ישיבת ועדה של הכנסת ה-20 מתאריך 13/12/2016

פרק ב' כולו (אסדרת ענף התמרוקים), מתוך הצעת חוק התכנית הכלכלית (תיקוני חקיקה ליישום המדיניות הכלכלית לשנות התקציב 2017 ו-2018), התשע"ז-2016

פרוטוקול

 
הכנסת העשרים

מושב שלישי

פרוטוקול מס' 396

מישיבת ועדת העבודה, הרווחה והבריאות

יום שלישי, י"ג בכסלו התשע"ז (13 בדצמבר 2016), שעה 12:30
סדר היום
פרק ב' כולו (אסדרת ענף התמרוקים), מתוך הצעת חוק התכנית הכלכלית (תיקוני חקיקה ליישום המדיניות הכלכלית לשנות התקציב 2017 ו-2018), התשע"ז- 2016 (מ/1083), בקשה לדיון מחדש של חבר הכנסת מיקי לוי לסעיף 3 לפי סעיף 115 לתקנון הכנסת
נכחו
חברי הוועדה: אלי אלאלוף – היו"ר

אילן גילאון

יוליה מלינובסקי

אברהם נגוסה

טלי פלוסקוב
חברי הכנסת
טלב אבו עראר

יגאל גואטה

מסעוד גנאים

יוסי יונה

מיקי לוי

איילת נחמיאס ורבין

רועי פולקמן

יואב קיש
מוזמנים
אחראית קוסמטיקה, אגף רוקחות, משרד הבריאות - רינת בכר

רכז תעשייה ומסחר, משרד האוצר - אמיר רשף

רפרנטית בצוות תמ"ס באג"ת, משרד האוצר - שירה דימניק

יו"ר חטיבת הקוסמטיקה בלשכת המסחר, איגוד לשכות המסחר - ראובן בילט

מנהלת תחום, איגוד לשכות המסחר - חנה לאידרשניידר

חבר הנהלה חטיבת הקוסמטיקה, איגוד לשכות המסחר - שלמה שניזיק

בעלים, חברת בי פור יו - יואב גזית

קשרי כנסת שלטון מקומי, מ. שלטון מקומי - פנחס קבלו

נציגת החברה להגנת הטבע - גיתית ויסבלום

מוזמן/ת - טלי הירש שרמן

שדלן/ית (פוליסי בע"מ), מייצג/ת את איגוד לשכות המסחר-חטיבת התמרוקים (לקוחות קבועים נוספים שנושא הישיבה נוגע אליהם באופן ישיר: פרוקטר אנד גמבל ישראל) - עידית שבתאי סידיס

שדלן/ית (פוליסי בע"מ), מייצג/ת את איגוד לשכות המסחר-חטיבת התמרוקים (לקוחות קבועים נוספים שנושא הישיבה נוגע אליהם באופן ישיר: פרוקטר אנד גמבל ישראל) - ארז גילהר

שדלן/ית - רחל וידל
ייעוץ משפטי
ענת מימון
ראש תחום פרלמנטרי
אתי שבתאי
רישום פרלמנטרי
חבר המתרגמים בע"מ

פרק ב' כולו (אסדרת ענף התמרוקים), מתוך הצעת חוק התכנית הכלכלית (תיקוני חקיקה ליישום המדיניות הכלכלית לשנות התקציב 2017 ו-2018), התשע"ז-2016, בקשה לדיון מחדש של חבר הכנסת מיקי לוי לסעיף 3 לפי סעיף 115 לתקנון הכנסת
היו"ר אלי אלאלוף
צהריים טובים, אני רואה שהתגעגעתם לדיונים בוועדה ואני שמח.
טלי פלוסקוב (כולנו)
אלי, לא יכולים בלעדיך.
היו"ר אלי אלאלוף
זה באמת כייף לפגוש אתכם.

