פרוטוקול

 
PAGE
1
ועדת כספים

31.10.2005

הכנסת השש-עשרה






נוסח לא מתוקן

מושב רביעי

פרוטוקול מס'
מישיבת ועדת הכספים

יום שני, כ"ח בתשרי התשס"ו (31 באוקטובר 2005), שעה 12:00
סדר היום
4. שינויים בתקציב לשנת 2005
נכחו
חברי הוועדה: יעקב ליצמן-היו"ר

חיים אורון

רוני בריזון

ענבל גבריאלי

נסים דהן

אבשלום וילן

איוב קרא

דני בנלולו

דני יתום

אילנה כהן

יצחק כהן

גדעון סער

אהוד רצאבי

גלעד ארדן

ניסן סלומינסקי

מיכאל רצון

אילן שלגי

יולי תמיר

עמרי שרון
מוזמנים
מיקי הרן מנכ"לית המשרד לאיכות הסביבה
יועצת משפטית
הלית ברק
מנהל הוועדה
טמיר כהן
קצרנית
יפעת שפרכר

שינויים בתקציב לשנת 2005
היו"ר יעקב ליצמן
אנחנו מתחילים בפנייה 389.
מיקי הרן
הבקשה של המשרד לאיכות הסביבה היא קודם כל הגדרה של כמה סעיפים, שזה מעבר מסעיף לסעיף של נושאים שקשורים בתפעול המשרד - לא דברים בעלי משמעות חשובים לנו – כמו הוצאות רכב, שעות נוספות, דלק, דואר, הדרכה. אלה הם הסעיפים הפחות משמעותיים מבחינת מה שעומד מאחוריהם. מעבר לנושאים של תפעול המשרד, יש בבקשה שלנו שני נושאים מרכזיים: האחד זה ניטור מפרץ אילת, שלא הייתה בעיה איתו - הוא מתעכב בינתיים – והשני, שלמיטב הבנתי הוא בעייתי, זה הנושא מתוך קרן הניקיון שעוסק בחוק הפיקדון. בוועדה הכלכלה אושר למשרד לאיכות הסביבה להוציא את הכסף על פי הסעיפים הקיימים בהצעה הזאת. התנאי היה שהכסף שיועד למכונות שוועדת הכלכלה ביקשה שיישמר בצד, יישמר בצד ולא יגעו בו.

הבקשה התקציבית לנושא חוק הפיקדון במקרה הזה היא בקשה שאושרה על ידי ועדת הכלכלה. אנחנו מדברים על סכום של 19 מיליון, כאשר בתוך הסכום הזה 5 מיליון הולכים להקמת בתי מחזור ברשויות המקומיות, 5 מיליון הולכים להקמת בתי מחזור בבתי הספר ותוכניות חינוכיות יחד עם התאגיד שממחזר, 2 מיליון הולכים לאותם כלובים שאוספים את בקבוקי המחזור הגדולים של ה-2 ליטר ברחובות..
היו"ר יעקב ליצמן
איפה כל הדברים האלה עומדים?
נסים דהן
איפה הכסף של המכונות?
מיקי הרן
הכסף של המכונות נמצא בקרן הניקיון של המשרד לאיכות הסביבה.
נסים דהן
מה הסכום?
מיקי הרן
כ20 מיליון.
נסים דהן
הכל היה צריך ללכת למכונות.
מיקי הרן
לא. אנחנו עשינו לפי ההנחיות של ועדת הכלכלה. לקחנו את הכמות שאושרה לנו, כשאת כל הכסף שלא אושר ונאמר שיועמד לרשות המכונות השארנו ללא נגיעה. אם אתה שואל אותי אם אנחנו רוצים לקדם את הכסף למכונות, אז זה יהיה כשיעבור השינוי בחקיקה.
נסים דהן
חברי ועדת הכספים לא כל כך יודעים..
היו"ר יעקב ליצמן
הסיכום שהיא אומרת הוא נכון.
נסים דהן
לא. אדוני היושב-ראש, הנושא של המכונות, לצערי הרב, מונח כבר 3 שנים על שולחן חברי הכנסת ואנשי הציבור, מתוך מטרה לסייע לכל אותם אזרחים שהוליכו אותם שולל בכך שאמרו להם שהם קונים פחית, משלמים בקנייה 25 אגורות, ואחר כך הם יכולים להגיע למכונה הקרובה, להכניס את הפחית לתוך המכונה ולקבל את כספם. בפועל זה לא קורה באף מקום במדינת ישראל. אזרחי מדינת ישראל לא מסוגלים לקבל את כספם בחזרה בקלות, הם צריכים לעבור 7 מדורי גיהינום כדי לקבל את כספם בחזרה.

