פרוטוקול

 
פרוטוקול של ישיבת ועדה

הכנסת העשרים

הכנסת



80
ועדת החוקה, חוק ומשפט
26/06/2018


מושב רביעי



פרוטוקול מס' 645
מישיבת ועדת החוקה, חוק ומשפט
יום שלישי, י"ג בתמוז התשע"ח (26 ביוני 2018), שעה 10:30
סדר היום
הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון מס' 84) (שינוי פרטי ההודעה על סגירת תיק לעניין עילת הסגירה), התשע"ח-2018
נכחו
חברי הוועדה: ניסן סלומינסקי – היו"ר
זאב בנימין בגין
ענת ברקו
יעל גרמן
שולי מועלם-רפאלי
מיכאל מלכיאלי
אורי מקלב
רויטל סויד
עודד פורר
מיכל רוזין
אלעזר שטרן
חברי הכנסת
אמיר אוחנה
ינון אזולאי
יפעת שאשא-ביטון
מסעוד גנאים
דב חנין
יואל חסון
מיקי לוי
מוזמנים
יניב ואקי - מנהל מחלקת עררים, משרד המשפטים

גבריאלה פיסמן - ע' ליועמ"ש לממשלה, משרד המשפטים

עדי זגורי - ק' יעוץ וחקיקה נפגעי עבירה, המשרד לביטחון פנים

ליאורה סולטן - ק' יעוץ וחקיקה נפגעי עבירה, המשרד לביטחון פנים

אורטל בלילתי - ע' יועמ"ש משטרה, המשרד לביטחון פנים

רויטל גור - עו"ד, המשרד לביטחון פנים

פנחס מיכאלי - ממונה חקיקה, לשכת עורכי הדין

לירון אשל - עו"ד, המועצה לשלום הילד

איילת רוזין - נציגת איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי/ות תקיפה מינית
ייעוץ משפטי
גור בליי
נועה ברודצקי לוי
מנהל/ת הוועדה
אסף פרידמן
רישום פרלמנטרי
יפעת קדם

הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון מס' 84) (שינוי פרטי ההודעה על סגירת תיק לעניין עילת הסגירה), התשע"ח-2018, פ/1604/20 כ/755, הצעת ח"כ דוד אמסלם
היו"ר ניסן סלומינסקי
בוקר טוב, חבריי חברי הכנסת, אנשי הממלכה המצטרפים אלינו. אנחנו נמצאים באמצע הנמקת ההסתייגויות. יואל, בקשה.
יואל חסון (המחנה הציוני)
כבר בדיון הקודם, אדוני, אמרנו שיש לנו הסתייגויות רבות ומהותיות לחוק הזה, מכיוון שהחוק הזה בהסתר ובשקט מנסה לייצר מציאות שאנחנו מבקשים להילחם בה. זה חלק ממה שקורה כאן בכנסת מצד הקואליציה הדורסנית. מה שקרה כאן אתמול בדיון על חוק היועצים המשפטיים מוכיח עד כמה אתם מוכנים ללכת רחוק כדי לייצר כאן מציאות של חיסול כל שומרי הסף, איום על שומרי הסף, איום על כל מי שמנסה לשמור כאן על שלטון החוק. אתם מנסים לצבוע את הכל בצבע אחיד כאילו אתם תהיו פה לנצח. המדינה שייכת לכולם, היא לא שייכת רק לכם. האזרחים צריכים להרגיש בה שותפים, להרגיש בה חלק. גם אם האופוזיציה מייצגת היום 45% מהציבור הישראלי, עדיין הציבור הוא אזרח, יש לו זכויות, קולו צריך להישמע, הוא צריך להרגיש בבית. הודעתי אתמול בצורה ברורה שאנחנו כאופוזיציה נילחם עם כל הכלים האפשריים שיש לנו כדי לעכב, כדי להצר את צעדיכם, אולי גם למנוע. בסוף יש לכם רוב. אני מקווה שתהיה התעשתות לחלק מסיעות הקואליציה, או לפחות לאחת מסיעות הקואליציה, שיבינו שלתמוך בזה או ביוזמות האחרות זה דבר שמנוגד לאינטרס הציבורי. בתוך תוכי אני מייחל ומתפלל שחוק הגיוס יציל אותנו מכל העונשים האלה שלכם, שאנחנו בכל זאת נפזר את הכנסת הזאת בשבועות הקרובים. זה הדבר הנכון שצריך לקרות. אני חושב שבכל שבוע נוסף שהכנסת הזאת מכהנת הנזק הוא נזק אדיר, נזק שייקח המון המון זמן לתקן אותו. כל דקה שאתם יושבים כאן בכנסת ויש לכם את הקרקע או את האפשרות לחשוב על עוד רעיונות, על עוד הצעות חוק, זה פשוט נזק לחברה ולמדינה. אנחנו נסייע לכם להסתבך עם מה שקשור לחוק הגיוס, נעזור לכם ללכת לבחירות בסופו של דבר, כי כמו שאמרתי, זה הדבר הנכון לעשות.

