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 266 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 267? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 267 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 267 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 268? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 268 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 268 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 269? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 269 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 269 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 270? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 270 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 270 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 271? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 271 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 271 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 272? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 272 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 272 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 273? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 273 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 273 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 274? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 274 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 274 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 275? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד –87
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 275 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 275 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 276? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 276 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 276 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 277? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 277 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 277 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 278? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 6
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 278 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 278 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 279? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 279 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 279 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 280? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 280 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 280 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 281? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 281 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 281 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 282? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 282 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 282 לא נתקבלה.
מיכל רוזין (מרצ)
אני מבקשת רביזיה.
גור בליי
אתם אומרים רביזיה?
מיכל רוזין (מרצ)
על כל הסתייגות.
יעל גרמן (יש עתיד)
על כל ההסתייגויות.
היו"ר ניסן סלומינסקי
אני ממשיך בהצבעה.

מי בעד הסתייגות מספר 283? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
מנעים – אין
הסתייגות מספר 283 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 283 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 284? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 284 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 284 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 285? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 285 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 285 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 286? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 286 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 286 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 287? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 287 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 287 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 288? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 288 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 288 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 289? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 289 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 289 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 290? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 290 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 290 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 291? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 291 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 291 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 292? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 292 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 292 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 293? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 293 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 293 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 294? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 294 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 294 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 295? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 295 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 295 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 296? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 296 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 296 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 297? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 297 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 297 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 298? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 298 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 298 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 299? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 299 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 299 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 300? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 300 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 300 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 301? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 301 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 301 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 302? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 302 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 303 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 304? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 304 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 304 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 305? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 305 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 305 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 306? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 306 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 306 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 307? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 307 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 307 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 308? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 308 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 308 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 309? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 309 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 309 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 310? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 310 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 310 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 311? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 311 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 311 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 312? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 312 נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 312 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 313? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 313 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 313 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 314? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 314 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 314 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 315? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 315 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 315 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 316? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 316 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 316 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 317? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 317 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 317 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 318? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 318 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 318 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 319? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 319 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 319 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 320? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 320 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 320 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 321? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 321 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 321 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 322? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 322 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 322 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 323? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 323 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 323 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 324? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 324 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 324 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 325? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 325 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 325 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 326? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 326 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 326 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 327? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 327 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 327 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 328? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 328 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 328 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 329? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 329 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 329 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 330? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 330 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 330 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 331? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 331 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 331 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 332? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 332 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 332 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 333? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 333 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 333 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 334? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 334 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 334 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 335? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 335 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 335 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 336? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 336 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 336 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 337? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 337 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 337 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 338? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 338 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 338 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 339? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 339 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 339 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 340? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר340 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 340 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 341? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 341 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 341 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 342? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 342 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 342 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 343? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 343 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 343 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 344? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 344 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 344 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 345? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 345 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 345 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 346? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 346 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 346 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 347? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 347 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 347 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 348? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 348 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 348 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 349? מי נגד?

הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 349? לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 349 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 350? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 350 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 350 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 351? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 351 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 351 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 352? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 352 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 352 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 353? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 353 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 353 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 354? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 354 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 354 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 355? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 355 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 355 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 356? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 356 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 356 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 357? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 357 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 357 נפלה.

מי בעד הסתייגות מספר 358? מי נגד?

הצבעה

בעד – 5
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 358 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 358 נפלה.

מי בעד הסתייגות 359? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 359 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 359 נפלה.

מי בעד הסתייגות 360? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 360 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 360 נפלה.

מי בעד הסתייגות 361? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 361 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 361 נפלה.

מי בעד הסתייגות 362? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 6
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 362 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 362 נפלה.

מי בעד הסתייגות 363? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 363 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 363 נפלה.

מי בעד הסתייגות 364? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 364 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 364 נפלה.

מי בעד הסתייגות 365? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 365 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 365 נפלה.

מי בעד הסתייגות 366? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 366 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 366 נפלה.

מי בעד הסתייגות 367? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 367 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 367 נפלה.

מי בעד הסתייגות 368? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 368 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 368 נפלה.

מי בעד הסתייגות 369? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 369 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 369 נפלה.

מי בעד הסתייגות 370? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 370 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 370 נפלה.

מי בעד הסתייגות 371? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 371 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 371 נפלה.

מי בעד הסתייגות 372? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 372 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 372 נפלה.

מי בעד הסתייגות 373? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 373 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 373 נפלה.

מי בעד הסתייגות 374? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 374 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 374 נפלה.

מי בעד הסתייגות 375? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 375 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 375 נפלה.

מי בעד הסתייגות 376? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 8
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 376 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 376 נפלה.