חברי ועדת הכלכלה - המנכ"לית בצדק רגזה על כך - מתעקשים שהמשרד לאיכות הסביבה ומשרד האוצר ייתן ערבויות מתאימות או יקנה את המכונות. לא ייתכן ש3 שנים נדבר על המכונות, כאשר בפועל לא קורה כלום. חברי הכנסת והפרלמנט, שהוא המפקח על הרשות המבצעת, חייבים לעשות את תפקידם נאמנה בכל מקום ובכל מצב. זאת הזדמנות מצוינת לעכב את העברה הזאת.אני חושב שצריך לפצל את הבקשה הזאת. עם מפרץ אילת אין לנו שום בעיה. משרד האוצר יכול לפצל את הבקשה. אנחנו לא רוצים לעכב את מפרץ אילת. אין לנו שום עניין בשינויים הפנימיים באיכות הסביבה. יש לנו עניין כאנשי ציבור לדאוג שבמדינת ישראל יוצבו 300 מכונות. לפי כל תחשיב צריכים להיות 3000 מכונות. אנחנו חייבים לעשות הכל. זה היה בפעם הקודמת בוועדה. הם לא צריכים את הכסף הזה היום, יש להם בתוך קרן הניקיון 19 מיליון. הכסף חייב להיות מונח כערבות. אין לנו ברירה.אין דרך אחרת, רק להשאיר את זה על סדר היום הציבורי בזה שלא נאשר את הבקשה הזאת. אני בטוח שכך יימצא פתרון, כי אחרת הציבור ימשיך לסבול.
בני אלון
אני מסכים עם הדברים של חבר הכנסת דהן. יש בזה עניין עקרוני, למרות שהסכום הוא קטן - 25 אגורות. צריך להראות לאזרח שאנחנו לא מטילים עליו קנס. כל הקנסות מגיעים למשרד לאיכות הסביבה. מה המצב שם? מה כמות ההכנסות שבאה כתוצאה מהקנסות?
אבשלום וילן
אני חושב כמו נסים, אבל המסקנה שלי הפוכה. אין לי ספק, בתור מי שמוביל את החוק של הבקבוקים הגדולים, שלא צריך פה 300, לא צריך 1000, צריך הרבה יותר. צריך בכל נקודה, כמו שעשו במדינות המתוקנות. את זה צריך לעשות.
היו"ר יעקב ליצמן
על השולחן כאן יש הרבה פחיות. הכנסת שילמה עבורן. מי מקבל את הכסף?
נסים דהן
האספנים.
אבשלום וילן
הקבלן שאוסף. לא המשרד לאיכות הסביבה עוצר את קניית המכונות, מי שעושה את זה זה האוצר. צריך להלחם באוצר כדי להכניס את המכונות.
דני יתום
אני רוצה לדעת מה הן הסיבות שבגללן אין מכונות. מעבר לשאלה הזאת שהיא בעיני חשובה מאוד, אני מתרשם שאם נקבל את עמדתו של הרב נסים דהן ונשתמש באי אישור ה19 מיליון שקל כנגד המשרד לאיכות הסביבה לקנות את המכונות הללו , אנחנו נרע פעמיים עם הציבור: פעם אחת שלא יהיו מכונות, ופעם שנייה שלא יהיו מרכזי מחזור ברשויות, בבתי הספר, שלא תהיה תוכנית חינוכית ולא יהיו אותם כלובים לאיסוף בקבוקים של 2 ליטר. הציבור יידפק פעמיים. אנחנו באנו כדי לייצג את הציבור. אנחנו צריכים להצביע בעד הבקשה הזאת, אבל לתבוע באותה עת מהמשרד לאיכות הסביבה להתחייב בלוח זמנים על הקמת מכונות.
מיקי הרן
אנחנו שכנענו את ועדת הכלכלה. אתם לא מעלים בדעתכם שבאנו ואמרנו שאנחנו לא אשמים אלא הם אשמים. היה שם דיון מעמיק. אני רוצה לחזור על העיקרים שלו, כדי שיהיה מובן איפה אנחנו נמצאים . אלו לא החלטות שרירותיות. המשרד לאיכות הסביבה בוודאי ובוודאי רוצה שתהיינה אותן מכונות, השאלה אם נכון יהיה היום, בקונסטלציה הקיימת,לקנות מכונות. עשינו סיור. הוגשה עבודה כלכלית מסובכת. הנושאים לא פשוטים. בואו נראה מה הן הבעיות עם החוק הקיים היום.