צריך גם לומר דבר נוסף, אדוני. אתה חבר כנסת ותיק. אם אני זוכר טוב, היית בכל הצדדים, גם באופוזיציה וגם בקואליציה. כמוני. אמרתי אתמול במליאה שמי שלא חווה אופוזיציה לא חווה פרלמנט.
היו"ר ניסן סלומינסקי
מסכים.
יואל חסון (המחנה הציוני)
קל מאוד להיות בקואליציה, כי לרוב מחליטים בשבילך, כמעט ואין דילמות, אתה לרוב צריך להצביע על פי כללים, משמעת, דברים מהסוג הזה. באופוזיציה יש זמן לדילמות, לדון, לחשוב, לכולם יש יותר אפשרות לחשוב על מה תהיה דעתם בחוק מסוים, אין משמעת דורסנית של האופוזיציה כלפי חברי הכנסת שלה. אתה מוצא את עצמך באופוזיציה יכול להגיד או להציג את הדברים כפי שאתה מאמין בהם, להילחם עליהם באופן טהור ונקי. זה ייחוד גדול מאוד. זה לא שאני חושב שמישהו מאיתנו רץ להיות באופוזיציה. כולנו רוצים להיות בקואליציה, להיות בממשלה, לשנות, להוביל, זה מה שאנחנו רוצים. אני מקווה שבעזרת השם זה יקרה. אמרתי לכמה חברים שלי במליאה, לכמה חברי כנסת מהקואליציה שזו הכנסת הראשונה שלהם, שהם לפעמים קצת מתבלבלים ושוכחים שיש אפשרות שהם ישבו בצד השני יום אחד. דבר שני, גם כאשר אתה נמצא עם רוב, אתה צריך להתייחס לרוב שלך בצורה מעודנת, במשורה, בחוכמה, לא בעריצות, לא בכוחנות. מה שלצערי אנחנו רואים בשבועות האחרונים, אפשר להגיד גם בחודשים האחרונים, זו כוחנות גדולה מאוד מצד הקואליציה, חוסר רצון להידבר עם האופוזיציה. לא אמרתי להסכים עם האופוזיציה, אמרתי להידבר עם האופוזיציה. כמעט כל דבר שיושב-ראש הקואליציה מניח על השולחן זה בהנחתות, זה בקביעות. הוא מזלזל בכל פורום שאמור לייצר איזה שהוא שיח והסכמות בין קואליציה ואופוזיציה, כולל גם כשיושב-ראש הכנסת יושב בינינו. אמרתי בצורה ברורה, כוחנות תיענה בכוחנות, נקודה. נכון, לקואליציה יש יותר כלים מלנו, אין ספק, אבל גם לנו יש, גם לנו יש אפשרויות. אנחנו נמצה אותם עד תום, גם בנושאים שנראה כאילו זה אמור לעבור בקלות, כאילו אין בעיה, כאילו אין לנו מחלוקות גדולות. היום יש לנו מחלוקת על הכל. יש לנו מחלוקת על הסגנון. עזוב רגע את המהות, קודם כל על הסגנון. יש לנו מחלוקות על סגנון הניהול פה, על סגנון ההובלה של הכנסת. אני לא מדבר על סגנון ההובלה של המדינה, את זה אני רגע שם בצד. אני מדבר על סגנון ההובלה בכנסת, על איך מובילים את הקואליציה בכנסת, איך מנהלים אותה, איך היא מתנהלת, איך היא פועלת. זה משהו שאנחנו לא נוכל לקבל.