מי בעד הסתייגות 377? מי נגד?


הצבעה

בעד – 4
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 377 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 377 נפלה.

מי בעד הסתייגות 378? מי נגד?


הצבעה

בעד – 4
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 378 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 378 נפלה.

מי בעד הסתייגות 379? מי נגד?


הצבעה

בעד – 4
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 379 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 379 נפלה.

מי בעד הסתייגות 380? מי נגד?


הצבעה

בעד – 4
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 380 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 380 נפלה.

מי בעד הסתייגות 381? מי נגד?


הצבעה

בעד – 4
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 381 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 381 נפלה.

מי בעד הסתייגות 382? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 382 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 382 נפלה.

מי בעד הסתייגות 383? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 383 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 383 נפלה.

מי בעד הסתייגות 384? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 384 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 384 נפלה.

מי בעד הסתייגות 385? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 385 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 385 נפלה.

מי בעד הסתייגות 386? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 386 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 386 נפלה.

מי בעד הסתייגות 387? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 387 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 387 נפלה.

מי בעד הסתייגות 388? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 388 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 388 נפלה.

מי בעד הסתייגות 389? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 389 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 389 נפלה.

מי בעד הסתייגות 390? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 390 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 390 נפלה.

מי בעד הסתייגות 391? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 391 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 391 נפלה.

מי בעד הסתייגות 392? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 392 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 392 נפלה.

מי בעד הסתייגות 393? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 393 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 393 נפלה.

מי בעד הסתייגות 394? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 394 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 394 נפלה.

מי בעד הסתייגות 395? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 395 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 395 נפלה.

מי בעד הסתייגות 396? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 396 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 396 נפלה.

מי בעד הסתייגות 397? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 397 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 397 נפלה.

מי בעד הסתייגות 398? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 398 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 398 נפלה.

מי בעד הסתייגות 399? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 399 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 399 נפלה.

מי בעד הסתייגות 400 מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 400 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 400 נפלה.

מי בעד הסתייגות 401? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 401 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 401 נפלה.

מי בעד הסתייגות 402? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 402 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 402 נפלה.

מי בעד הסתייגות 403? מי נגד?


הצבעה

בעד – 5
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 403 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 403 נפלה.

מי בעד הסתייגות 404? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 404 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 404 נפלה.

מי בעד הסתייגות 405? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 405 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 405 נפלה.

מי בעד הסתייגות 406? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 406 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 406 נפלה.

מי בעד הסתייגות 407? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 407 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 407 נפלה.

מי בעד הסתייגות 408? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 408 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 408 נפלה.

מי בעד הסתייגות 409? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 409 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 409 נפלה.


מי בעד הסתייגות 410? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 410 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 410 נפלה.

מי בעד הסתייגות 411? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 411 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 411 נפלה.

מי בעד הסתייגות 412? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 412 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 412 נפלה.

מי בעד הסתייגות 413? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 413 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 413 נפלה.

מי בעד הסתייגות 414? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 414 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 414 נפלה.

מי בעד הסתייגות 415? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 415 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 415 נפלה.

מי בעד הסתייגות 416? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 416 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 416 נפלה.

מי בעד הסתייגות 417? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 417 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 417 נפלה.

מי בעד הסתייגות 418? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 418 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 418 נפלה.

מי בעד הסתייגות 419? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 419 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 419 נפלה.

מי בעד הסתייגות 420? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 420 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 420 נפלה.

מי בעד הסתייגות 421? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 421 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 421 נפלה.

מי בעד הסתייגות 422? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 422 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר422 נפלה.

מי בעד הסתייגות 423? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 423 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 423 נפלה.

מי בעד הסתייגות 424? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 424 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 424 נפלה.

מי בעד הסתייגות 425? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 425 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 425 נפלה.

מי בעד הסתייגות 426? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 426 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 426 נפלה.

מי בעד הסתייגות 427? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 427 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 427 נפלה.

מי בעד הסתייגות 428? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 428 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 428 נפלה.

מי בעד הסתייגות 429? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 429 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 429 נפלה.

מי בעד הסתייגות 430? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 430 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 430 נפלה.

מי בעד הסתייגות 431? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 431 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות 432? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 432 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 432 נפלה.

מי בעד הסתייגות 433? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 433 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 433 נפלה.

מי בעד הסתייגות 434? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 434 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 434 נפלה.

מי בעד הסתייגות 435? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 435 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 435 נפלה.

מי בעד הסתייגות 436? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 436 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 436 נפלה.

מי בעד הסתייגות 437? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 437 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 437 נפלה.

מי בעד הסתייגות 438? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 438 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 438 נפלה.