מה שאומר חבר הכנסת דהן הוא נכון. אם אני רוצה להחזיר את הבקבוק הזה, זה הרבה יותר מורכב ומסובך. למה? משום שרוב המכלים הקטנים לא נקנים על ידי האנשים הפרטיים, אלא על ידי מסעדות, שממילא אין ל25 אגורות שום ערך. בשטח אנחנו יכולים להצביע על הצלחה גדולה מאוד. למעלה מ65% מהבקבוקים הקטנים נאספים. סביב הכפרים הערביים יש ניקיון מוחלט. בעוד שבעבר זרקו שם את הבקבוקים האלה, היום זה לא קיים. בהיבט של הבקבוקים הקטנים יש הצלחה גדולה. איפה הכישלון? הכישלון הוא בכך שהבקבוקים הגדולים לא כלולים בחוק. הבעיה של אזרח שקונה בקבוק לבית שלו היא הבקבוקים הגדולים, לא הקטנים. לא מעניין אותו בקבוק אחד קטן שנכנס פעם בשבוע למשק הבית. המשרד לאיכות הסביבה מעוניין להרחיב את החוק. כשהוא יעשה את זה לבקבוקים הגדולים, הוא יכניס גם את הנושא של דמי הטיפול. איך זה עובד בשבדיה?
גדעון סער
אנחנו רוצים לתמוך בעמדתה של המנכ"לית.
דני בנלולו
הנושא הזה נדון.
היו"ר יעקב ליצמן
זאת העברה תקציבית, זה לא דיון בחוק.
מיקי הרן
איך נקבעים בעולם דמי הטיפול? התאגיד ומי שאוסף משלם לרשתות השיווק X אגורות לבקבוק, ואומר: אם תשימי מכונה תקבלי 3 אגורות, ואם לא תשימי מכונה לא תקבלי דמי טיפול. ככה הם דוחפים את המכונות האלו. זה האינטרס של היצרן שעליו החוק חל. אנחנו רוצים להסדיר את זה. ברגע שזה יוסדר, כל ה-20 מיליון ילכו לצורך תמיכה במכונות.
דני בנלולו
מתי יהיו מכונות? אין מכונות. במה לתמוך?
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד פנייה לוועדה מספר 389, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - 8

נגד - 2

נמנע – 2

אושר
נסים דהן
אני מבקש רוויזיה.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד הרוויזיה, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - 2

נגד - 8

הרוויזיה לא עברה


פנייה 384.
נציג אגף תקציבים
רוב פעילותו של משרד החוץ הוא בחו"ל. המטבע הוא לא בשקל, לכן..
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 384, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד


391.
נציג אגף תקציבים
מדובר בהעברות פנימיות בתקציב המדען הראשי, ובביטול ההרשאה להתחייב בתוכנית ההיערכות העסקית. לתוכנית יש תקציב מזומן יותר גבוה מתקציב ההרשאה להתחייב. הם לא יכולים לנצל יותר מאשר גובה ההרשאה להתחייב. מאחר וזה תקציב שנתי ואין להם צורך בהרשאה להתחייב, המשרד ביקש שנבטל את ההרשאה להתחייב. אנחנו נענים לבקשת המשרד ומבטלים את זה.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 391?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר


392
נציג אגף התקציבים
לפני כחודש ימים הוועדה אישרה העברה של 10 מיליון שקל לאילת בגין הטבות המס. מאחר ומדובר בתקציב פיתוח, אנחנו מעבירים 10 מיליון שקל הרשאה להתחייב.
ניסן סלומינסקי
בנוסף?
נציג אגף התקציבים
מדובר בהרשאה להתחייב.
בני אלון
הגוף המבצע זה החמ"ת?
נציג אגף תקציבים
לפי מיטב ידיעתי, החמ"ת.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 392, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר

393,394
נציג אגף התקציבים
מחצית התקציב של משרד התיירות נמצא בסעיף פיתוח. אנחנו ביקשנו להעביר את זה לסעיף רגיל.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 393,394, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד- פה אחד

אושר

395
נציג אגף התקציבים
הפנייה הזאת נועדה לבצע שינויים בתקציב הפיתוח של משרד הבריאות. מדובר בשינוי פנימי, למעט תוספת של 560 אלף שקל בהוצאה מותנית שזה כסף שאמור להיות מנוצל בשביל בנייה של הוסטלים במימון של ביטוח לאומי.
דני יתום
האם זה נוגע איך שהוא להיערכות של משרד הבריאות למקרה של שפעת העופות?
נציג אגף התקציבים
לא. התקציב להערכות לשפעת העופות נמצא בסעיף 24.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 395, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר

396,397
נציג אגף התקציבים
קלטנו עובד אחד לתוך משרד הרווחה. את זה קיבלנו בלי תקן. קיבלנו גם אחד מהתמ"ת.
דני יתום
מאיפה עובר הכסף? על חשבון מה זה בא? מה לא עושים כתוצאה מזה?
נציג אגף תקציבים
מדובר בהעברות פנימיות.
דני יתום
זה תוכנן למשהו אחר.
נציג אגף התקציבים
זה מהרזרבה. אתה מדבר על דברי הסבר שלא קשורים למשרד. הדף השני לא רלוונטי לדברי ההסבר. מדובר על שינויים פנימיים, בתוספת של שלושה וחצי מיליון שקלים לטובת טיפול בתקשורת לחרשים.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 396,397, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר


399
נציג אגף התקציבים
על פי ההסכם בין משרד הרווחה למשרד הרווחה, הוצאנו סכום של 2 מיליון שקל לתגבור הכשרות מקצועיות לחוסים במוסדות.
יולי תמיר
ההתחייבות שלהם היא שכל הסכום הזה הולך לפרוייקט צה"ל של איתור וקידום נערות.
נציג אגף התקציבים
לא כולו הולך לפרוייקט צה"ל. מדובר על הכשרה מקצועית בכלל של נערות במצוקה.
יולי תמיר
לפרוייקט הזה חסרים 2 מיליון שקל.
נציג אגף התקציבים
מעבירים את זה רק על בסיס שנתי. לגבי שנה הבאה יש התחייבות שיועבר כל הסכום, אבל זה כנראה יהיה..
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 399, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד – פה אחד