אנחנו נחמיר את הפעולות של האופוזיציה כלפי הקואליציה בכל חזית אפשרית שאנחנו יכולים לדבר עליה, להיות בה, לפעול בה, בין השאר גם בחוק הזה. ננצל כל כלי פרלמנטרי שיש לנו כדי להקשות על חוק מהסוג הזה, על חוקים כמו חוק היועצים המשפטיים, חוק הגיוס, שבאים עלינו לכלותינו. אנחנו נדאג להפריע לקואליציה להעביר אותם.

אדוני היושב-ראש, בחוק הזה יש, בניגוד למה שנראה כאילו היה פה איזה סיג ושיח בין גורמי המקצוע, הממשלה, המשטרה, כאילו היו בחדרי חדרים דיונים והגיעו לנוסחים מוסכמים, המון נושאים פתוחים, המון בעיות, המון סעיפים שלא יודעים איך הם יתממשו במציאות. החוק הזה לא מבושל, לא מוכן, עדיף להוריד אותו מסדר היום. זה הדבר הנכון שצריך להיות. אם לא, צריך לדון באופן יותר עמוק בדברים האלה, לשמוע יותר את גורמי המקצוע. אני חושב שלא אפשרת לגורמי המקצוע להשמיע את דברם בצורה סדורה, מסודרת, בלי לחץ זמן. אני חושב שאנחנו, כמי שאמורים להצביע על החוק הזה, צריכים לשמוע את כל מי שמושפעים מהחוק, את כל מי שאמורים לתת את השירות לציבור בהתאם לחוק. צריך לדעת מה האפשרויות שלהם, מה היכולות שלהם, מה ההערות שלהם.
רויטל סויד (המחנה הציוני)
אני אגיד לך, ניסן, מה התחושה שלנו בחודשים האחרונים - אפשר לומר בשנים האחרונות - בכנסת הזאת ובוועדה הזאת. היא מתחזקת בימים האחרונים יותר ויותר. אתם שמתם לכם מטרה, כשהמטרה שאתם שמתם לכם היא לרסק את כל מערכת המשפט ושלטון החוק כמו שהכרנו אותם. כל האדנים שעליהם מבוססת התפיסה שלנו במדינת ישראל, בין אם זו מערכת המשפט, בין אם זו מערכת אכיפת החוק, אתם החלטתם שהיא לא מתאימה לכם, היא עוצרת אתכם, היא מונעת מכם להעביר חקיקה אנטי חוקתית ואנטי דמוקרטית, היא גורמת לכך שלוקחים את ראש הממשלה וחס וחלילה עלולים להעמיד אותו לדין, היא לוקחת את אשת ראש הממשלה שמגישים נגדה כתב אישום.

השופטים במדינת ישראל הם שופטים על פי חוק. זה לא מתיישב עם התפיסה הימנית, האידיאולוגית, הקיצונית שלכם, לכן צריך להחריב אותם, להחליש אותם, להחליש את בג"ץ, להחליש את בית המשפט העליון. אתם החלטתם שצריך להודיע להם מי פה בעל הבית. אתם עושים את זה בכמה דרכים. הדרך הראשונה היא במינוי שופטים. אתם באים ואומרים: אתם השופטים שם בבית המשפט העליון, תיזהרו, קחו בחשבון שנחליף אתכם, שנביא שופטים "שמרנים". כל מה שאתם רוצים לעשות זה לקחת שופטים, להגיד להם: יש לכם פה בעלי בית חדשים, תשימו לב, תיזהרו. אתם עושים את זה בחקיקה שבמהותה היא חקיקה שמחלישה את מערכת המשפט, את מערכת אכיפת החוק, אם זה החוק הצרפתי, חוק ההמלצות. במקום שיהיה פה דיון עקרוני ונכון איך חוק ההמלצות צריך להיראות, יצאה מוטציה משפטית שכל מי שיושב פה בשולחן יודע שהיא פוגעת רק באזרח הקטן, רק באמת במי שאולי באיזה שהוא אופן צריך שלא תהיה המלצה בעניינו. היא מסייעת רק לנבחרי ציבור שיש נגדם חקירה. היא בדיוק הפוך ממה ששיווקתם אותה לציבור. חוק המלצות גרוע. באותה מידה החוק היום פה.