מי בעד הסתייגות 439? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 439 לא נתקבלה.

מי בעד הסתייגות 440? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 440 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 440 נפלה.

מי בעד הסתייגות 441? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 441 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 441 נפלה.

מי בעד הסתייגות 442? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 442 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 442 נפלה.

מי בעד הסתייגות 443? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 443 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 443 נפלה.

מי בעד הסתייגות 444? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 444 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 444 נפלה.

מי בעד הסתייגות 445? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 445 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 445 נפלה.

מי בעד הסתייגות 446? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 446 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 446 נפלה.

מי בעד הסתייגות 447? מי נגד?


הצבעה

בעד – 6
נגד – 7
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 447 לא נתקבלה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 447 נפלה.
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
יש בקשה לנושא חדש.
יעל גרמן (יש עתיד)
ואנחנו מבקשים רביזיה על כל ההסתייגויות.
היו"ר ניסן סלומינסקי
מה הנושא החדש?
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
סעיף ההחרגה, שזה סעיף 1 עמוד שני, אחרי הקריאה הראשונה היו שני שינויים מאוד משמעותיים. האחד, בסעיף קטן (3), החרגה של ההחרגה – "למעט החלטה לפי סעיף 38 לחוק תכנון ערים".
גור בליי
פרט 3 לתוספת הרביעית.
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
שזו תוספת מאוד משמעותית, וגם פרט 7. ביטלו החרגה שבעצם מעבירה את הנושאים הללו גם למנהלי, שלא היה קודם.
שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי)
אני גם מבקשת להעלות נושא חדש. את כל התוספות שהיו במהלך הדיונים אני מבקשת להעלות כנושא חדש.
היו"ר ניסן סלומינסקי
מצד אחד בקשות לנושא חדש שנעלה לוועדת הכנסת ומצד שני רביזיה על כל אחת מההסתייגויות. אנחנו נודיע לכולם מתי תהיה הרביזיה. אני רק רוצה לומר שהוועדה כרגע בשלב הזה אישרה חוק - - -
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
לא אישרה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הורידה את ההסתייגויות על אחד מהחוקים היותר חשובים שבעיקרון הם פשוטים – להשוות למה שקורה בישראל, אבל יש לזה חשיבות גדולה מאוד, ואני רוצה להודות לוועדה על שתמכה בנושא הזה, בינתיים.
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
אבל עדיין לא אישרנו.
היו"ר ניסן סלומינסקי
מדובר על התהליך עד עכשיו. התהליך הדמוקרטי עד עכשיו.
שרת המשפטים איילת שקד
אני רוצה להגיד מילה על החוק ומילה על הוועדה. על החוק – זה באמת רגע בעיניי מכונן, אני רואה את זה כנרמול החיים ביהודה ושומרון וגם הורדת העומס מבג"ץ. צריך לדעת שבג"ץ מתמודד עם 2,000 עתירות בשנה, דבר שאין לו אח ורע בעולם ונושאים שבהם דנים בישראל הקטנה בבתי המשפט המנהליים, אין סיבה שזה לא יהיה ככה ביו"ש. אני רוצה להודות לצוות המקצועי של משרד המשפטים בראשות מרגנית שעשו עבודה יוצאת דופן. תמיד אוהבים לקטר על פקידי משרד המשפטים, סוף סוף במהלך הדיונים קיבלתי מחמאות. אז אני רוצה לנצל את זה ולהודות לדרג המקצועי במשרד המשפטים ולחברי הוועדה, גם מהקואליציה וגם מהאופוזיציה, כל אחד נלחם לפי אמונתו - - -
דוד ביטן (הליכוד)
גם אלה שהצביעו והם לא חברים.
שרת המשפטים איילת שקד
כן, ונתנו כתף. זו ועדה מאוד מאוד מקצועית, אחת הטובות, לדעתי, שיש בכנסת, ואני רוצה להודות ליושב-ראש הוועדה שמנהל הכל בשום שכל, בנועם ובמקצועיות.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
