ישיבת ועדה של הכנסת ה-15 מתאריך 13/11/2001

חוק לפיתוח הנגב והגליל (תיקוני חקיקה), התשס"ב-2002

פרוטוקול

 
פרוטוקולים/כספים/4014



15
ועדת הכספים
13/11/2001


הכנסת החמש-עשרה נוסח לא מתוקן
מושב שלישי




פרוטוקול מס' 316
מישיבת ועדת הכספים
יום שלישי, כ"ז בחשוון התשס"ב, 13.11.2001, שעה 12:00
סדר יום
1. הצעת חוק לפיתוח הנגב והגליל (תיקוני חקיקה) של חבר הכנסת יצחק סבן וקבוצת
שרים.
2. שינויים בתקציב והודעות מעוכבות.
נכחו
חברי הוועדה: יעקב ליצמן – היו"ר
יצחק סבן
יוסף פריצקי
ישראל כץ
אמנון כהן
מוזמנים
עו"ד יהודה זמרת - משרד הפנים
עו"ד ג'ין אולמן - משרד הפנים
עו"ד דבי סולו - משרד הפנים
עליזה קן - משרד המשפטים
יחזקאל לביא - משרד הפנים
דניאל לימור - משרד האוצר
ארז ימיני - משרד האוצר
נטשה כשר - משרד האוצר
יועצת משפטית
אנה שניידר
מנהל הוועדה
איוור קרשנר
קצרנית
איה לינצ'בסקי












הצעת חוק לפיתוח הנגב והגליל (תיקוני חקיקה)
היו"ר יעקב ליצמן
אני פותח את ישיבת ועדת כספים. אני רוצה להעיר הערה לפרוטוקול. עמדת הממשלה תהיה בעד החוק הזה אם אתה מוותר על סעיף 3.
יצחק סבן
הודעתי למליאה שאני מוותר על סעיף 3 בכובד לב. רציתי להציג את הצעת החוק הזו. הצעת החוק מדברת על רשות לפיתוח הנגב, ורשות פיתוח הגליל יוכלו להעמיד נציג של הנגב והגליל בוועדות. במשרד הפנים מדובר על ועדות מחוזיות וועדה עליונה. אני מדבר רק על הוועדה העליונה אני לא מדבר על הוועדה המחוזית. במחוזות יש כבר נציגים של הנגב, אין בעיה עם זה.
שגית אפיק
סעיף 2(ב) מתייחס למועצה ארצית. סעיף 2 בחוק התכנון והבניה קובע את ההרכב של המועצה הארצית לעניין תכנון ובניה. הצעת החוק מתקנת למעשה שלושה חוקים. החוק הראשון הוא חוק התכנון והבניה. בחוק התכנון והבניה, מתקנת הצעת החוק את סעיף 2 שמתייחס להרכב המועצה הארצית לתכנון ובניה. המועצה הארצית לתכנון ובניה, התפקיד שלה הוא לייעץ לממשלה בכל הנוגע לקו הכללי בביצוע חוק התכנון והבניה, ולמלא את יתר התפקידים לעניין תכנון ובניה.