היום ה-13.12.2016, י"ג בכסלו תשע"ז, והשעה 12:31. אנחנו התכנסנו בעקבות בקשת רביזיה של חבר הכנסת מיקי לוי. לפני שנדון אם נקבל, לא נקבל, אני מציע שקודם כל מיקי יסביר את הבקשה שלו לרביזיה.
מיקי לוי (יש עתיד)
הבקשה שלי נובעת מזה - ועיני לא צרה בהקלות שניתנו ליבואנים, זה בסדר מבחינתי. אני לא מבין מה הם עושים כאן, אבל הם רצו לבוא. אני לא עמדתי בשער כדי למנוע מהם.
היו"ר אלי אלאלוף
תלוי איזה - - -
מיקי לוי (יש עתיד)
אין לי ולו דבר כנגד ההקלות שניתנו ליבואנים. יש לי לב מלא, כבד, מרגיז, לגבי התעשייה המקומית. אני הולך ומדבר לא על הגדולים. זה לא מעניין אותי - הגדולים. אני הולך ומדבר על 150 במפעלים קטנים שבממוצע הם 15 איש, תעשייה מקומית כחול-לבן, שחלקם עובדים רבים מהמגזר וחלקם מרוויחים משכורות מינימום, מינימום. המפעלים הקטנים האלה ילכו להיסגר בגלל שאנחנו פה בוועדה הזו הקשחנו את לבנו ואת ידנו על התעשייה. כולנו נהיה אשמים, כולל אותי, כי אני לא הצלחתי - - - אתכם לא להצביע נגד. אני אומר לכם, אות הקין הזה יהיה על כולנו, כולנו. מדובר במפעלים שילכו וייסגרו.

יש בערך 100 רישיונות, 5,000 שקל לתיק. זה אומר חצי מיליון שקל על כל תיק. ועם האגרות, זה הרבה יותר - 700 - 800 מיליון שקל על כל תיק.
היו"ר אלי אלאלוף
על כל תיק.
מיקי לוי (יש עתיד)
כן.
קריאה
לא, לא.
קריאה
בסדר, 5,000 שקל לכל תיק.
רועי פולקמן (כולנו)
5,000 שקל לתיק.
מיקי לוי (יש עתיד)
כן, כן - כפול 100 רישיונות, כפול 100 רישיונות, כפול 100 רישיונות. אל תשחקו איתי.
קריאה
מפעל בינוני, לא קטן - מפעל בינוני.
מיקי לוי (יש עתיד)
כפול 25 רישיונות - 250,000 שקל. כפול 25 רישיונות שהוא מפעל קטן - 250,000 שקל. ומה, אנחנו מדברים על כחול-לבן, לעזאזל.
היו"ר אלי אלאלוף
סליחה, ברשותך.

בסדר, סליחה.
מיקי לוי (יש עתיד)
זה בסדר. אם התייעצתם לבוא לקראתי, זה בסדר.
היו"ר אלי אלאלוף
- - -
רועי פולקמן (כולנו)
אמרתי לך קודם שיש לנו הצעה. מה אתה רוצה?
מיקי לוי (יש עתיד)
חברים, אני אומר שכולנו עלולים לגרום לסגירת המפעלים הקטנים. חלק מהעובדים הם באמת - אדוני, זה לא התקיים אצלך. אבל לפני שישה חודשים הגיעו לוועדת הכספים עובדי מפעל "אמיליה" מירוחם כשעמדו לסגור את המפעל.
היו"ר אלי אלאלוף
זה היה פה. אני משחק עם הזיכרון שלי.
מיקי לוי (יש עתיד)
אני מבקש את סליחתך. מרוב הוועדות שאני מתרוצץ כבר, אני אשם. אני סנילי. אנחנו הובלנו בראשותך מהלך שהמפעל הזה לא ייסגר. ובאמת יש עליהם רגולציה מטורפת, גם בנושא המים, גם בהפרדת השפכים והשומנים כדי שלא ירדו למי התהום. יש שם באמת עומסים מטורפים.

מה אני ביקשתי? נתנו ליבואנים שנתיים פטור, ואני בסך הכול ביקשתי שנה כדי שהתעשייה המקומית - - -
קריאה
לא, אין פטור. יש פטור רק לתמרוקים - - -
מיקי לוי (יש עתיד)
רק לתמרוקים, אנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים, רק על התמרוקים. ביקשתי שנה. שנה - זה מה שביקשתי. ולכן, אם אתם רוצים לתת את ידכם לסגור מפעלים קטנים, זה על הכיפק, זה מצוין. כולנו באקסלים, כולנו בדוחות הכספיים - זה אחלה. אבל אם יש לכם נשמה בקואליציה תצביעו נגד.
היו"ר אלי אלאלוף
תודה.