אושר

400
נציג אגף התקציבים
מדובר בהעברה של 76 מיליון שקל מהרזרבה הכללית לתקציב הפיתוח של משרד השיכון, לטובת פעולות שונות בנושא הדיור הזמני של המפונים.
ניסן סלומינסקי
מה זה פעולות שונות?
נציג אגף התקציבים
הצבת קרוואנים.
ניסן סלומינסקי
האם זה מהתקציב שמוקצב, או שזאת תוספת?
נציג אגף התקציבים
זה תוספת. זה מתוך הפעולה הכללית. מדובר בהעברה של הרשאה להתחייב. המזומן עצמו יגיע מהפול הכללי של ההתנתקות.
ניסן סלומינסקי
של 2006?
נציג אגף התקציבים
חלק ימומן ב2005, אבל המזומן עצמו יתבצע ב2006. זו לא תוספת תקציבית.
ניסן סלומינסקי
את הרשימה אפשר לקבל?
היו"ר יעקב ליצמן
אני מבקש שתעביר את הרשימה לחבר הכנסת ניסן סלומינסקי.
אהוד רצאבי
את כל נושא המפונים אנחנו מוצאים בכמה משרדים, אם זה משרד השיכון, משרד הביטחון..
היו"ר יעקב ליצמן
שר האוצר יגיע לפה מחר. אנחנו נקיים דיון. אני רוצה לדעת מה קורה, מה עם הכסף, מה עובר, מה טוב, מה לא טוב, מה מצב המפונים, איך הם, איפה הם עומדים.
אהוד רצאבי
את תקציב ההתנתקות אנחנו רואים בכמה משרדים: במשרד השיכון, במשרד ראש הממשלה, במשרד הביטחון.אין לי היום תמונה מלאה על כמות הכספים. לפני מספר חודשים אישרנו איזה שהוא סכום נוסף - בזה זה גדל ל4 מיליון שקל - על חשבון 2006. האם זה על חשבון הסכומים האלה או שזה בנוסף?
ניסן סלומינסקי
זה הרשאה.
היו"ר יעקב ליצמן
אני לא מציע להיכנס לזה היות וזה הנושא מחר.
אהוד רצאבי
אז אולי כדאי לדחות את זה.
היו"ר יעקב ליצמן
כדי להקל על המצב צריך לאשר את זה.
חיים אורון
כל הסכום של ההתנתקות מופיע בסעיף במשרד ראש הממשלה. משם כל פעם מגיעים סכומים שמועברים למשרדים.
היו"ר יעקב ליצמן
חלק חדשים.
חיים אורון
כאן זה הרשאה להתחייב, לא הוצאה. האם אנחנו נשארים בתוך אותם סכומים, או, כמו שהיושב-ראש אמר, יש סכומים שהם מעבר לסכום הזה? אני לא צריך להצהיר שתמכתי בכל הבקשות. אני לא מצליח להבין למה אתה בא לוועדה בבקשה ל76 מיליון שקל בלי להיות מסוגל להגיד לנו לאן הולך הכסף. נניח שאני רוצה להתנגד. למה אי אפשר להגיד שה76 מיליון שקל האלה זה 14 קראווילות במקום אחד, 200 בתים במקום שני ועוד 100 בתים במקום שלישי?
נציג אגף התקציבים
אני אעביר היום את הרשימה.
היו"ר יעקב ליצמן
אני מציע שהוא יעביר לכולם. מי בעד פנייה 400, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - ֿ פה אחד

אושר

401
נציג אגף התקציבים
מדובר על תקצוב של 20 מיליון שקל לצורך תשלום פסקי דין ופשרות בפרוייקט בניין שבהם היה מעורב הדיור הממשלתי, כמו בניין המס בירושלים, בניין משרד החקלאות בבית דגן.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 401, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר

402
נציג אגף התקציבים
הפנייה נועדה לביצוע הקדמת הרשאה להתחייב משנת 2005 ל2006 לצורך בינוי כיתות במזרח ירושלים, כשהסכום הזה יופחת ב2006. לפי רשימתה צרכים שעושה משרד החינוך ביחידת המיפוי, אותן כיתות היו צריכות להיבנות, אבל בגלל תקלות טכניות באישורים הן לא נבנו.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בונה את הכיתות? האם הפיס או משרד החינוך?
נציג אגף התקציבים
משרד החינוך.
היו"ר יעקב ליצמן
אולי תגיד לי מתי בונה משרד החינוך ומתי הפיס. מי מחליט שמשרד החינוך בונה, מי מחליט שהפיס בונה?
נציג אגף התקציבים
הפיס בונה מספר כיתות לפי ההסכם, כשהחינוך בונה לפי התקציב. את רשימת הצרכים של החינוך והפיס מבצע משרד החינוך.
ניסן סלומינסקי
האם יש עוד מגזרים או מקומות שבהם היה צריך לבנות כיתות ולא הספיקו השנה? למה לגביהם אין בקשה לעשות את זה?
נציג אגף התקציבים
מזרח ירושלים היה צריך להיות בפנים.
ניסן סלומינסקי
זה המקום היחיד?
היו"ר יעקב ליצמן
אולי תסביר לי כמה כיתות משרד החינוך בנה השנה וכמה כיתות הפיס בנה. אחר כך תגיד לי איפה הם בנו אותן.
ניסן סלומינסקי
ואחר כך תגיד כמה הוא היה צריך לבנות וכמה הוא בנה.
נציג אגף התקציבים
משרד החינוך הוציא לפעולה את כל הכיתות שהוקצו לו, שזה 585 של הפיס, ועוד כ485 מתקציב הפיתוח של משרד החינוך. בנוסף הייתה תוספת של בין 150 ל180 של הפיס במהלך השנה, שזה בגלל חלק מהסעיף בהסכם שאומר שאם יש להם פדיון גבוה מסכום כלשהו..
היו"ר יעקב ליצמן
יש ויכוח בין הפיס למשרד החינוך על כך שהעבירו כיתות ממשרד החינוך לפיס.
נציג אגף התקציבים
אני לא מכיר את הנושא הזה באופן ספציפי.
היו"ר יעקב ליצמן
אני מבקש לבדוק את זה.
נציג אגף התקציבים
לא היו מקומות אחרים שהיה צריך להיבנות.
ניסן סלומינסקי
רק בפיס הייתה תוספת?
נציג אגף התקציבים
זה חלק מהסכם של 3 שנים שעכשיו נגמר. זו לא תוספת תקציבית.
ניסן סלומינסקי
לא בנו קבוצה מסוימת של כיתות במזרח ירושלים בגלל הנושא של האישורים?
נציג אגף התקציבים
מכיוון שלא היו אישורים בנו במקומן. בגלל הדחיפות משרד החינוך ביקש באופן חד-פעמי להגדיל רק את ההרשאה להתחייב. הכיתות האלו הן כיתות שייבנו מתקציב 2006, אבל כדי שיהיה אפשר להתחיל את העבודה כבר השנה, אז ההרשאה להתחייב מוקדמת.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 402?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר
בני אלון
איזה בעיות אישורים היו?
נציג אגף התקציבים
הבעיות באישורים היו ברשות המקומית.