הרכב המועצה הארצית היום הוא שר הפנים או נציגו שהוא יושב הראש. 11 חברי ממשלה, בעלי הכשרה מקצועית בענייני תכנון ובניה, בעלי הכשרה מקצועית שימנה שר השיכון, מנהל הרשות לשמירת הטבע והגנים, ראשי עיריית ירושלים תל- אביב יפו וחיפה, ראשי שתי עיריות אחרות, ראשי שלוש מועצות מקומיות וראשי שתי מועצות אזוריות. חבר אחד שימנה שר הפנים, נציגה אחת של ארגון הנשים, נציג הטכניון ומכון טכנולוגי בישראל.
היו"ר יעקב ליצמן
מה זה?
שגית אפיק
נציגים מקצועיים. על פי הצעת החוק, יתווספו להרכבה של המועצה, עוד שניים, האחד מרשות לפיתוח הנגב, והשני מהרשות לפיתוח הגליל.
יוסף פריצקי
מי ממנה את הרשות לפיתוח הנגב, ואיך היא מתמנה?
שגית אפיק
הרשות לפיתוח הנגב והגליל הוקמו בחוק הרשות לפיתוח הגליל משנת 1993, ובחוק הרשות לפיתוח הנגב משנת 1991. הן למעשה מהוות תאגיד סטטוטורי.
יוסף פריצקי
מי ממנה אותם?
ויצמן שירי
שר התשתיות.
יוסף פריצקי
זאת אומרת שזו לא נציגות של הנגב, זו נציגות של השר.
היו"ר יעקב ליצמן
השר צריך למנות מי יהיה מהנגב ומי מהגליל.
יוסף פריצקי
ולא רוצה לעשות מינוי פוליטי דרך הרשות הזו, שמישהו ימנה עוד אחד, הרי על זה אין לנו ויכוח, לכן אני רוצה להבין מי ממנה את הרשות הזו? אולי צריך לשנות את זה שיהיה נציג העיריות או אני לא יודע מי.
שגית אפיק
על פי החוק, ברגע שהרשות הוקמה והיא תאגיד סטטוטורי מוכר על פי חוק מבקר המדינה, יש לה מועצה. המועצה כוללת נציגי ממשלה מקרה עובדי המדינה, נציג מנהל מקרקעי ישראל, נציג התאחדות התעשיינים, נציגי ההסתדרות. יו"ר המועצה נבחר על ידי המועצה, מבין חבריה בבחירה הטעונה אישור השר. אני לא חושבת שחברי הרשות נבחרים על ידי השר באופן ישיר.
ויצמן שירי
אז איך הם נבחרים?
יוסף פריצקי
זו הייתה השאלה.
שגית אפיק
זה קבוע בחוק.
ויצמן שירי
אומרים שניים מהמועצות האזוריות, איזה שתי מועצות אזוריות?
יוסף פריצקי
קפצת שלב אחורה, אני הולך לרשות לפיתוח הנגב והגליל.
ויצמן שירי
זו שליטה מלאה של השר, חבל לך על הזמן.
יוסף פריצקי
אז אני לא רוצה להצביע על זה. אני מוכן להצביע שיהיה נציג אמיתי של הנגב והגליל.
היו"ר יעקב ליצמן
חבר הכנסת סבן, יש לך עוד הערות?
יצחק סבן
אני בעד שיהיה נציג מהנגב, לא אכפת לי שזה יהיה של הרשות או לא של הרשות, העיקר שיהיה נציג של הנגב. דברתי עם מנכ"ל משרד הפנים לפני כחצי שעה, והסכמתי ששני הנציגים האלה מהנגב והגליל לא ישנו את הרכב המועצה.
היו"ר יעקב ליצמן
אתה אומר שלא יגדילו את מספר החברים. מר אדוארד ממשרד התשתיות בבקשה:
אדוארד בלאו
אתם רואים שיש תיקון בשני חוקים, באשר לתיקון בחוק התכנון והבניה, היות ומשרד התשתיות איננו ממונה על החוק הזה, יש פה נציג של משרד הפנים שיאמר מה עמדת השר. אם המדובר בסעיף 2 להצעת החוק, תיקון חוק מנהל מקרקעי ישראל, כדי להבין את תהליך בחירת המועמדים, אני אסביר איך זה עובד.

תהליך בחירת הנציגים הוא כזה, אני באופן ישיר עושה את העבודה, אני מבקש להסביר לכם איך זה עובד באמת. השר מקבל המלצות מאותם הגופים שבחוק יקבע שהם ימנו. השר איננו קובע שמית מי יהיה. הוא מקבל המלצות ועל סמך המלצה שהוא קיבל הוא מביא את ההמלצה לממשלה אם צריך. לממשלה יש תפקידים מחייבי אישור גם של שר האוצר הוא מביא את ההצעה זו כמתווך, לא כקובע.
ויצמן שירי
אבל הוא יכול להטיל וטו.
אדוארד בלאו
יש לו זכות וטו אבל אין לו זכות כפיה.
ויצמן שירי
הוא שולט בעסק.
אדוארד בלאו
דבר שני, אם אנחנו מדברים כרגע על תיקון חוק מנהל מקרקעי ישראל, יש לי מה לומר.
שגית אפיק
תיקון עקיף לחוק מנהל מקרקעי ישראל.
ישראל כץ
בקריאה שניה ושלישית נשנה את כל הרכב המליאה.
אדוארד בלאו
אני כרגע רוצה לתמוך בהצעה המובאת כאן אלא שהיא מחייבת תוספת כדי שתהיה ברת ביצוע. חוק מנהל מקרקעי ישראל קובע שמועצת המנהל תהיה מורכבת מ- 24 נציגים ויושב ראש. יושב הראש הוא שר התשתיות הלאומיות. 24 הנציגים מחולקים לשני קבוצות. 12 מקרן קיימת ו- 12 אחרים. לגבי 12 האחרים החוק קובע שלא פחות מששה יהיו נציגי משרדי ממשלה, עובדים בכירים במשרדי הממשלה. לא פחות מששה זה אומר שלכל היותר ששה יכולים להיות נציגי ציבור.