מה זה החוק הזה כאן? מה זו הפארסה הזאת שיצאה מתחת ידכם? כל מי שמבין קצת בהליכים של חקירה ובהליכים פליליים יודע שזו בדיחה. אתם פגעתם בכל מי שסגרתם לו את התיק, כי מי שלא ירוץ להביא את עילת הסגירה, המעסיק, המעביד שלו, או כל מי שעומד מולו, יגיד לו: אתה בחרת לא ללכת, סימן שיש לך מה להסתיר. מה עשיתם פה? אתם פשוט הולכים להעביר פה, בוועדת חוקה, חוק ומשפט של כנסת ישראל חוק, ותסלחו לי, מטופש, לא אחראי, הולך לפגוע בציבור. אסור היום לדרוש רישום פלילי. מי שלא הולך ולא מצהיר, יש לו כנראה מה להסתיר. זה בניגוד לחוק. אסור לדרוש. ככה בדיוק אתה מקבעים את זה בעילת הסגירה. אם מישהו לא ילך לבקש להוציא את עילת הסגירה שלו, כל אחד יוכל להגיד, אם זה יהיה השכן, האדם מבית הכנסת, המעסיק, שיש לו מה להסתיר בעילת הסגירה שלו. הצעת החוק הזאת היא הצעת חוק מופרכת שמצטרפת לשורה של חקיקה, כמו הדיון אתמול על חוק היועצים המשפטיים. תגיד לי, ניסן, לאן אתם רוצים להגיע, לאן אתם רוצים להגיע עם השיטה הזאת?
יואל חסון (המחנה הציוני)
למדינת הלכה.
מיכל רוזין (מרצ)
הוא גם לא עונה על הכוונות.
רויטל סויד (המחנה הציוני)
הוא גם פוגע. הוא פוגע בדיוק במי שרצו להגן עליו. אולי לא רצו להגן על האזרח, אולי רצו להגן רק על נבחרי הציבור, כדי שחס וחלילה לא נדע מכוח מה נסגר התיק לנבחרי ציבור. את האזרח הקטן הפקרתם, הזנחתם. זה בדיוק מה שעשיתם בחוק ההמלצות.