בבקשה.
רועי פולקמן (כולנו)
אני אתייחס ממש בקצרה. אני מאוד מעריך את חבר הכנסת מיקי לוי, אבל מפריע לי קצת האווירה המעט פופוליסטית בדברים, ואני אגיד למה אני מתכוון. קודם כל, כל החוק הזה נועד - ואני גם אחד מראשי השדולה התעשייה בכנסת. ולא רק זה, הייתי שותף לצוות הפחתת האגרות שקיים עכשיו במשרד האוצר. אנחנו מתעסקים בזה, ולכן אין פה כאילו מה אנחנו עושים נגד התעשייה? כל החוק הזה - הדברים הגדולים, לאחר שיחות שלי עם התאחדות התעשיינים, כולל הנוכחים פה - זה שהדבר שחשוב למפעלים היה שרישיונות העסק יחודשו בתדירות נמוכה יותר כי העלות הגבוהה ליצואנים שמפה הם מרוויחים את כספם - לא בגלל ה-1,300 שקל אגרה לתמרוק, זה האירוע הגדול - פה כל החוק הזה בא לקצר בירוקרטיות, להקל על היצרנים הישראלים ולשפר את מצבם כדי שיוקל לתעשייה המקומית. כל החוק הזה הביא לקיצור. למשל, משך הזמנים לרישיון שהיה קצר יותר הוארך. זה חוסך מיליונים. ואז אנחנו באים ואומרים, הרי בשוליים, זה שאכן באנו ואמרנו לא פתרנו את כל האגרות. גם זה, בשאיפה בעתיד, אני בעד לפטור בכלל אגרות. שלא תבין, אין לי התנגדות לפטור אגרות. אבל היה כאן משאים-ומתנים עם הצוות המקצועי וכל מה שנפטר היה ליבואנים זה מהאגרות החדשות שאמרנו לא סביר - - -
אמיר רשף
זה לא רק ליבואנים.
רועי פולקמן (כולנו)
לא רק ליבואנים, גם ליצרנים - ליצרנים וליבואנים. אף אחד לא הופלה כאן. רק מהפרק החדש שאמרנו שלא יכול להיות שבשינוי הם יכבידו עליהם, זה הכול. ואז בשיטה שקורית כאן, ואני מצטער לומר את זה, וראיתי את רעות כאן, אני לא יודע איפה היא, רעות יקירתי מהתאחדות התעשיינים - - -
מיקי לוי (יש עתיד)
אני מעיד שהיא לא החליפה איתי מילה אחת בשבועיים האחרונים.
רועי פולקמן (כולנו)
לא, ברור - זה בסדר. אבל כל הזמן אנחנו מגיעים לסיכומים ומגיעים לדקה התשעים ואז מנסים לדחוף עוד עז.
מיקי לוי (יש עתיד)
זה לא נכון. דנו בעניין הזה כל כך הרבה.
רועי פולקמן (כולנו)
אדוני היושב-ראש, אני אגיד בכנות. אני בעד. גם יש לנו הצעה. אני רוצה להגיד משהו נורא ברור. כל המהלך פה הוא למען התעשייה ולמען הצרכן - שתי המטרות שעמדו לנגד עינינו בחוק הזה, הבטיחות שלו, המחירים והחיזוק של התעשייה המקומית, ותיכף נדבר על ההצעה.
מיקי לוי (יש עתיד)
וכל זה נדברנו בתמימות דעים.
רועי פולקמן (כולנו)
ברור. אבל צריך להבין שכל הוויכוח כאן על האגרות הוא פרומיל שבפרומיל של מה שנעשה מהדיון בעזרה לתעשייה.
מיקי לוי (יש עתיד)
מצוין, אז שהאוצר יבוא לקראת - - -
רועי פולקמן (כולנו)
לכן, יש לנו הצעה לבוא גם לקראת התעשייה. אבל לא צריך להציג את זה כאילו יש פה איזה אירוע שפוגעים בתעשייה. חברים, לפחות, מיקי, ממך כי אני באמת מעריך את המקצועיות שלך, אפשר להתווכח. אפשר להגיד גם: בוא נוריד אגרות וזה יחסוך עוד איזה 5 מיליון שקלים לתעשייה.
מיקי לוי (יש עתיד)
לא, זה לא מגיע לזה.
רועי פולקמן (כולנו)
זה כספים קטנים לתעשייה. זה לא הדרמה, זה לא מה שהם רוצים. מיקי, לפחות בוא נשים את הדברים בפרופורציות הנכונות כי עשינו כאן מהלך גדול למען הצרכן ולמען התעשייה. האגרות זה בשוליים בהקשר הזה.
מיקי לוי (יש עתיד)
לא מספיק. אני מסיר את הכובע, אבל זה לא מספיק.
רועי פולקמן (כולנו)
יש הצעה לפשרה אז - - - בפרופורציות.
היו"ר אלי אלאלוף
אני בעד להצביע. שיהיה ברור, אם אתם רוצים אני - - -
מיקי לוי (יש עתיד)
לא, לא. אנחנו רוצים לדון בזה בכובד ראש.
רועי פולקמן (כולנו)
- - - נגיע להסכמות. אבל איך שאתה רוצה. יש הצעה.
היו"ר אלי אלאלוף
רועי, תן לאנשים להגיד מה שהם רוצים.
רועי פולקמן (כולנו)
אדוני היושב-ראש, מה שתחליט.
היו"ר אלי אלאלוף
חברים באו לפה במיוחד ואני מכבד את זה. אבל תבינו, הכיוון הוא ברור. תסבירו מה שאתם רוצים. אנחנו נרשום בפרוטוקול, אבל הכיוון הוא ברור לנו. בבקשה, בקיצור רב כי יש לנו דיונים.
יואב גזית
אני רוצה בעקבות הפגישה, הסשן האחרון, לחדד כמה נקודות קטנות. מפעל קטן-בינוני יש לו לפחות 100 רישיונות. חבר הכנסת פולקמן, אני כחברה בינונית יש לי כ-600 רישיונות. לכן, לחברה קטנה של 15 - 20 אנשים מדובר על השקעה, ואין מחלוקת על המספר הזה, של מינימום מיליון שקל בשנתיים, שלוש, ארבע הקרובות. זה עלויות אדירות.