על פי פסיקת בג"צ, לפחות שניים מתוך הששה חייבים להיות נציגים של המגזר הערבי, ואכן על פי הפסיקה מינינו לפי כחודשיים נציג נוסף. היה אחד ומינינו עוד אחד. המצב כרגע הוא כזה שמתוך הארבעה האפשריים כרגע כל הארבעה תפוסים כביכול. אחד על ידי נציג ציבור שאיננו ערבי, ועוד שלושה על ידי נציגי ממשלה. כי הרי החוק אומר לא פחות מששה, אבל אפשר בהחלט יותר מששה. החוק הזה הולך לגרום שיהיו שני נציגים במועצה שאין בה מקום להכניס נציגים.

לכן אני מבקש, בהסכמה בין השר לבין מציע החוק, אני מבקש להכניס תוספת לסעיף 2 שאומרת שלשר התשתיות הלאומיות הסמכות לבטל מינוי של נציגי ממשלה כדי לאפשר את הדבר זה.
ויצמן שירי
אתה מדבר על משהו אחר. הוא דיבר על הגדלה.
אדוארד בלאו
אי אפשר להגדיל שניים כי זה מחייב איזון. ההסכמה של השר ניתנת בתנאי שלא חל שום שינוי מבחינת מספר החברים.
היו"ר יעקב ליצמן
זה מוסכם.
יוסף פריצקי
אמרנו שאנחנו מגדילים בשניים.
ויצמן שירי
אי אפשר.
היו"ר יעקב ליצמן
תודה רבה. נציג משרד הפנים.
יהודה זמרת
מוסדי התכנון מורכבים משלושה חלקים, חלק אחד הם נציגי הממשלה, חלק אחד זה נציגים של גופים מקצועיים כמו טכניון אדריכלים ומספר גופים מקצועיים אחרים. החלק השלישי הוא החלק של השלטון המקומי שמטרתו להביא את ביטוי של האנשים המקומיים שעליהם נבחן השטח.

בוועדה המחוזית הדבר בא לידי ביטוי על ידי חמישה חברים מבין ראשי הרשויות המקומיות, או עובדיהם. לכן, במסגרת ההצעה יהיה גם סעיף שדן בהוספת חברים בוועדה המחוזית.
היו"ר יעקב ליצמן
לא.
יהודה זמרת
כך זה היה בהצעה המקורית ואני מבין שזה יורד. עכשיו נדבר לגבי המועצה הארצית. במועצה הארצית יש גם ייצוג המגזר של השלטון המקומי שמטרתו להביא לידי ביטוי גם את הפן המקומי. יש חמישה חברים שממונים ישנה חלוקה מסוימת, יש את הרשויות והעיריות הגדולות שהם נציגים קבועים, יש שתי ראשי עיריות אחרות, ראשי שלוש מועצות מקומיות וראשי שתי מועצות אזוריות, דהיינו שבעה חברים.

זה היה גם בעבר, אבל לפחות במועצה הזו, ובמועצה שקדמה לה, משרד הפנים אמר אנחנו מחלקים את שבעת החברים האלה באופן שיהיה ייצוג לכל הסקטורים. המחוקק כבר עשה את החלוקה בין המועצות האזוריות המקומיות והעיריות, באופן שיהיה ייצוג לכל חלקי הארץ כולל המגזר הערבי, כולל המושבים וכולל את כל המגזרים.

במסגרת הזו חברים היום במועצה הארצית ראש עירית באר שבע, ממלא המקום שלו זה ראש עירית צפת, ראש המועצה המקומית עילבון, ראש המועצה המקומית מע'ר. לכן ביטוי הנגב והגליל בא לידי יישום. אי אפשר גם לקבוע אדם, מועצה או עירייה, הכוונה היא שתהיה תחלופה מסוימת, פעם אשקלון, פעם אשדוד וכו'. זה המצב הקיים.