אני רוצה לעבור פה על רשימת ההסתייגויות שאנחנו הגשנו. ההסתייגויות שאנחנו הגשנו הן הסתייגויות מהותיות. הסתייגות 78 אומרת שאחרי סעיף 62(ג) יבוא סעיף חדש 62(ד): על אף האמור בסעיף קטן (ב), רשאי היועץ המשפטי לממשלה להחליט על מסירת עילת סגירת התיק לחשוד וכן על פרסום הודעה לציבור בנושא זה, אם סבר שמסירת עילת הסגירה או פרסומה כאמור משרתות את האינטרס הציבורי. ההסתייגות הזאת היא הסתייגות שחייבת לעבור. כל מי שבאיזו שהיא דרך שלטון החוק, שקיפות, העדר שחיתות ציבורית חשובים לו, חייב לתמוך בהסתייגות הזאת. זו הסתייגות שנותנת שיקול דעת ליועץ המשפטי לממשלה להחליט בתיקים שיש בהם אינטרס ציבורי, להחליט בתיקים שיש בהם חשיבות ציבורית. אנחנו מסכימים שבתיקים שבהם נבחרי ציבור נחקרו בגין חשד לשחיתות, בגין חשד למרמה, בגין חשד לשוחד, חייב להיות ליועץ המשפטי שיקול דעת. תחשבו לשנייה שהחוק הצרפתי המופרך היה באיזו שהיא דרך עובר. מה אומר החוק הצרפתי? החוק הצרפתי בא ואמר שנבחר ציבור לא יכול להיחקר בתקופת הכהונה שלו אלא אם כן מדובר בעבירות החמורות. מה העבירות החמורות? העבירות החמורות הן סמים, רצח, בגידה ועבירות מין. מה העבירות הלא חמורות שאסור לחקור בהן נבחר ציבור וראש ממשלה מכהן תוך כדי תקופת כהונה? העבירות הלא חמורות הן שוחד, מרמה בנסיבות מחמירות או מרמה בכלל, הפרת אמונים. אלו העבירות הלא חמורות. זאת אומרת, מטמיעים כנרטיב לציבור שיש דברים חמורים, יש דברים לא חמורים. אומרים שמרמה, עבירות שחיתות, עבירות שוחד זה לא חמור. פרקליטות המדינה, משטרת ישראל, לא חמור להיחקר בעבירות של שוחד? חמור מאוד להיחקר בעבירות רצח, אונס ומין. זה חמור. אני לא חס וחלילה אומרת שזה לא חמור, זה חמור מאוד, אבל עצם העובדה שמנסה פה מחוקק בבית המחוקקים להעביר מסר לציבור על ההבחנה הזאת בין חמור ללא לחמור זה מה שמזעזע.
יפעת שאשא ביטון (כולנו)
הנושא של אלימות ועבירות מין, במיוחד כלפי ילדים, צריך להיות - -
רויטל סויד (המחנה הציוני)
חמור מאוד. אני מזמינה אותך, חברת הכנסת שאשא ביטון, לבוא ולתת את האצבע שלך בדיוק לדבר הזה, שלא יהיה מצב שבו נבחרי ציבור עושים איפה ואיפה, שלא יהיה מצב שבו מסתירים מהציבור עילת סגירה של תיק נגד נבחר ציבור, כי זה מה שהולך לקרות פה עכשיו. אני קוראת כאן לכולם לא להצביע בעד החוק הזה.
יפעת שאשא ביטון (כולנו)
זה בדיוק כמו הזילות של רשויות החוק כשמדברים איתי על פרטיות בכל מה שקשור למצלמות. כשאני מדברת איתם על כל המצלמות שיש בפארקים, אומרים לי: "כן, צריך לשמור על האחראי". יופי, על האחראי צריך לשמור. על הילדים לא צריך לשמור? אז כן, אני חושבת שהנושא של עבירות אלימות ועבירות מין, במיוחד כלפי קטינים, זה קו אדום שאותו לא חוצים.
מיקי לוי (יש עתיד)
אם בעל מכה את אשתו והתיק נסגר, היא לא תוכל ללכת - -
יפעת שאשא ביטון (כולנו)
היא יכולה לבקש.
רויטל סויד (המחנה הציוני)
איך יכול להיות שאתם מגיעים למצב שנפגע עבירה, כדי לדעת מה עילת הסגירה, צריך ללכת - -?
היו"ר ניסן סלומינסקי
רבותיי, אנחנו מתחילים להצביע על ההסתייגויות.
גור בליי
שני דברים לפני שמתחילים להצביע על ההסתייגויות. חלק מההסתייגות ירדו בגלל כפילויות. היו הסתייגויות שהיו לכמה סיעות. רשימת ההסתייגות תהיה יותר מצומצמת מהרשימה שלפניכם. בישיבה הקודמת מפלגות יש עתיד, מרצ והמחנה הציוני אמרו שהם מצטרפים להסתייגויות של כולם.
מיקי לוי (יש עתיד)
גם אנחנו עכשיו אומרים לך שאנחנו מצטרפים.
גור בליי
למעט ההסתייגות הראשונה של חבר הכנסת מיקי לוי.
מיקי לוי (יש עתיד)
גם מה שהוגש אתמול, ה-700 האלה, כולם מצטרפים.
יואל חסון (המחנה הציוני)
אני טוען לנושא חדש על הסעיף הראשון של הצעת החוק.
גור בליי
אפשר להצביע על ההסתייגויות. המשמעות של העלאת נושא חדש זה שעל הסעיף עצמו הוועדה לא יכולה להצביע בלי שוועדת הכנסת תכריע.
היו"ר ניסן סלומינסקי
מי בעד הסתייגות מספר 1, ירים את ידו?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 1 לא התקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 2, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 2 לא התקבלה.

