ישיבת ועדה של הכנסת ה-20 מתאריך 29/01/2018

ועדות משנה - מינוי חברים והחלפת יו"ר 1. ועדת משנה לנושא ביטחון פנים - בחירת יו"ר 2. ועדת משנה לנושא כבאות והצלה - מינוי חברים 3. ועדת משנה לענייני תכנון ובניה ברשויות הדרוזיות - מינוי חברים 4. ועדת משנה לבדיקת סוגיות תכנון וסביבה במפרץ חיפה - מינוי חברים

פרוטוקול

 
ôøåèå÷åì ùì éùéáú åòãä

ôøåèå÷åì ùì éùéáú åòãä

àåîðéè÷

2018-01-31OMNITECH



הכנסת העשרים

מושב רביעי

פרוטוקול מס' 549

מישיבת ועדת הפנים והגנת הסביבה

יום שני, י"ג בשבט התשע"ח (29 בינואר 2018), שעה 13:00
סדר היום
ועדות משנה – מינוי חברים והחלפת יו"ר: 1. ועדת משנה לנושא ביטחון פנים - בחירת יו"ר. 2. ועדת משנה לנושא כבאות והצלה - מינוי חברים. 3. ועדת משנה לענייני תכנון ובניה ברשויות הדרוזיות - מינוי חברים. 4. ועדת משנה לבדיקת סוגיות תכנון וסביבה במפרץ חיפה - מינוי חברים
נכחו
חברי הוועדה: יואב קיש – היו"ר

נאוה בוקר

אכרם חסון

חמד עמאר
ייעוץ משפטי
מירי פרנקל-שור
מנהל/ת הוועדה
לאה קריכלי
רישום פרלמנטרי
אסתר מימון

ועדות משנה – מינוי חברים והחלפת יו"ר: 1. ועדת משנה לנושא ביטחון פנים - בחירת יו"ר 2. ועדת משנה לנושא כבאות והצלה - מינוי חברים 3. ועדת משנה לענייני תכנון ובניה ברשויות הדרוזיות - מינוי חברים 4. ועדת משנה לבדיקת סוגיות תכנון וסביבה במפרץ חיפה - מינוי חברים
היו"ר יואב קיש
צהרים טובים, אני פותח את הישיבה. על סדר היום מינוי חברים בוועדות משנה. אני אקרא הכול ונצביע על זה כמקשה אחת.

זה בהתאם לסעיף 109(א) לוועדות משנה. יש לנו ועדת משנה לביטחון פנים, ששם צריך לבחור יושב-ראש, כי דודי התחלף ואני נבחר ליושב-ראש. להוסיף את חברי הוועדה, יואב בן-צור, בצלאל סמוטריץ, תמר זנדברג ויעל גרמן.

יש לנו ועדת משנה לכבאות והצלה, בראשות חברת הכנסת נאוה בוקר, שהיא עדיין חברה, ואנחנו רוצים להוסיף את חבר הכנסת חמד עמאר, חבר הכנסת אכרם חסון וחבר הכנסת טלב אבו עראר. אלה החברים שמצטרפים לוועדה.

יש לנו ועדת משנה לבדיקת סוגיות תכנון וסביבה במפרץ חיפה, ששם היושב-ראש הוא חבר הכנסת אכרם חסון, וחברי הוועדה הם נאוה בוקר, יעקב אשר, יעל גרמן ויעל כהן-פארן.

ועדה אחרונה היא ועדת משנה לעניין תכנון ובנייה ברשויות הדרוזיות, בראשות חבר הכנסת חמד עמאר, שכבר היה בתפקיד הזה, וחברי הוועדה: יעקב אשר, נאוה בוקר, יעל כהן-פארן וזוהיר בהלול.

קודם כול, אני רוצה לומר גם לחמד עמאר וגם לאכרם חסון, שלא יצא לי לעבוד אתכם עדיין פה בוועדה, אבל הבנתי שאתם תוספת כוח חשובה ומשמעותית בעשייה השוטפת, ולא סתם כל אחד מכם מוביל ועדת משנה בתחום אחר. קודם כול, אני מצפה לעבוד בשיתוף פעולה מלא, וממני בוודאי תקבלו את כל הגיבוי, אתם יודעים את זה.