אני מבין שהסיכום שהיה גם עם משרד הפנים שבאותם מגזרים רק יאמר במפורש, יש חשש שבפעם הבאה שתתכנס המועצה הארצית, משום מה לא יהיה ייצוג לעירייה. אפשר להוסיף "ובלבד שמבין הנציגים האלה יהיה לפחות נציג אחד מהנגב ונציג אחד מהגליל".
ויצמן שירי
אנחנו יודעים שכשאתה אומר נגב, זה על אותו בסיס שדברת קודם על מועצת המנהל, בדרך כלל המנויים בדברים האלה, הם גם מנויים פוליטיים.
יצחק סבן
אני אתן לך דוגמא, בוועדה הארצית שהייתה לפני כמה שנים, לא היה נציג לנגב והביאו את מזבלת חיריה לבאר שבע בגלל שלא היה מי שייצג אותם.
ישראל כץ
אבל הוא מוכן להוסיף "ובלבד שמבין הנציגים האלה..."
היו"ר יעקב ליצמן
אתה נגד מה שהוא מציע?
יצחק סבן
קצת. אני לא רוצה ששר הפנים יקבע.
ויצמן שירי
הוא בעד. בואו נסכם, על אותו בסיס, היות והנגב הוא 60% משטח מדינת ישראל וזה לא סוד שיש מיליון ואחד בעיות של איכות סביבה עם רמת חובב הדודאים ועוד הרבה בעיות. בואו נסכם שהיות ובאר שבע היא בירת הנגב לצורך העניין יהיה נציג ממנה על מנת שזה יהיה קבוע בחוק. מחר בבוקר שר הפנים לוקח מישהו מדימונה, עם כל הכבוד לדימונה... אני מקבל הכל בתנאי שיהיה נציג אמיתי לנגב.
יצחק סבן
אני רוצה שהנגב יחליט מי יהיה הנציג. אני אגיד לך מי מחליט על הנגב, אם זו הרשות לפיתוח הנגב, שם יושבים גם ראש עירית אופקים, גם ראש עיריית באר שבע.
יהודה זמרת
לכאורה יכול להיות שהרשות תמנה עובד מדינה, ואז לא יהיה נציג למשרד התשתיות ממילא הוא משרת את אותה הכוונה.
היו"ר יעקב ליצמן
אדוארד, מה אתה אומר על ההצעה שלו?
ויצמן שירי
שלא יהיה עובד מדינה.
אדוארד בלאו
אפשר לשמוע שוב מה אתה מציע?
ישראל כץ
בסעיף של ראשי הרשויות שיהיה כתוב "ובלבד שביניהם יכללו לפחות נציג אחד לנגב ואחד לגליל".
אדוארד בלאו
מי ימנה אותם?
שגית אפיק
שר הפנים.
יצחק סבן
אני רוצה שהרשות תקבע מי יהיה הנציג.
אמנון כהן
אני מבקש התייעצות סיעתית.
היו"ר יעקב ליצמן
לבקשת חבר הכנסת אמנון כהן אני מאפשר התייעצות סיעתית חמש דקות.

הישיבה התחדשה כעבור חמש דקות.
היו"ר יעקב ליצמן
אני מחדש את הישיבה.
ישראל כץ
"השר יהיה רשאי למנותם במקום חלק מעובדי המדינה הקיימים". אם הוא מוצא מקום פנוי בציבור, "על מנת לבצע חוק זה יהיה רשאי להחליט בין עובדי המדינה הקיימים".
יצחק סבן
ב"רשאי" הוא יכול להחליט אם כן או לא.
אנה שניידר
ברשותכם, אני מבקשת למען הניסוח שתואילו לחזור על העקרונות שסוכמו. נלך לפי הסדר כדי שאדע על מה מדובר. מה סיכמתם לגבי בתכנון ובניה? ועדה מחוזית יורדת. זאת אומרת שסעיף קטן 2 יורד.