לעניין הוראת השעה - זה לא הוראת השעה. זה לייף-טיים. הנוטיפיקציה הזו זה אקט חד-פעמי. לכן, כשאתה אומר שנתיים ואתה אומר 200 שנה, זה בדיוק אותו דבר. כי ברגע שיגידו יש שנתיים פטור אז יבואני הבשמים, נגיד שיש יצרנים - - -
רועי פולקמן (כולנו)
זה גם לכם.
יואב גזית
רגע, אבל זה לא הוראת שעה. זה לנצח. כי ברגע שנתתי נוטיפיקציה ללא חיוב, למעשה אל תגיד שזה הוראת שעה. תגיד שבשמים פטורים.
רועי פולקמן (כולנו)
גם לכם.
יואב גזית
רגע. אני אומר, ואני חושב שאני קובע, שהבישום בישראל מאופיין בייבוא. ואם יביאו נתונים כספיים של מכירות, זו הטעיה. זה הטעיה כי מה שחשוב זה כמה מגוון של בשמים יש ולא אם יש בושם - - - ו-200,000 יחידות.
היו"ר אלי אלאלוף
אדוני, אני לא יכול היום להתחיל דיון מחדש. תסיימו.
יואב גזית
משפט אחרון. אגרת הנוטיפיקציה זה דבר שלא קיים באירופה, חבר הכנסת פולקמן. זה המצאה ישראלית, אז זה לא בסדר.
היו"ר אלי אלאלוף
אני מתנצל. אני רוצה לשמוע את האוצר. בבקשה, אמיר רשף.
אמיר רשף
דבר ראשון, אני רוצה לחדד מקצועית, משפטית, את הפטור שניתן והוצבע עליו בישיבת הוועדה הקודמת לעניין - - -. הפטור הוא לא פטור ליבואנים והוא לא פטור ליצרנים. הוא פטור על סוגי מוצרים שעד היום לא היו חייבים באגרות וממחר או מעוד שישה חודשים כשהרגולציה החדשה תיכנס לתוקף יהיו חייבים באגרות. בין מי שמספקים את המוצרים האלה, אותם מוצרים שנכנסים תחת הרגולציה לשווקים, יש יצרנים ויש יבואנים. מי שאמר שרק יבואנים מספקים את המוצר הזה הטעה את הוועדה, ולדעתי גם רוח הרביזיה שכתובה לא מתארת נכונה את הפטור שניתן. הפטור הוא גם ליצרנים וגם ליבואנים.

שנית, מי שהיום כבר משחק במשחק ויש לו מוצרים, גם היום משלם אגרות. הרי יש סעיף של הוראת מעבר שהוכנס לבקשת הוועדה שלמעשה כל מי שמחזיק ברישיון לתמרוק פלוני - זאת אומרת, יש לו תמרוק ספציפי שמותר לו למכור אותו - הרישיון שלו יישאר בתוקף והוא לא יצטרך מחר בבוקר לעשות עליו נוטיפיקציה. לכן, כל הסיפור שעליו מדברים זה המוצרים החדשים שייווצרו בשנים הראשונות לאחר כניסת הרפורמה, וזה יחול גם על יבואנים וגם על יצרנים. אין פה שום אפליה ושום דבר כזה.