נאוה בוקר, בדיוק הצטרפת אלינו. אני אומר גם לנאוה. אני רואה אתכם כחברי הכנסת היותר פעילים מבין חברי הכנסת בוועדת הפנים. יש גם אחרים, אבל בפירוש אתם מובילים את התחומים שבחרתם בראשות ועדת המשנה.

אני אקרא את ועדת המשנה לכבאות והצלה בראשות חברת הכנסת נאוה בוקר. חברי הוועדה הם חמד עמאר, אכרם חסון וטלב אבו עראר. יש עוד מישהו?
נאוה בוקר (הליכוד)
לא. שלושה.
היו"ר יואב קיש
יש פה באמת צוות מחברי הוועדה שאני שמח עליו, שמוכנים ורוצים להיות פעילים ולתת כתף לעבודה הכול-כך חשובה של הוועדה. נשאר לי רק לאחל לכולנו המשך פעילות פורייה ועשייה מבורכת למען אזרחי מדינת ישראל.
נאוה בוקר (הליכוד)
תודה רבה.
אכרם חסון (כולנו)
תודה רבה.
חמד עמאר (ישראל ביתנו)
תודה רבה.
היו"ר יואב קיש
מישהו רוצה להגיד משהו?
חמד עמאר (ישראל ביתנו)
קודם כול, אני רוצה לאחל לך בהצלחה. עקבתי אחרי העבודה שלך בוועדת הכנסת. אני מאמין שתביא את הידע והניסיון שצברת שם לכאן, לוועדה. בוועדת הפנים יש נושאים חשובים מאוד מאוד שנוגעים לכל אזרח ואזרח במדינת ישראל, לכן אני רוצה לאחל לך בהצלחה.
נאוה בוקר (הליכוד)
אנחנו מצטרפים.
חמד עמאר (ישראל ביתנו)
אני רוצה לאחל לחבר'ה בהצלחה בוועדות המשנה שלהם. אני מקווה שבוועדת המשנה שאני עומד בראשה נמשיך לקדם את כל נושא התכנון והבנייה במגזר הדרוזי. שוב תודה על זה שהבאת את הנושא הזה מהר מאוד לוועדה, כדי שנתחיל לעבוד ונקדם את הנושאים שחשובים לכולנו.
היו"ר יואב קיש
הסיבה לכך שהיו הרבה מאוד החלפות של חברים בוועדות ולא עשו סדר ברישום. ניצלנו את ההזדמנות שהחלפתי את דודי ועשינו רגע סדר בעניין. אני מאוד שמח שהעניין הושלם.

אני מעלה להצבעה את הרכבי ועדות המשנה, כולל הבחירה שלי בביטחון פנים וגם חברים בוועדות המשנה הנוספות. מי בעד, שירים את ידו.

הצבעה

בעד – פה אחד

מינוי חברים והחלפת יו"ר בוועדות המשנה: 1. ועדת משנה לנושא ביטחון פנים - בחירת יו"ר. 2. ועדת משנה לנושא כבאות והצלה - מינוי חברים. 3. ועדת משנה לענייני תכנון ובניה ברשויות הדרוזיות - מינוי חברים. 4. ועדת משנה לבדיקת סוגיות תכנון וסביבה במפרץ חיפה - מינוי חברים – אושר
היו"ר יואב קיש
ההחלטה התקבלה.
אכרם חסון (כולנו)
בהצלחה.
חמד עמאר (ישראל ביתנו)
בהצלחה.
היו"ר יואב קיש
תודה. בניגוד לישיבה הקודמת, שהיתה "קצת" יותר סוערת, עכשיו זה רגוע. תודה רבה לכולם. הישיבה סגורה.

הישיבה ננעלה בשעה 13:34.

קוד המקור של הנתונים