לגבי סעיף קטן 1, "נציג הרשות כהגדרתה בחוק הרשות לפיתוח הנגב ונציג הרשות כהגדרתה בחוק לפיתוח הגליל". מה אתם רוצים שיהיה לעניין תכנון ובניה?
יהודה זמרת
זה ירד ובמקומו יבוא סעיף אחר. העיקרון הוא שסעיף 7 שקובע שיש נציגות מבין ראשי הרשויות המקומיות במועצה הארצית, תתוקן, כך ייקבע שלפחות אחד מהחברים יהיה מהנגב ואחד מהגליל.
אנה שניידר
נציגות ראשי הרשויות, לפחות אחד יהיה מהנגב ואחד מהגליל. מי יחליט?
יחזקאל לביא
זו סמכות שנשארת.
היו"ר יעקב ליצמן
אז זה מוסכם. סעיף 3 גם נופל. נשאר מהחוק הזה רק סעיף אחד.
אנה שניידר
תכנון ובניה מנהל מקרקעי ישראל, מה לגבי המנהל?
אדוארד בלאו
אני מבקש להוסיף סעיף קטן (ב) בסעיף 2 לחוק. לשם ביצוע החוק, שר התשתיות הלאומיות יהיה רשאי להחליף נציג מכהן בנציג כאמור בפסקה קטנה (א).
אנה שניידר
יהיה רשאי להחליף נציג מכהן בנציג הגליל או הנגב.
היו"ר יעקב ליצמן
אני רוצה להמשיך ולהצביע על העברות תקציביות, ואני הולך להצביע על החוק הזה מייד אחרי זה.
אנה שניידר
אני מבקשת את העקרונות , אל תנסחו את זה, תנו לי לעשות את העבודה, רק תגידו את העקרונות שנקבעו.
עליזה קן
למען הסדר הטוב, לאור ההוספה המבוקשת משרד המשפטים שומר לעצמו את הזכות לבחון אפשרות להביא את הנושא של הצעת החוק שוב לבחינתה של ועדת שרים, זאת למען הסדר הטוב.
אדוארד בלאו
רק סעיף 1', לא את סעיף 2' לחוק, כי הוא מוסכם על השר.
היו"ר יעקב ליצמן
ואם לא היית אומרת את זה, לא הייתה לך הזכות הזו? עשית את עבודתך. אני מבקש מהיועצת המשפטית שתגדיר את הדברים, על הנוסח הסופי נסמוך עליה בדיוק כמו שאנחנו עושים בכל פעם.
אנה שניידר
כפי שהבינותי, לעניין תכנון ובניה תהיה נציגות מבין ראשי הרשויות של לפחות אחד מהנגב ואחד מהגליל. לגבי מנהל מקרקעי ישראל יש שני דברים: קודם כל שני חברים מתוך מליאת המועצה יהיו מהנגב ומהגליל, ודבר נוסף, ששר התשתיות יהיה רשאי להחליף כל נציג מכהן בנציג הגליל והנגב.
ישראל כץ
אם לא יהיו כאלה.
יוסף פריצקי
לצורך יישום חוק זה.
אדוארד בלאו
השר בכלל לא רשאי לפגוע בקק"ל.
היו"ר יעקב ליצמן
האם זה מקובל?
יוסף פריצקי
האם לנגב ולגליל יש הגדרה?
אנה שניידר
כן.
היו"ר יעקב ליצמן
אני מביא להצבעה את הצעת החוק לפיתוח הנגב והגליל(תיקוני חקיקה) שנת 2000, עם כל התיקונים שהעלנו כאן, לפי הניסוח שמוסכם שתביא היועצת המשפטית. מי בעד הצעת החוק שירים את ידו?

הצבעה

בעד: רוב
נגד: אין

הצעת החוק אושרה פה אחד.





שינויים בתקציב והודעות מעוכבות
היו"ר יעקב ליצמן
נעבור לנושא הבא, שינויים בתקציב, פנייה מספר 261.
דניאל לימור
פניה מס' 261, מדובר ברכישת רכב ממוגן לפול של מנהל הרכב הממשלתי לשימושם של השרים.
ישראל כץ
תוספת של רכב אחד לפול?
יוסף פריצקי
1,200,000?
דניאל לימור
רכב ממוגן הוא יקר מאד, וולבו יותר יקר.
היו"ר יעקב ליצמן
אני מבקש לבדוק אפשרות לרכוש רכב מוגן לכנסת, כי אני גם צריך שמירה. מי בעד פניה מס' 261 שירים את ידו?

הצבעה

בעד: רוב
נגד: מיעוט

ההעברה אושרה.
ארז ימיני
פנייה מס' 263, מדובר בשיפוצים שעושים בשירות הוטרינארי, מה שיש כאן זו ההעברה מהתקציב הרגיל לתקציב הפיתוח של משרד החקלאות של כ- 7,000,000 ₪ בהרשאה להתחייב.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד פניה 263?