מי בעד הסתייגות מספר 3, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 3 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 4, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 4 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 5, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 5 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 6, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 6 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 7, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 7 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 8, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 8 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 9, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 9 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 10, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 10 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 11, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 11 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 12, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 12 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 13, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 13 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 14, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 14 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 15, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 15 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 16, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 16 לא התקבלה.

הסתייגות 17, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 17 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 18, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 18 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 19, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 19 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 20, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 20 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 21, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 21 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 22, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 22 לא התקבלה.

הסתייגות 23, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 23 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 24, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 24 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 25, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 25 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 26, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 26 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 27, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 27 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 28, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 28 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 29, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים –אין
הסתייגות מספר 29 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 30, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים –אין
הסתייגות מספר 30 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 31, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 31 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 32, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 32 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 33, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 33 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 34, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 34 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 35, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 35 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 36, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 36 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 37, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 37 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 38, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 38 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 39, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 39 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 40, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 40 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 41, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 41 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 42, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 42 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 43, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 43 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 44, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 44 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 45, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 45 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 46, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 46 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 47, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 47 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 48, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 48 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 49, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 49 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 50, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 50 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 51, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 51 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 52, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 52 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 53, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 53 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 54, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 54 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 55, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 55 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 56, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 56 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 57, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 57 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 58, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 58 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 59, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 59 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 60, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 60 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 61, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 61 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 62, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 62 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 63, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 63 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 64, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 64 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 65, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 65 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 66, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 66 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 67, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 67 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 68, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 68 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 69, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 69 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 70, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 70 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 71, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 71 לא התקבלה.


הסתייגות מספר 72, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 72 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 73, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 73 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 74, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 74 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 75, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 75 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 76, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 76 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 77, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 77 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 78, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 78 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 79, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 79 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 80, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 80 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 81, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 81 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 82, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 82 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 83, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 83 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 84, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 84 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 85, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 85 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 86, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 86 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 87, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 87 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 88, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 88 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 89, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 89 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 90, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 90 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 91, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 91 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 92, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 92 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 93, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 93 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 94, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 94 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 95, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 95 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 96, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 96 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 97, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 97 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 98, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 98 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 99, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 99 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 100, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 100 לא התקבלה.
יואל חסון (המחנה הציוני)
אני מבקש התייעצות סיעתית.
היו"ר ניסן סלומינסקי
התייעצות סיעתית של 5 דקות.

(הישיבה נפסקה בשעה 11:40 ונתחדשה בשעה 11:45.)
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 101, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 101 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 102, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 102 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 103, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 103 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 104, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 104 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 105, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 105 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 106, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 106 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 107, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 107 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 108, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 108 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 109, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 109 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 110, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 110 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 111, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 111 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 112, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 112 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 113, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 113 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 114, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 114 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 115, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 115 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 116, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 116 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 117, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 117 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 118, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 118 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 119, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 119 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 120, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 120 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 121, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 121 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 122, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 122 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 123, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 123 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 124, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 124 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 125, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 125 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 126, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 126 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 127, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 127 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 128, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 128 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 129, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 129 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 130, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 130 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 131, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 131 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 132, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 132 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 133, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 133 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 134, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 134 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 135, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 135 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 136, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 136 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 137, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 137 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 138, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 138 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 139, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 139 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 140, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 140 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 141, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 141 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 142, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 142 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 143, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 143 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 144, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 144 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 145, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 145 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 146, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 146 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 147, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 147 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 148, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 148 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 149, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 149 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 150, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 150 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 151, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 151 לא התקבלה.


