ישיבת ועדה של הכנסת ה-20 מתאריך 11/01/2017

חילופי אישים בוועדת המשנה לעניין פרק י' כולו (תשתיות להולכה ולאחסון של נפט) מתוך הצעת חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב לשנות התקציב 2017 ו-2018), התשע"ז-2016 (מ/1083)

פרוטוקול

 
הכנסת העשרים

מושב שלישי

פרוטוקול מס' 612

מישיבת ועדת הכספים

יום רביעי, י"ג בטבת התשע"ז (11 בינואר 2017), שעה 11:10
סדר היום
הקמת ועדת משנה לפי סעיף 109 לתקנון הכנסת לעניין פרק י' כולו (תשתיות להולכה ולאחסון של נפט) מתוך הצעת חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב לשנות התקציב 2017 ו-2018), התשע"ז-2016 (מ/1083)
נכחו
חברי הוועדה: משה גפני – היו"ר

איתן ברושי

יצחק וקנין

עודד פורר

מיקי רוזנטל
חברי הכנסת
יעל כהן-פארן
ייעוץ משפטי
שגית אפיק

שלומית ארליך
מנהל/ת הוועדה
טמיר כהן
רישום פרלמנטרי
הדר אביב

הקמת ועדת משנה לפי סעיף 109 לתקנון הכנסת לעניין פרק י' כולו (תשתיות להולכה ולאחסון של נפט) מתוך הצעת חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב לשנות התקציב 2017 ו-2018), התשע"ז-2016 (מ/1083(
היו"ר משה גפני
אני מבקש להודיע על הוועדה ואני מבקש גם להצביע. הועבר אלינו החוק של קצא"א. בתחילה הוא עבר לוועדת החוץ והביטחון, לאחר מכן דיבר איתי אבי דיכטר והם ביקשו שזה יהיה כאן. חלק מהדיונים צריכים להיות חסויים, ולכן אני מבקש להקים ועדת משנה, לא ועדת משנה חסויה, אלא ועדת משנה שבה לא תהינה הצבעות. ההצבעה תהיה כאן במליאת הוועדה. מליאת הוועדה צריכה להצביע ולכן הדיונים שחלק מהם – אני לא חושב שיהיו יותר משניים-שלושה דיונים, אבל חלק מהם יצטרכו להיות חסויים ולכן צריך לעשות את זה ועדת משנה. לוועדת המשנה אין סמכות להצביע, ומי שתצביע זה מליאת הוועדה.

אני ביקשתי ואני מבקש את אישור הוועדה שוועדת המשנה תורכב מארבעה מהקואליציה, שלושה מהאופוזיציה, בתוך הארבעה של הקואליציה אני אהיה. זאת אומרת, זה לא שיש אחד נוסף ליושב-ראש, ואני אהיה היושב-ראש. מהקואליציה יהיו חברים וממלאי מקום: אני, כפי שאמרתי, כיושב-ראש, מיקי זוהר, יצחק וקנין ורחל עזריה; עודד פורר ובצלאל סמוטריץ יהיו ממלאי מקום, והמשמעות של ממלאי מקום הוא חלק מהעניין מכיוון שההצבעה היא במליאת הוועדה ואז הסמכות היא אותו דבר. מהאופוזיציה יהיו שלושה חברים: מיקי רוזנטל, מנואל טרכטנברג, מיקי לוי נציג יש עתיד, וזהבה גלאון, לאחר שדיברתי איתה, היא תהיה ממלאת מקום. אתם מקבלים נציג נוסף במקומה, אתם צריכים להודות לה על זה.
מיקי רוזנטל (המחנה הציוני)
אנחנו ממש מתרגשים.
היו"ר משה גפני
זה לא קריטי, אבל חשוב לעשות את זה מסודר. זה לא הרבה זמן. בכל מקרה, הסמכות היא בידי מליאת ועדת הכספים, שם תהינה ההצבעות. אני מבקש את אישור הוועדה להצעה הזאת. מי בעד? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – פה אחד

הקמת ועדת המשנה אושרה.
היו"ר משה גפני
ההצעה הזאת אושרה. תודה רבה. הישיבה נעולה.

הישיבה ננעלה בשעה 11:12.

קוד המקור של הנתונים