הצבעה

בעד: רוב
נגד: מיעוט

ההעברה אושרה.
היו"ר יעקב ליצמן
פניה מס' 295 בנושא תשתיות, התפלת מים במישור רותם.
ארז ימיני
מדובר בפנייה תקציבית הכוללת שני מרכיבים. מרכיב אחד של תקצוב ההכנסות ממכירת המכרזים של מישור רותם, ושינוי תקציבי מהעסקת יועצים כלכליים ומשפטיים לוועדת המכרזים.
אמנון כהן
זה לא היה בתקציב? זה משהו חדש?
ארז ימיני
הוכרז על מישור רותם רק באמצע השנה.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד פניה 295?

הצבעה

בעד: רוב
נגד: מיעוט

הפניה אושרה פה אחד.
היו"ר יעקב ליצמן
פניה מס' 22-022 המשרד לענייני דתות.
יוסף פריצקי
איך נהיה עודף של 60 מיליון שלא נוצלו?
היו"ר יעקב ליצמן
תקציב הישיבות תוקצב השנה בחסר של חודשיים וחצי לפחות. אני מניח שתהיה עוד ההעברה בעוד יום יומיים.
יוסף פריצקי
אולי תלכו לעבוד?
היו"ר יעקב ליצמן
מה אני עושה עכשיו?
נטשה כשר
מדובר בתוספת של סך של 60 מיליון שקל על חשבון העודפים המוכרים של שנת 2000 לתקציב הישיבות.
יוסף פריצקי
אני לא מבין.
היו"ר יעקב ליצמן
היות ומדובר בישיבות גם אחרי שהיא תסביר עדיין לא תבין, אז כדאי שפשוט נצביע.
יוסף פריצקי
איך נהיו שם עודפים? מה פתאום יש עודפים מחויבים? לא ניצלו את כל התקציב של שנת 2000?
נטשה כשר
לא ניצלו. היו התחייבויות שלא שלמו ואנחנו רוצים לשלם השנה.
יוסף פריצקי
האם לא שולמו בגלל דו"ח החשב הכללי ובגלל ביקורת?
נטשה כשר
זה לא בגלל זה לא שולם. לא שולם בגלל נושא אחר. העודפים האלה הם בגין פיתוח מבני דת בשנת 2000 והם לא שולמו.
היו"ר יעקב ליצמן
בגלל שביילין סגר את המשרד. בגלל זה לא ניצלו את הכסף.
יוסף פריצקי
לא שולם כי היה פיתוח מבני דת?
נטשה כשר
ההתחייבות נוצרה בגין פיתוח מבני דת, הכסף לא שולם עקב בעיות שהיו עם הקריטריונים לבניית מבני הדת.
יוסף פריצקי
זאת אומרת שנשאר עודף, אז למה אתם לא מעבירים את זה למבני דת? אני פשוט לא מבין את זה.
היו"ר יעקב ליצמן
כי חסר להם כסף לישיבות.

מי בעד פניה מס' 22-022?


הצבעה

בעד: רוב
נגד: מיעוט

ההעברה אושרה.
יוסף פריצקי
אני מבקש רוויזיה.
היו"ר יעקב ליצמן
הצבעה על הרוויזיה תהיה עוד 2 דקות.
יוסף פריצקי
אני מבקש לציין שבדרך כלל נהוג לעשות רוויזיה ביום למחרת.
היו"ר יעקב ליצמן
אני רוצה להגיד לאדוני שהיו"ר הקודם אלי גולדשמידט נהג לעשות רוויזיה בכל ישיבה בתום 2 דקות.
יוסף פריצקי
בפגרה.
היו"ר יעקב ליצמן
אני מוחה על זה שאתה משקר לוועדה. אתה בעצמך השתתפת בפועל ברוויזיות שהיו באותו יום תוך 2 דקות.
יוסף פריצקי
שלא בפגרה?
היו"ר יעקב ליצמן
גם שלא בפגרה, אני אוכיח לך.
היו"ר יעקב ליצמן
אני מצביע על הרוויזיה. מי שבעד הרוויזיה זה בעד הצעת חבר הכנסת פריצקי ונגד הרוויזיה זה נגד הצעת חבר הכנסת פריצקי. מי בעד הרוויזיה?

הצבעה

בעד: 1
נגד: רוב

הרוויזיה לא התקבלה.
היו"ר יעקב ליצמן
תודה רבה לכולם. הישיבה נעולה.

הישיבה ננעלה בשעה 12:50

קוד המקור של הנתונים