לגופו של עניין, כשהעברנו פה את רפורמה הקורנפלקס לאור טענה של התעשייה המקומית שהרפורמה משיתה איזושהי מתווה רגולטורי חדש שלא היה קיים עד כה, אנחנו - זה אומר משרד האוצר והכלכלה עם הסוכנות לעסקים קטנים - יזמנו כלי שממש בשבועות הקרובים גם יושק וייצא לפועל שמטרתו לסייע ליצרנים קטנים ובינוניים להתמודד עם הרגולציה החדשה. אני הצעתי בפני התאחדות התעשיינים גם לנושא הזה של התמרוקים להשיק כלי כזה. נשב ביחד עם משרד הבריאות, עם התאחדות התעשיינים, עם הסוכנות לעסקים קטנים, ונגבש את הכלי שייתן להם סיוע איך מתמודדים עם הרגולציה החדשה. זה יותר חשוב מהאגרות. אבל ההתאחדות מטעמים שלה העדיפה להתעקש על נושא האגרות - - -
מיקי לוי (יש עתיד)
זה לא סותר. תשב אחר כך ותיתן להם את הכלי הזה. זה לא סותר לבקשה שלי.
אמיר רשף
זה סותר.
מיקי לוי (יש עתיד)
לא, זה ממש לא סותר.
אמיר רשף
לגופו של עניין, אנחנו מתנגדים למתן הפטור.
היו"ר אלי אלאלוף
תודה, מיקי.
מיקי לוי (יש עתיד)
איזה בושה, איזה בושה. תתביישו.
היו"ר אלי אלאלוף
לא, לא. אל תתחיל ככה בסגנון כזה - לא מתאים.
מיקי לוי (יש עתיד)
לא, אדוני. אני אתחיל, כן. מקסימום אני אצא. מה ביקשתי? ביקשתי שנה. עכשיו תשעה חודשים? אם זה זה זניח, בואו ותיתנו את זה. אתם דופקים את התעשייה, חד-משמעית.
אמיר רשף
יש שנתיים עד שזה - - -
רועי פולקמן (כולנו)
מי הביא את החוק הזה? אתה? אתה הבאת את החוק הזה?
מיקי לוי (יש עתיד)
לא. החוק הזה כבר עשר שנים. גם לא אתם, גם לא אתם.
רועי פולקמן (כולנו)
אה, ומי הביא אותו? הכול במקרה בזמן שלנו, הכול במקרה.
מיקי לוי (יש עתיד)
אתה יודע מה, כל הכבוד לכם. אתם דופקים את התעשייה. חד-משמעי אתם דופקים את התעשייה.
רועי פולקמן (כולנו)
הכול עשר שנים ותמיד אנחנו ממשים את ה- - -
מיקי לוי (יש עתיד)
עזוב אותך עם הפופוליזם הזה , נו.
היו"ר אלי אלאלוף
אני מצטער להגיד לך, מיקי. לא הייתי מאמין שזה ייצא - - -
מיקי לוי (יש עתיד)
למה? גם אני מתרגז. גם לי יש נשמה, אדוני. לא רק לכם.
היו"ר אלי אלאלוף
לא, לא. נשמה ש - - -
מיקי לוי (יש עתיד)
לא, לא, לא. כן, כן.
היו"ר אלי אלאלוף
אני לא רוצה לשפוט אותך, אל תשפוט אותי.
מיקי לוי (יש עתיד)
לא, אתה יכול לשפוט אותי.
היו"ר אלי אלאלוף
לא, אני לא רוצה לשפוט אותך.

