ישיבת ועדה של הכנסת ה-20 מתאריך 07/08/2017

חוק ניירות ערך (תיקון מס' 66), התשע"ח-2017

פרוטוקול

 
הכנסת העשרים

מושב שלישי

פרוטוקול מס' 137

מישיבת הוועדה המיוחדת לדיון בהצ"ח הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הצ"ח התכנון והבניה (הוראת שעה) ובהצ"ח שירותים פיננסיים חוץ מוסדיים

יום שני, ט"ו באב התשע"ז (07 באוגוסט 2017), שעה 12:10
סדר היום
הצעת חוק ניירות ערך (תיקון מס' 64), התשע"ז-2017
נכחו
חברי הוועדה: רחל עזריה – היו"ר

דוד ביטן
חברי הכנסת
עודד פורר

חיים ילין
ייעוץ משפטי
ורד קירו זילברמן
מנהל/ת הוועדה
אריאלה מלכה
רישום פרלמנטרי
איה לינצ'בסקי

הצעת חוק ניירות ערך (תיקון מס' 64), התשע"ז-2017 - רביזיה
היו"ר רחל עזריה
אני פותחת את ישיבת הוועדה בנושא רביזיה. היום יום שני, ט"ו באב התשע"ז, 7 לאוגוסט 2017, שעה 12:17. על סדר היום הצעת חוק ניירות ערך (תיקון מס' 64), התשע"ז-2017 מ/1138 בקשה לדיון מחודש שלי, חברת הכנסת רחל עזריה, לפי סעיף 115 לתקנון הכנסת על כל סעיפי החוק. בבקשה היועצת המשפטית.
ורד קירו זילברמן
אני רוצה לחדד שוב לפרוטוקול, הכוונה היא לא לפגוע במה שנקרא תוכנות מדף או שירותי מחשוב שאותה חברה מוכרת, אלא רק במה שעולה כדי תפעול זירת הסוחר, ככל שאותו גוף, כמו שכתוב בחוק, ככל שאותו גוף מרוויח מזה. לא מדברים על "אפטיידינג", לא מדברים על עדכוני תוכנה. זה היה מאוד חשוב, גם לנו כייעוץ משפטי וגם למשרדי הממשלה, לכן תיקנו וחידדנו ואני אומרת את זה בפעם השנייה לפרוטוקול.
יגאל גואטה (ש"ס)
ולכבוד חבר הכנסת דוד ביטן.
היו"ר רחל עזריה
זה הובהר גם בדיון פעם ועוד פעם. רגע לפני הצבעה אני רוצה להודות לכם, עשינו עבודה חשובה. החוק הזה הוא חוק מאוד חשוב, נתקלנו בישראל בבעיה שהפכנו להיות אחת ממעצמות האופציות הבינאריות, שמענו בסקייפ מצרפת ומקנדה. הגיעו אלינו עורכי-דין שמייצגים אנשים מכל המדינות בעולם. המשטרה הבהירה בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שזה חוק מאוד חושב. לכן אני מעלה את הרביזיה להצבעה. אני מבקשת לדחות את הרביזיה, מי בעד דחיית הרביזיה? מי נגד? נא ירים את ידו?

הצבעה

בעד – 4

נגד – אין

נמנעים – אין

הרביזיה להצעת חוק ניירות ערך (תיקון מס' 64), התשע"ז-2017 לא התקבלה.
היו"ר רחל עזריה
הרביזיה נדחתה. תודה רבה לכולם, הישיבה ננעלה.

הישיבה ננעלה בשעה 12:20.

קוד המקור של הנתונים