הסתייגות מספר 152, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 152 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 153, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 153 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 154, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 154 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 155, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 155 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 156, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 156 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 157, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 157 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 158, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 158 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 159, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 159 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 160, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 160 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 161, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 161 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 162, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 162 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 163, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 163 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 164, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 164 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 165, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 165 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 166, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 166 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 167, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 167 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 168, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 168 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 169, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 169 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 170, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 170 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 171, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 171 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 172, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 172 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 173, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 173 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 174, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 174 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 175, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 175 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 176, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד –מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 176 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 177, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 177 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 178, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 178 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 179, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 179 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 180, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 180 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 181, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 181 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 182, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 182 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 183, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 183 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 184, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 184 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 185, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 185 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 186, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 186 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 187, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 187 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 188, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 188 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 189, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 189 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 190, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 190 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 191, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 191 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 192, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 192 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 193, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 193 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 194, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 194 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 195, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 195 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 196, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 196 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 197, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 197 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 198, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 198 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 199, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 199 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 200, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 200 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 201, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 201 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 202, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 202 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 203, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד - רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 203 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 204, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 204 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 205, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 205 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 206, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 206 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 207, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 207 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 208, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 208 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 209, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 209 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 210, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 210 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 211, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 211 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 212, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 212 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 213, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 213 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 214, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 214 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 215, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 215 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 216, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 216 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 217, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 217 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 218, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 218 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 219, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 219 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 220, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 220 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 221, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 221 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 222, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 222 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 223, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 223 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 224, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 224 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 225, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 225 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 226, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 226 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 227, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 227 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 228, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 228 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 229, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 229 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 230, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 230 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 231, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 231 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 232, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 232 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 233, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 233 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 234, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 234 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 235, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 235 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 236, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 236 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 237, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 237 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 238, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 238 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 239, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים –אין
הסתייגות מספר 239 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 240, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 240 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 241, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 241 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 242, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 242 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 243, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 243 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 244, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 244 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 245, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 245 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 246, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 246 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 247, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 247 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 248, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 248 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 249, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 249 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 250, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 250 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 251, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 251 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 252, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 252 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 253, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 253 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 254, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 254 לא התקבלה.
יואל חסון (המחנה הציוני)
התייעצות סיעתית.
היו"ר ניסן סלומינסקי
התייעצות סיעתית של 5 דקות.

(הישיבה נפסקה בשעה 12:20 ונתחדשה בשעה 12:25.)
היו"ר ניסן סלומינסקי
הסתייגות מספר 255, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 255 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 256, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 256 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 257, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 257 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 258, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 258 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 259, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 259 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 260, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 260 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 261, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 261 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 262, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 262 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 263, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 263 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 264, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 264 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 265, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 265 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 266, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 266 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 267, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 267 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 268, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 268 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 269, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 269 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 270, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 270 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 271, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 271 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 272, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 272 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 273, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 273 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 274, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 274 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 275, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 275 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 276, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 276 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 277, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 277 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 278, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 278 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 279, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 279 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 280, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 280 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 281, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים –אין
הסתייגות מספר 281 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 282, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 282 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 283, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 283 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 284, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 284 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 285, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 285 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 286, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 286 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 287, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 287 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 288, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 288 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 289, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 289 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 290, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 290 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 291, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 291 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 292, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 292 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 293, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 293 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 294, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 294 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 295, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 295 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 296, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 296 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 297, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 297 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 298, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 298 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 299, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 299 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 300, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 300 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 301, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 301 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 302, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 302 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 303, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 303 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 304, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 304 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 305, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 305 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 306, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 306 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 307, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 307 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 308, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 308 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 309, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 309 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 310, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 310 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 311, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 311 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 312, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 312 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 313, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 313 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 314, מי בעד, מי נגד?


הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 314 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 315, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 315 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 316, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 316 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 317, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 317 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 318, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 318 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 319, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 319 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 320, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 320 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 321, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 321 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 322, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 322 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 323, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 323 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 324, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 324 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 325, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 325 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 326, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 326 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 327, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 327 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 328, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 328 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 329, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 329 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 330, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 330 לא התקבלה.

הסתייגות מספר 331, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 331 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 332, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 332 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 333, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 333 לא התקבלה.
הסתייגות מספר 334, מי בעד, מי נגד?

הצבעה

בעד – מיעוט
נגד – רוב
נמנעים – אין
הסתייגות מספר 334 לא התקבלה.
מיקי לוי (יש עתיד)
רביזיה על כל ההסתייגויות.
היו"ר ניסן סלומינסקי
יש לנו רביזיה על כל ההסתייגויות. אנחנו נודיע מתי תהיה הרביזיה על ההסתייגויות.


הישיבה ננעלה בשעה 12:42.

קוד המקור של הנתונים