חברים, זה פרוצדורה ובירוקרטיה פרלמנטרית. אני אגיב בהתאם כי לא אדון מיקי לוי לבד דואג לחלשים. תפסיקו. מסביב לכל סעיף טכני אתם מנסים לעשות לנו איזה אמבוש מי אוהב יותר את החלשים. אני ראיתי אתכם כשהייתם בשלטון.
מיקי לוי (יש עתיד)
אתה היית שותף, אדוני. אם אמרת את זה אז אני אומר לך.
היו"ר אלי אלאלוף
אני הייתי שותף למה?
מיקי לוי (יש עתיד)
כן, כן. אנחנו מינינו אותך ליושב-ראש הוועדה ואנחנו מכבדים אותך.
היו"ר אלי אלאלוף
עזוב, עזוב. אל תפתח את ה - - -
רועי פולקמן (כולנו)
מה עשיתם בשביל התעשייה? מה עשיתם בשביל התעשייה?
מיקי לוי (יש עתיד)
עזוב, בחייך. נו, רועי. כל הכבוד לכם.
רועי פולקמן (כולנו)
- - - שם לפני שנתיים. מה - - -?
מיקי לוי (יש עתיד)
אדוני, אני מכבד אותך. ההערה האחרונה היתה מיותרת.
היו"ר אלי אלאלוף
אה, גם זה אתה שופט?
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
אפשר להצביע?
רועי פולקמן (כולנו)
לא, אי-אפשר. אנחנו מחכים לגיוס.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
אבל אנחנו בגיוס, לא?
היו"ר אלי אלאלוף
אני רוצה להגיד לכם, דאגנו ונמשיך ונדאג לחלשים שבין התעשיינים. הדיון הזה הוא לא סוף פסוק, אנחנו קבענו דיוני המשך ונלמד ונהיה לרשותכם כדי לתקן אם עשינו עוול. לעניות דעתי, עד עכשיו כל מה שנעשה זה כדי להקל על המערכת שלכם. אנחנו עושים הכול כדי לצמצם את הבירוקרטיה, אנחנו רוצים לעשות הכול כדי לצמצם את ההכבדה על היצרנים המקומיים. אני בעד תעשייה מקומית, אני קונה אך ורק ישראל - שיהיה ברור. אז אל תנסו להעביר לנו שיש אצלנו איזה התנגדות.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
4 - 6. נו, בואו נצביע.
היו"ר אלי אלאלוף
יש לנו רוב. אני רוצה בבקשה למשוך את הרביזיה.
קריאות
כמה יש? 5 - 6.
היו"ר אלי אלאלוף
לא, לא. אנחנו מתנגדים לרביזיה.
ענת מימון
אנחנו מצביעים לפי סעיף 115 לתקנון על הבקשה לדיון מחדש של חבר הכנסת מיקי לוי לגבי סעיף 3 להצעת החוק.

מי בעד לקיים דיון מחדש?
היו"ר אלי אלאלוף
מי בעד?
מיקי לוי (יש עתיד)
שמית. אני מבקש שמית, שמית. הצבעה שמית, למה לא?
ענת מימון
אין הצעה שמית בוועדה – מליאה. אתה יכול לראות עכשיו - - -
מיקי לוי (יש עתיד)
סליחה, לא. אבל אני רוצה שמית.
ענת מימון
אבל אין הצבעה שמית בוועדה.
היו"ר אלי אלאלוף
אוקי, אז - - -
מיקי לוי (יש עתיד)
אוקי. מצביעים, אדוני. מצביעים, בבקשה.
רועי פולקמן (כולנו)
לא, לא. - - - אני רוצה התייעצות סיעתית.
מיקי לוי (יש עתיד)
אבל היא אמרה שאין.
רועי פולקמן (כולנו)
אה, אז עכשיו אני מבקש התייעצות סיעתית. אני מבקש התייעצות.
מיקי לוי (יש עתיד)
תתביישו לכם, פשוט תתביישו. רועי, אתם לא מתביישים? בחייכם, על מה מדובר?
רועי פולקמן (כולנו)
אם לא הייתי לפני שנתיים באוצר עוד הייתי - - -. אבל החמאה על הראש שלך, החמאה על הראש שלך.
מיקי לוי (יש עתיד)
אוי, אוי, אוי. רועי, אלופי העולם אתם. אלופי העולם.
רועי פולקמן (כולנו)
כן, אנחנו אלופי העולם. תראה מה עשינו בהסדרים: מכון התקנים, בנקים - - -
מיקי לוי (יש עתיד)
אנחנו רואים, ממש אלופי העולם. מתגעגעים אלינו אצלכם.
היו"ר אלי אלאלוף
מי בעד הרביזיה? תודה. מי נגד?

הצבעה

בעד הרביזיה – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הרביזיה לא נתקבלה.
היו"ר אלי אלאלוף
הרביזיה לא עברה.

תודה רבה על הדיון.

הישיבה ננעלה בשעה 12:50.

קוד המקור של הנתונים