צריך להגיד שהעובדה שהשרה מברכת על המוגמר כשאנחנו בעיצומו של המאבק מעיד אלף עדויות על המהלך הלא דמוקרטי שמתנהל בכנסת הזאת. החוק עוד לא עבר - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
היא דיברה על התהליך עד עכשיו.
שרת המשפטים איילת שקד
אני מברכת על התהליך ועל הדיון הדמוקרטי - - -
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
אבל לא היה דיון דמוקרטי.
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
אבל לא היה דיון דמוקרטי. גברתי השרה - - - אף פלסטיני לא הגיע כאן להסביר עד כמה זה פוגע בו.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
זה פשוט לא ייאמן.
קריאות
- - -
יעל גרמן (יש עתיד)
אני מבקשת לשאול שאלה. אין לנו הזדמנויות רבות שהשרה כאן, ואני מבקשת לשאול שאלה. הסיבה העיקרית שהצבענו נגד ואנחנו מאוד מודאגים מהחוק הזה, זה החשש הגדול שמדינת ישראל מתרחקת יותר ויותר מקהילת האומות שומרות החוק הבינלאומי. אנחנו מאוד חוששים שהחוק הזה מוביל אותנו לכיוון של חרם נוסף עלינו, כמדינה, והתעלמות מהפסיקות שלנו שעד היום התקבלו, כי ברגע שהחוק הזה בא ולמעשה מבטל את הבג"ץ ומעביר את הדיונים - - -
שרת המשפטים איילת שקד
איזה מבטל את הבג"ץ? מה זאת אומרת, הרי יש להם זכות לערער, כמו בכל מקום נורמלי.
יעל גרמן (יש עתיד)
הם יצטרכו לשלם 40 אלף שקל על כל ערעור, שזה הסכום שצריך לשלם עבור הבג"ץ.
שרת המשפטים איילת שקד
אם היית מכירה את הנתונים, חברת הכנסת גרמן - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
היא מכירה והיא יודעת.
יעל גרמן (יש עתיד)
אני בכל זאת רוצה להשמיע את הדאגה האמיתית שלי שלאחר שנחוקק את החוק הזה ונעביר משיפוטו של בג"צ שמתחשב בחוק הבינלאומי לשיפוטו של בית המשפט המחוזי כשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים שאינו מחויב למשפט הבינלאומי אנחנו מתרחקים מאותן קהילות ומאותן חברות ששומרות על המשפט הבינלאומי, אנחנו מרחיקים את עצמנו, למעשה, מאותן מדינות ששומרות על דמוקרטיה ועל חוק.
שרת המשפטים איילת שקד
אז בואי ואסביר לך, בבקשה, למה טעית פעמיים. אחד, מדינת ישראל מכבדת את החוק הבינלאומי. החוק הישראלי, יחד עם זאת, גובר על החוק הבינלאומי גם בבתי המשפט המחוזיים, גם בבג"צ, זו עובדה שמכובדת וידועה – את תראי את זה גם בתשובת היועץ המשפטי לממשלה בחוק ההסדרה. כולם עובדים לפי האקסיומה הזאת – כולם מכבדים את החוק הבינלאומי - -
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
לא קיבלנו חוות דעת.
שרת המשפטים איילת שקד
- - עדיין מתחשבים בו, אבל אם יש סתירה, החוק הישראלי גובר על החוק הבינלאומי. בנוסף, הם תמיד יכולים לערער לבג"ץ – כך עובדת מדינה נורמלית, יש ערכאות שונות. בג"ץ לא צריך להתעסק בדברים כאלה, בג"ץ צריך להתעסק - - -
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
בג"צ צריך להתעסק בעניינים כאלה - - -ריבונות שהופכות להיות שאלות חוקתיות.
היו"ר ניסן סלומינסקי
אם נתתי אפשרות, אז רק שיהיה מכובד. יעל גרמן שאלה, היא מקבלת תשובה. אם תרצי אתן גם לך לשאול, אבל שיהיה מכובד.
יעל גרמן (יש עתיד)
אני לא מקבלת אבל - - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
שאלת שאלה כזו גם בבוקר וקיבלת תשובה בדיוק אותו הדבר.
יעל גרמן (יש עתיד)
לא, השרה נתנה תשובה שונה.
מרב מיכאלי (המחנה הציוני)
השרה נתנה תשובה שונה ואנחנו ביקשנו ונחזור ונבקש חוות דעת.
יעל גרמן (יש עתיד)
כנראה לא נסכים, אבל אני מכבדת את התשובה.
היו"ר ניסן סלומינסקי
נציגת משרד המשפטים מסרה את חוות הדעת של אותם אלה - - -
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
לא, לא מסרה. היא רק אמרה שזה בסדר.
היו"ר ניסן סלומינסקי
הנציגה אפילו שאלה מי זה מחוות הדעת ואמרה שזה רועי - - -
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
- - -
קריאות
- - -
יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת)
יש חוות דעת?
קארין אלהרר (יש עתיד)
- - -
היו"ר ניסן סלומינסקי
מה זה משנה? מודיעים לך לפרוטוקול. שאלת, הודיעו לך תשובה.
אני סוגר את הישיבה, מי שרוצה יכול להישאר. ישיבה זו נעולה.


הישיבה ננעלה בשעה 10:40

קוד המקור של הנתונים