403
יהודה סבן
אנחנו מבקשים לבצע העברות פנימיות בתחום המים לצורך ביצוע פרוייקטים של טלמטריה ופעולות ניטור.
חיים אורון
למה אתם מורידים פה? למה ההרשאה יורדת כל הזמן?
יהודה סבן
היא לא מנוצלת. מדובר בפרוייקטים שנמשכים על פני הרבה זמן.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 403, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר

404
נציג אגף התקציבים
אני מבקש את אישור הוועדה לבצע העברת 1.6 מיליון שקל, מיליון שקל קמפיין תיירות פנים וחצי מיליון שקל..
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 404, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר

405
גיא אטיאס
הפנייה הזאת היא בהתאם להסכם שהיה לנו עם אגף תקציבים. התקצוב של משרד המדע בנושא התפעול היה מתוקצב בחסר, והאוצר ביקש מהמשרד לעשות כמה פעולות..
היו"ר יעקב ליצמן
כמה עובדים יש במשרד שיש פה פרישת עובדים?
גיא אטיאס
יש למשרד בשיא כוח אדם 37 עובדים. חוץ מזה אנחנו צריכים לתקצב עלויות פרישה.
היו"ר יעקב ליצמן
למה יש פרישה המונית?
גיא אטיאס
זו לא פרישה המונית.
ניסן סלומינסקי
רק 37 עובדים?
גיא אטיאס
זה השיא.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 405, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר

406
נציג אגף התקציבים
מדובר בסוכנות החלל. יש הרשאה. אנחנו מתקצבים כנגד זה מזומנים.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 406, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר

בקשה מספר 23015,23014.
נציג אגף התקציבים
יתרת העודפים של משרד הרווחה. אנחנו מביאים את זה לוועדה, על מנת שנוכל להשתמש בזה עוד השנה.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 23014, 23015, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר

06027
איתן גולדבלט
מדובר בהעברת עודפים. עודפי המינהל מחולקים לעודפים של תקציב שלא נוצל ולעודפי הכנסה שהתקבלו בשנה שעברה.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 06027, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר

07029
איתן גולדבלט
מדובר ביתרת עודפי תקציב לשנת 2004.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 07029, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד - פה אחד

אושר


05211
איתן גולדבלט
מדובר בעודפי תקציב לשנת 2004.
היו"ר יעקב ליצמן
מי בעד 05211, ירים את ידו?

ה צ ב ע ה

בעד – פה אחד

אושר

הישיבה ננעלה בשעה 12:05

קוד המקור של הנתונים